waar zit jou kont? maar die van haar zit helemaal links zo een beetje...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
er steekt een blok hout uit haar kont
bil, bovenbeen whatever...er steekt een blok hout uit haarquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
waar zit jou kont? maar die van haar zit helemaal links zo een beetje...
hahaha sorry verkeerd geschreven. ik had wat van die kleine sterretjes graag gezien op de lantaarns.quote:
Ah, sorry, zo'n expert ben ik niet met Photoshop, ik ben meer fotograaf dan fotobewerker.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha sorry verkeerd geschreven. ik had wat van die kleine sterretjes graag gezien op de lantaarns.
Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Whehehe, da's Ryanair!! Daar zit ik over twee weken ook weer in op weg naar Nederland.
Wantquote:
RyanAir... de enige luchtvaarmaatschappij zonder stoelnrs ... (lees, eerst komt, eerst maalt)...quote:
Ik vind hem niet zo mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef Conekiller het volgende:
winter op het kerkhof
[ afbeelding ]
Graag ook even wat over je voorganger zeggen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Vanmiddag gemaakt, ik vind hem zelf wel aardig.
[ afbeelding ]
ik vind hem net iets te donker / teveel contrast. het is niet duidelijk waarom de krant zo bol ligt. ik zou het mooi vinden als je iets meer van de ondergrond kon zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |