quote:Op zondag 9 december 2007 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmm je moet wel erg goed kijken om jou te ontdekken in die spiegeling. de kleur is wel fijn
thema 'Hell'
(en ja het vuur is echt)
quote:Op zondag 9 december 2007 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind jou eng, ik ruik een brandlucht en een ribbon
quote:Op zondag 9 december 2007 12:54 schreef ChatChewbacca het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Puckzzz, jammer van de erg verscherpte randjes, hij ziet er ook wat vlekkerig uit..
Hij doet toch niks verkeerdsquote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
pssst, lees de OP anders nog even hoe het ook weer ging met dit topic.
dat is make up, ik had mijn wangen en hals op sommige plekken, met zwarte oogschaduw heel zwaar geblushed om een sterke schaduw te maken. je ziet idd nog net een beetje ervan op mijn rechterwang (op de foto links)quote:Op zondag 9 december 2007 13:36 schreef Re het volgende:
puckzzz, je kaaklijn (voor de kijkers links) is wat apart geblurred
moet ik ook nog wat positiefs plaatsen, bedoel je dat? Originele pose, maar grafisch komt het er niet echt uit. Jammer. Beetje een gemiste kans vind ik eerlijk gezegd,quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
pssst, lees de OP anders nog even hoe het ook weer ging met dit topic.
De roze-handschoen-categorie is toch de vedernicht categorie waar alleen slaan met platte hand is toegestaan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef freud het volgende:
@LizzyR
- Je weet de naam niet van wat je gefotografeerd hebt
+ Kleuren, DOF, freakfactor, perfect!
Mijn bijdrage. Vandaag foto's gemaakt bij het kickboxen. Was erg tof.
[ afbeelding ]
Het waren kickboxende damesquote:Op maandag 10 december 2007 15:33 schreef ableton het volgende:
[..]
De roze-handschoen-categorie is toch de vedernicht categorie waar alleen slaan met platte hand is toegestaan.
jezus wat slecht
Ik ben wel benieuwd naar de rest van de serie.. mede vanwege ik zelf ook wel af en toe bandage om heb voor sanda (chinees kickboxen)quote:
Wat je een volgende keer nog kunt proberen is je onderwerp, in dit geval dus de molen, iets minder centraal in de foto te plaatsen. Dat maakt een foto meteen een heel stuk spannender!! De horizonregel heb je goed toegepast! Verder vind ik de foto aardig geslaagd!quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef BlueCurl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik in oktober genomen. Is dus niet geheel mijn laatste foto. Maar al een tijdje wat minder actief hier...
+ mooi lichtcompositiequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:37 schreef minolta het volgende:
@Blue Curl
+ Leuke voorgrond met die lijnen
- Misschien de horizon wat hoger zetten of lager zetten
Dit is mijn foto
[ afbeelding ]
+ fraaie spiegeling(vooral die diafragmaster)....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sarlo het volgende:
+ zeer mooie kleiren
- van mij hadden juist de punten iets meer in beeld gemogen ivm het verboden bord
[ afbeelding ]
Jammer dat je net het laatste stukje schaduw mist rechts. Verder erg leuk ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef minolta het volgende:
@limpix
hm ik weet niet echt wat te zeggen over deze foto
Kvind hem een beetje vreemd ( mede door die tattoo)
de compositie doet me weinig en de zwarten rechts lopen helemaal dicht
( je hebt vast betere uit je serie )
dit is mijn foto
[ afbeelding ]
hopelijk vind je deze mooi
+ ja zeg, hoe vaak moet ik nou zeggen dat ik fan van je ben?quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef ElizabethR het volgende:
minolta
+ de compositie is geweldig!
- de foto doet weinig voor mij
mijne
[ afbeelding ]
Pssst...quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Dickens feest in Deventer is altijd top.
Jammer dat het er vaak heel erg druk is.
Wacht rijen voordat je het centrum in mag lopen..en dan nog propvol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders krijg je inderdaad dit
[ Bericht 7% gewijzigd door dutchie op 16-12-2007 21:54:08 ]Als je niet lacht, ben je dood.
Dat kan met iedere cam. Hangt dus volledig af van de fotograafquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef renz0r het volgende:
Serieus moooi...Wat voor Camera (met alle specs en zooi) heb ik nodig om ook zulke fotos te maken (met enige oefening) ?
BVD
quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Pssst...Dat wordt dus volgend jaar slapen bij vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
...ik vind 'm wel iets hebben... volgens mij understatement van het jaar. Prachtige foto. Prima vlakverdeling. De sfeer vind ik ook heerlijk. Juist door de wat monochrome kleuren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, het was een heel sombere sunset gisteren. Dus het is ook een sombere foto, maar ik vind hem wel iets hebben, ook doordat je de rivier zo goed ziet meanderen naar lough Mask toe.
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met The_Frog eens, een erg mooie fotoquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, het was een heel sombere sunset gisteren. Dus het is ook een sombere foto, maar ik vind hem wel iets hebben, ook doordat je de rivier zo goed ziet meanderen naar lough Mask toe.
[ afbeelding ]
Jij altijd met je landschapsfoto'squote:
+ licht valt wel mooi!quote:Op dinsdag 18 december 2007 05:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Jij altijd met je landschapsfoto's![]()
+ Uhh ja prachtige foto? Kan proberen er technische termen bij te gaan gooien maar het is gewoon een prachtige foto
-Enige wat ik kan bedenken is dat de voorgrond op de rivier na zo goed als zwart is, maar dat is eigenlijk niet eens een echt minpunt
Foto genomen in Thailand, Ko Tao om precies te zijn (heb hier helaas niks om te resizen)
[ afbeelding ]
Ja wat dat croppen betreft heb je helemaal gelijk. Ik kon moeilijk kiezen waar ik de foto zou croppen, dus had het maar zo gelaten. Maar nu ik het zo zie, heb je helemaal gelijk. Bedankt!quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Dutch.... girl...ik vind dat je een heel mooie foto hebt gemaakt. Het onderwerp leent zich er ook heel erg voor natuurlijk!! Een lief smoezelig kinderkoppie, en een Dickenssfeer!! Wow!! En dat alles in mijn geboorteplaatsZoals je zelf al zegt, een fotofeest!!!
Het enige puntje dat ik heb is het volgende. Ik zou hem heul veul meer gecropped hebben. De sfeer gaat daarmee niet verloren vind ik, juist niet. Ik denk dat de nadruk op het snoetje moet en niet op de enorme witte sjaal die zowat driekwart van de foto beslaat voor mijn gevoel. Ik heb de onbeschaamde vrijheid genomen om de foto te croppen en om te zetten van sepia naar B/W. Ik vind hem zelf zo een stuk sterker overkomen Maar goed, Dutchie (in je blote niksie), dit is mijn smaak hoor. Kan goed dat een ander het er helemaal niet mee eens is. Het is in ieder geval een ijzersterke foto!!
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
- Kleuren zijn nog al lauw.... had meer gekunt denk ik..
[ afbeelding ]
Mc Droks die na 10jaar het geluid van THunderdome te zijn er nu dan mee stopt.
+ Perfecte pose, in sync met zijn shirtquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
[ afbeelding ]
Super foto! geeft echt het gevoel weerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
[ afbeelding ]
Even goed lezen, je moet de foto voor je beoordelen. Niet zomaar een foto. Dus die van Minoltaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef sarlo het volgende:
[..]
Super foto! geeft echt het gevoel weer
+ pose
- publiek is iets te donker
btw stopt opa drokz ermee
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn bijdrage. Ben door de sub in Londen gaan zwerven een vroege ochtend. Resultaat: erg mooie lege shots...
[ afbeelding ]
Thanx!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Prachtig, die symmetrie is echt hartstikke goed!! De compositie ook, en de kleurtjes erin maken het helemaal af!! Wat een wereldshot zeg!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef freud het volgende:
[..]
+ Perfecte pose, in sync met zijn shirt![]()
- storende lichtjes bovenin zou ik weghalen, en onder zijn armen de lichtjes wat erbij klonen, meer crowd gevoel ipv zwart gat
Mijn bijdrage. Ben door de sub in Londen gaan zwerven een vroege ochtend. Resultaat: erg mooie lege shots...
[ afbeelding ]
plaat met heel erg veel potentie!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:25 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ Freud
Mooi foto, zoals al eerder gezegd goede symetrie en kleuren, alleen dat rode bankje (of iets dergelijks) vind ik wel wat storend in het geheel.
Mijn foto; (sorry voor niet verkleinen maar heb er geen programma voor hier)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oe! We zijn wel wat gewend van je, maar dit vind ik een van je mooiste foto's!
Tja helaas is ie in JPG geschoten, ben op reis en dan is het niet zo praktisch om in RAW te gaan schieten, mogelijkheden tot bewerken zijn al helemaal nul hier (iig in hostel) aangezien ik een foto hier nieteens kan resizenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
plaat met heel erg veel potentie!
heb je het origineel nog? en het liefst in RAW? (weet niet waarmee je schiet) ik zeg tonemappen die hap! en zo niet dan een stuk van de bovenkant eraf, en dodgen en burnen baby!!
Hij is toch niet te groot? Hij wordt hier iig niet door het forum verkleindquote:Op woensdag 19 december 2007 08:25 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ Freud
Mooi foto, zoals al eerder gezegd goede symetrie en kleuren, alleen dat rode bankje (of iets dergelijks) vind ik wel wat storend in het geheel.
Mijn foto; (sorry voor niet verkleinen maar heb er geen programma voor hier)
[ afbeelding ]
+kleurenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij is toch niet te groot? Hij wordt hier iig niet door het forum verkleind![]()
+ Erg mooi, tunnel-over-trap effect, gaaf. Ik blijf lang "zoeken" op deze foto![]()
- had iets meer euh, kleur is niet het goede woord, maar wat witter en wat zwarter, zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Winter
Hok? Dat is een echte historische WW1 verdedigingsbunker!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+kleuren
-dat hok rechts van de boom
[ afbeelding ]
Een shoot die ik gedaan heb voor www.legerdesstijls.nl is voor in het stylings boek.
hihi dat kan ik toch niet zienquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hok? Dat is een echte historische WW1 verdedigingsbunker!
Echt mooi issie niet, maar weet niet of ik verder nog foto's van de bunker hebquote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hihi dat kan ik toch niet zienikke wil dan wel een mooie plaat van de bunker
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt mooi issie niet, maar weet niet of ik verder nog foto's van de bunker heb![]()
bunker - geen 'inzending' dus![]()
+ het is duidelijk welke ruimte je hebt vastgelegdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Kamermans het volgende:
@minolta
foto staat goed in zwart wit. maar zou ook wel goed staat in sepia ofzo.
verder vind ik het beetje jammer dat de handen zo veel lichter zijn dan het gezicht.
hier is foto die ik gemaakt heb op mijn stage:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
Jack Frost nipping at your nose
[ afbeelding ]
Oe...die is echtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
+ het is duidelijk welke ruimte je hebt vastgelegd
- maar dat maakt 'm gelijk niet zo boeiend
+ technisch zal hij wel goed in elkaar zitten denk ik, laat ik aan iemand anders over
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
+ Mooi helder plaatje, mooie seizoensweergave
- wat ondefinieerbare grijze vlekken op de achtergrond
Sneeuw in Eindhoven, middernacht afgelopen nacht:
[ afbeelding ]
Er ligt nu inmiddels 2 cm. Zal later nog wat foto's maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:41 schreef Elefes het volgende:
[..]Heeft het gesneeuwd in Eindhoven vannacht? Ik wil ook sneeuw.. Lekker winters plaatje al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |