Slaap lekker Jappie.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
LET'S GET READY TO RRRRRRRRRRRRRRRUMBLE
Laters
Moet je schijten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
LET'S GET READY TO RRRRRRRRRRRRRRRUMBLE
Laters
Niet zo klagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Dat is wel een nadeel van deze naam
Ja, dies ook goed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef APK het volgende:
En deze is veel beter: http://www.youtube.com/watch?v=od7BNY9HUEQ
Hoeveel uitstoot heb je....co2 gezienquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Dat is wel een nadeel van deze naam
Nou dan heb je nog iig wat lol gehad, ik heb de hele dag enorme koppijn gehad zonder drankquote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dies ook goed.
En t beste is deze http://www.youtube.com/watch?v=PMI2QhHn85Q
Nou na de chili con carne van van de week behoorlijk veelquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel uitstoot heb je....co2 gezien
Wat zit je nou dom te lachenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha!
Die tekst is idd geniaal, en dan nog dat accent.
Zeik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog iig wat lol gehad, ik heb de hele dag enorme koppijn gehad zonder drank
Waarom Caro noemen ze je zowiezo wel. En CarOnline is goed gevondenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe naam! Gewoon Caro
Ik heb een biertje open getrokken en ga straks Weeds kijken.quote:
Ik heb het opquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een biertje open getrokken en ga straks Weeds kijken.![]()
Nog 1 uur en 39 minuten en dan is seizoen 3 binnen.
Tiet'nquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eikel![]()
Je kan op zn minst iets aardigs zeggen!
Ja, das waar. Maar toch.. ben er een beetje op uitgekeken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom Caro noemen ze je zowiezo wel. En CarOnline is goed gevonden
Pushing Daisies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Ja, ik merk hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
Dat was best een goeie deal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef CarOnline het volgende:
Alleen als ik je kale bol mag aaien
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Echt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Gert heeft veel te kleine handjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert moet niet zeuren, die durft gewoon niet![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, en tot woensdagavond!
Duhuh....der is immers nog genoeg te doen int dorp.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jappiee!
Mocht je nog ff opblijven?
Dan ben ik op vakantie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nogmaals trusten allemaal en tot woensdagavond
trustuh blurksterquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ga jij Gert ook nog even uitlachen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef Jappie het volgende:
Je achterlijke neeffie op een kapotte step
Tot woensdag !!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik dan ook ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en geen kaal hoofd![]()
Voor wat hoort wat.
Je gaat maar lekker een paar rijen achter mij zitten in het vliegtuig.quote:
Pff zure mossel, ik neem wel een heel ander vliegtuig als het zo moetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker een paar rijen achter mij zitten in het vliegtuig.
Kee no probs...doe mij maar laatst kan ik er tussen blijven liggen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee no probs...doe mij maar laatst kan ik er tussen blijven liggen.![]()
![]()
Btw...ze zijn weer begoonnnnennnnn![]()
Geen ruzie ..!Anders neem ik het plaatsje wel inquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pff zure mossel, ik neem wel een heel ander vliegtuig als het zo moet
Daggut niet hequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ruzie ..!Anders neem ik het plaatsje wel in [ afbeelding ]
Lekker hoor ben jaloers .. Waar naar toe?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daggut niet he![]()
Ik wacht al vanaf september! Dat is echt laaaaaaang!
Oh ik ben maar 3 daagjes naar Londen. Maar daar verheug ik me altijd heel erg opquote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor ben jaloers .. Waar naar toe?
En weg met kerst enzo. Ga ik ook nog es doen
Oh o.k dacht een vakantie.. Maar das ook leuk.. Shop until ya dropquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik ben maar 3 daagjes naar Londen. Maar daar verheug ik me altijd heel erg op
Net een klein kind![]()
Dus ben voor de kerst al terug hoor. Maar gewoon, lekker 3 dagen niets! Alleen waar je zin in hebt.
Ja, zoiets. Ben in Februari, April, Juli en September geweest, dus het werd wel weer tijdquote:Op zondag 9 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh o.k dacht een vakantie.. Maar das ook leuk.. Shop until ya drop
Cool! Geen idee waar je t over hebt, maar eh feli!quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef Jappie het volgende:
Jipiekajee motherfuckers...Bonjaskyyy door
Dank je. En tot later!quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Veel plezier iig.. Ben ff uitgefokt voor nu
werd tijd ook...je bent toch geen konijnquote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Veel plezier iig.. Ben ff uitgefokt voor nu
Zie vorige topic.quote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Cool! Geen idee waar je t over hebt, maar eh feli!
CarOquote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wie mag ik lastig vallen?
K1 partij 3 NU! sbs6 ...echte mannenstuffquote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah maar dan moet ik alles terug lezen! Laat maar dan
Jappie!quote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wie mag ik lastig vallen?
Ohhhh.quote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
K1 partij 3 NU! sbs6 ...echte mannenstuff..en de buuv natuurlijk
Yep..voor kwaliteit moet je elders zijnquote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Waar zijn alle kwaliteitsposters gebleven?
Verjaagd naar de COS?
WTF is dat op tv nu?quote:Op zondag 9 december 2007 00:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep..voor kwaliteit moet je elders zijn![]()
![]()
Tis alweer klaar 35 seconden![]()
![]()
Peter Aertsssssss
Tsss. Dit is een prima kwaliteitje anders, nooit klachten gehad!quote:Op zondag 9 december 2007 00:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Waar zijn alle kwaliteitsposters gebleven?
Verjaagd naar de COS?
Door de tekst heenlezen CarO..door de tekst heenlezen...... hij/zij is ongetwijfeld verliefd op je.quote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tsss. Dit is een prima kwaliteitje anders, nooit klachten gehad!
Yep...close call..2 gelijk op 3e moest Badr afhalen op lowkicksquote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn held Bonjasky gewonnen van mijn held badr hari?
SBS6quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Waar zie je dat? Welke zender?
Vertel het me nu!!!!!!!!!!!
Het 'Meisjes plagen kusjes vragen idee' zeg maar?quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Door de tekst heenlezen CarO..door de tekst heenlezen...... hij/zij is ongetwijfeld verliefd op je.![]()
Yep..apenliefdequote:Op zondag 9 december 2007 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het 'Meisjes plagen kusjes vragen idee' zeg maar?
Doet het niet in FF.quote:Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
http://www.zshare.net/audio/5478131d932ad4/
Doet ut niet bij mij.. it nu ff dit te luisterenquote:Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
http://www.zshare.net/audio/5478131d932ad4/
Zei ik toch!quote:Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef APK het volgende:
Whehehe, Weeds seizoen twee is nog grappiger.
Dat weeds gedoe heeft mijn nieuwsgierigheid gewektquote:
Heerlijkquote:Op zondag 9 december 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet ut niet bij mij.. it nu ff dit te luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=LLiX8sgfgQU
Tis ook leuk, er zijn nu 3 seizoenen uit als het goed is.quote:Op zondag 9 december 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weeds gedoe heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt
Ben ff pc loos .. Laptop nu .. dus geen brander aanwezig hier maar zal het onthoudenquote:Op zondag 9 december 2007 01:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis ook leuk, er zijn nu 3 seizoenen uit als het goed is.
Ik heb ze nu alle 3 gezien, heb me goed vermaakt
Je kunt hier:quote:Op zondag 9 december 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ff pc loos .. Laptop nu .. dus geen brander aanwezig hier maar zal het onthouden
Weeds is een serie over een weduwe met 2 zoons die, om aan geld te komen, wiet gaat verkopen en dan van t een in t ander valt. En natuurlijk nog meer verhaallijnen, echt leuk.quote:Op zondag 9 december 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Wat is Weeds? Laatse toffe serie die ik gezien heb is Dexter, ben niet zo into series verder...
Thanks .. ff snel gekeken en het gelijk gebookmarked !!quote:Op zondag 9 december 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt hier:
http://quicksilverscreen.com/
Heel snel even een serie bekijken.
Dexter zit retestrak in elkaar. Ik erger me alleen blauw aan z'n zusje, hoe hebben ze haar toch kunnen castenquote:Op zondag 9 december 2007 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weeds is een serie over een weduwe met 2 zoons die, om aan geld te komen, wiet gaat verkopen en dan van t een in t ander valt. En natuurlijk nog meer verhaallijnen, echt leuk.
Dexter volg ik ook, moet er nu nog 3 ofzo van seizoen 2. Best een goeie serie idd.
Ik kijk echt veel series. Vind ik zelf
Tis alleen nu een beetje op.
Die site is echt vies snel, ik heb dat eerste deel in 2 minuten binnen? 900kb/secquote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks .. ff snel gekeken en het gelijk gebookmarked !!
http://www.youtube.com/watch?v=R795KiMD4zs Luister ik nu .. maar voor jou als dank
Leuk nummer, zeg maarquote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=R795KiMD4zs
Moet toch maar es serieus werk van maken.. Heb niks aan die ruk laptopquote:Op zondag 9 december 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die site is echt vies snel, ik heb dat eerste deel in 2 minuten binnen? 900kb/secJe kunt het dus realtime in je browser eventueel bekijken.
Tja ach ik zet um nog ff op repeatquote:
Probeer nou maar eens, je kunt films zo uit de cache spelen, niet normaalquote:Op zondag 9 december 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet toch maar es serieus werk van maken.. Heb niks aan die ruk laptop
Jaaaa die is erg!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dexter zit retestrak in elkaar. Ik erger me alleen blauw aan z'n zusje, hoe hebben ze haar toch kunnen casten
Hehe, ja zoiets wel. Ik ga Weeds checken, jawel! Eerste 7 delen al binnen, ahemquote:Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa die is erg!!!!![]()
![]()
Met dat domme zenuwachtige gegiegel de hele tijd. Sláán zou je haar!
Ehhh nee, doe maar nietquote:Op zondag 9 december 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hehe, ja zoiets wel. Ik ga Weeds checken, jawel! Eerste 7 delen al binnen, ahem
Maar, ik mag jou dus niets over Dexter's laatste afleveringen verklappen?![]()
Theoquote:Op zondag 9 december 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Groetjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ZIPf31d9AZk
Nu dan een leuke van hem ajb?quote:Op zondag 9 december 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Fantastisch he?Ik ben groot fan van Theo!
Rofl !!! Hahahahahaha lquote:Op zondag 9 december 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
Deze is voor Soury, pisbak![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ibP51zARUSU
quote:Op zondag 9 december 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu dan een leuke van hem ajb?![]()
En heb je nog gebeld?
quote:Op zondag 9 december 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Je moet zijn "Functioneel Naakt" maar eens helemaal bekijken
http://www.youtube.com/watch?v=KbH8a2dYi7g
Wie heeft je afgewezen danquote:Op zondag 9 december 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
Maar een virtueel blauwtje lopen is nieuw voor me vandaar dat ik er nog ben[ afbeelding ]
Tis toch zo?quote:Op zondag 9 december 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze maken mij, de pis niet lauw, het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raaien, ja een vrouw
Ben bang van welquote:
Uh weer aangewezenquote:
Ik keek niet, luisterde...en vond er maar 2 leuk...quote:
zuurtangquote:Op zondag 9 december 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik keek niet, luisterde...en vond er maar 2 leuk...
![]()
zure mossel die ik ben
Ik snap er niks van.quote:Op zondag 9 december 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
Uh weer aangewezenLaters prettige vakantie ..
Genoeg, Teeuwen is ook lache uiteraardquote:Op zondag 9 december 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet je niet wat leuks van Hans Teeuwen?
bange toetert
quote:Op zondag 9 december 2007 02:38 schreef APK het volgende:
Deze lijkt mij beter, hoef ik minder voor te trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=67lnwPawANw
quote:Op zondag 9 december 2007 02:38 schreef APK het volgende:
Kun jij dat nog met je omgekeerde libidoverhoging?quote:
Beetje oefenen kan geen kwaad....quote:Op zondag 9 december 2007 02:38 schreef APK het volgende:
Ik moet het gewoon maar eens proberen met Lobascaquote:Op zondag 9 december 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij dat nog met je omgekeerde libidoverhoging?
Kun je ook niet doen natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
Ik moet het gewoon maar eens proberen met Lobasca
Noem het maar gewoonquote:Op zondag 9 december 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon maar eens proberen met Lobasca
Overigens doen we dan wel de eerste oefening. Die 2de oefening lijkt me wat pijnlijk, gezien Lobasca's gewichtquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
Overigens doen we dan wel de eerste oefening. Die 2de oefening lijkt me wat pijnlijk, gezien Lobasca's gewicht
Jij en ik doen helemaal niksquote:Op zondag 9 december 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Overigens doen we dan wel de eerste oefening. Die 2de oefening lijkt me wat pijnlijk, gezien Lobasca's gewicht
Tinkiw winky LALAquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 03:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Tinkiw winky LALA
DIE KILLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, bah! Maar duik je er straks nog wel weer ff in?quote:Op zondag 9 december 2007 04:36 schreef -Blurk- het volgende:
Werd wakker en kon niet meer in slaap komen
quote:Op zondag 9 december 2007 04:39 schreef -Blurk- het volgende:
Zag dat Gert dacht dat hij een Teletubbie is?
Ja, dat zal het zijn.quote:
Hi dear!..Ja tis de SC of de karrukquote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een drukte hier op de zondagochtend.
Wanneer ga jij ook alweer, en waar precies en wat zijn de plannen?quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ga je koffers pakken, je hele huis schoonmaken, planten verzorgen, briefje maken voor de melkboer, mp3 speler vullen!
Zie, klusjes genoeg.
Ik zit gewoon overal bij te lezen (niet alleen op fok), lekker. Het beestje is iets beter, actiever ook.quote:Op zondag 9 december 2007 11:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi dear!..Ja tis de SC of de karruk![]()
Hoe ist met het zieke beestje?
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook alweer, en waar precies en wat zijn de plannen?![]()
Waar denk je dat ik de hele tijd mee bezig ben?quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ga je koffers pakken, je hele huis schoonmaken, planten verzorgen, briefje maken voor de melkboer, mp3 speler vullen!
Zie, klusjes genoeg.
Lekker joh!quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.
Dus ik hoef geen klusjes te doen
Fijn, ik ben in de tuin bezig...quote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit gewoon overal bij te lezen (niet alleen op fok), lekker. Het beestje is iets beter, actiever ook.
Hoiquote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag....
Dop-pinda's kopen,.quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.
Dus ik hoef geen klusjes te doen
quote:
Hier, ben in een hulpvaardige bui.quote:Op zondag 9 december 2007 13:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat dan weer wel.
Maak meteen een lijstje
alleen psychopaten schrijven zoquote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, ben in een hulpvaardige bui.![]()
[ afbeelding ]
zoquote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
alleen psychopaten schrijven zo
Dank je wel.quote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, ben in een hulpvaardige bui.![]()
[ afbeelding ]
Wat snap je daar nou niet aan danquote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Robijn Stralend Wit?
Dronken idioten.quote:Op zondag 9 december 2007 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je wel.
En we hebben hulp uit onverwachte hoek!
NIET door je neus.quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
Ik zit eigenlijk altijd op 10Aquote:Op zondag 9 december 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronken idioten.![]()
Ik zou voor de zekerheid maar niet in de staart van het toestel gaan zitten Caro.
Want dat "schoonmaken" van Ryanair... ze rossen je goedkoop door de lucht met 900 km/h, maar verder ook he-le-maal niets.
Op de fles staat: "Gebruik altijd een wasbol om Robijn Stralend wit gelijkmatig over het wasgoed te verdelen."quote:
Naar Dublin vliegen en Guinness zuipen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op 10A![]()
Ik neem voor de zekerheid ook even mn wc-spray mee. Viespeuken.
Maar wel een goeie actie. Wat deed jij ook weer behalve je opschrijfboekje?
hangt er vanaf van welk materiaal je witte was gemaakt is...quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog een vraag:
Op mijn wasmachine kan ik kiezen uit: Eco, verkort, wol, delikaat, synthetisch en katoen.
Wat moet ik kiezen voor witte was?
Die bol is wel goed, robijn er in en rechtop in je wasmachine zetten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Op de fles staat: "Gebruik altijd een wasbol om Robijn Stralend wit gelijkmatig over het wasgoed te verdelen."
Nu zit er wel zo'n soort bolvormige dop op, maar daar zit een groot gat in aan de bovenkant, dus dan loopt het er toch gewoon onmiddelijk op één plaats uit?
En dan nog een vraag:
Op mijn wasmachine kan ik kiezen uit: Eco, verkort, wol, delikaat, synthetisch en katoen.
Wat moet ik kiezen voor witte was?
Oke. Angstaanjagend hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar Dublin vliegen en Guinness zuipen.
En nauwkeurig notuleren hoeveel mensen er in het gangpad plassen natuurlijk.![]()
Ik flikker altijd alles bij elkaar en druk op 'Verkort.'quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
Waarom kom je daar nu ineens mee eigenlijk, APK?
Lag je zomerse garderobe nog gewoon ongewassen in de hoek van vorig jaar?
Ik snap dat bolletje ook niet hoor, gebruik hem wel, maar zoals je al zei, je wasmachine draait een halve slag en het komt evengoed direct op je wasgoedquote:
Jaa haha ik zat me t ook al af te vragenquote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
Waarom kom je daar nu ineens mee eigenlijk, APK?
Lag je zomerse garderobe van vorig jaar nog gewoon ongewassen in de hoek?
Zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef CarOnline het volgende:
Ik gooi dan ook alles in het spoelbakje.
Dan kan je beter een wasmiddel voor 'bonte was' gebruiken, want in al die 'witwasmiddelen 'zit een optische bleekmaker, die een waas op gekleurde kleding kan achterlaten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik flikker altijd alles bij elkaar en druk op 'Verkort.'
Ik ga de hattrick Ko Chang maken. Kerstmis aan het strand bevalt prima.quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wanneer ga jij weg en voor hoelang?
Doe ik normaal ook, maar nu moest alles even wit.quote:Op zondag 9 december 2007 14:24 schreef Lobasca het volgende:
Dan kan je beter een wasmiddel voor 'bonte was' gebruiken, want in al die 'witwasmiddelen 'zit een optische bleekmaker, die een waas op gekleurde kleding kan achterlaten.
Oehh raadseltje:quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wanneer ga jij weg en voor hoelang?
Ja maar, dan wordt het spoelbakje naar verloop van tijd weer zo ranzig. Vandaar toch mijn voorkeur voor 'de bol'quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik gooi dan ook alles in het spoelbakje.
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oehh raadseltje:
Ik ga gelijk met APK weg en kom terug op de dag dat Gert weggaat.
Toch?
Ik kijk wel uit om je zus tegen te spreken.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar nu moest alles even wit.
Met soda erbij, schijnt goed te zijn volgens mijn zus.
Tis dan ook een gokjequote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.
Dus je gaat do of vrij weg, viert kerst daar...dus we kunnen 2 weken los hier?quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.
Neeee niet als je vloeibaar gebruikt!quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar, dan wordt het spoelbakje naar verloop van tijd weer zo ranzig. Vandaar toch mijn voorkeur voor 'de bol'
Ik gebruik alleen maar vloeibaar!!! Maar ook altijd wasverzachter en dat vakje ziet er écht na een tijdje heel vies uit....quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee niet als je vloeibaar gebruikt!
I love vloeibaar! Vloeibaar rulez! Weg met de bol!
Gewoon in t bakje!
Krijg je wel lekkere zachte tanden van.quote:Op zondag 9 december 2007 14:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar vloeibaar!!! Maar ook altijd wasverzachter en dat vakje ziet er écht na een tijdje heel vies uit....En dat moet ik dan weer met een tandenborstel schoonmaken om in alle hoeken en gaatjes te komen.
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houdenquote:Op zondag 9 december 2007 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je wel lekkere zachte tanden van.
Schuurt dat nietquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houden
Die Hakuna Matata?quote:Op zondag 9 december 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
Gewoon naar Caro luisteren.
Mijn Tanzania T-shirt ruikt nog steeds lekker.
Als je ze gewoon 2x daags poetst kan je gewoon tandpasta gebruikenquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houden
Ik poets 3 x per dag, maar rook en drink best veel koffie.quote:Op zondag 9 december 2007 14:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je ze gewoon 2x daags poetst kan je gewoon tandpasta gebruiken
Je reinste vakwerk!quote:Op zondag 9 december 2007 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die Hakuna Matata?
Die heb ik zelfs gestreken! Ben er erg zuinig op geweest.
Ah kijk dat doe ik dan weer niet. Drink wel koffie maar rook niet meer.quote:Op zondag 9 december 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik poets 3 x per dag, maar rook en drink best veel koffie.
Ik ben een keer vrijwillig naar een Blof concert geweestquote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
Wat is blöf toch ook een vreselijke schijtband.
Nog meer verkoopppraatjes? Is de anus al gebleekt?quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
En gelukkig polijst mijn tandarts ook nog 2 x per jaar mijn gebit
Ik wou dat ik zo sterk was..quote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah kijk dat doe ik dan weer niet. Drink wel koffie maar rook niet meer.
Draai alleen nog af en toe een shaggie
Wat gooi ik nú weer in de aanbieding?quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog meer verkoopppraatjes? Is de anus al gebleekt?
The horror.quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben een keer vrijwillig naar een Blof concert geweest
Ik vond het nog leuk ook. Kan me alleen niet meer herinneren waaróm ik dat dan leuk vond.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat gooi ik nú weer in de aanbieding?
Nope, ik stookquote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
niets lieverd. Vertel verder. Flos je regelmatig?
Ze waren net op de radio. Allllus is liefde!!! Alles is liefde!!!! Met die kwallerige "o wat ben ik diepzinnig en gevoelig" stem. Gelukkig werd er halverwege het nummer gescoord.quote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond het nog leuk ook. Kan me alleen niet meer herinneren waaróm ik dat dan leuk vond.
Wazige teksten.
Die tandarts hè, is dat altijd ver fietsen?quote:Op zondag 9 december 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, ik stook. Is in mijn geval beter volgens de tandarts....
quote:Op zondag 9 december 2007 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die tandarts hè, is dat altijd ver fietsen?
Dus je ligt altijd een beetje bezweet in de stoel.quote:
Ja zo vond ik acda en de munnik ook leuk. Maar nu hoorde ik van de week een nummer van hun en ging bijna over mn nek.quote:Op zondag 9 december 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze waren net op de radio. Allllus is liefde!!! Alles is liefde!!!! Met die kwallerige "o wat ben ik diepzinnig en gevoelig" stem. Gelukkig werd er halverwege het nummer gescoord.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je ligt altijd een beetje bezweet in de stoel.
Ja ook al van die jankers. Die kop van Acda als hij over "het leven" zingt. O wat erg.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zo vond ik acda en de munnik ook leuk. Maar nu hoorde ik van de week een nummer van hun en ging bijna over mn nek.
Wat een bagger.
Waar is het bolletje voor:quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat bolletje ook niet hoor, gebruik hem wel, maar zoals je al zei, je wasmachine draait een halve slag en het komt evengoed direct op je wasgoed
1. slaat natuurlijk nergens op!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is het bolletje voor:
1. Vloeibaar wasmiddel middels je handen in de trommel doen is vies
2. Bolletje masseert de kleding een beetje en het heeft als voordeel dat het wasgoed er iets minder verkreukt uitkomt.
Je bent zelfs een beetje blij altijd, als je er weer ligt, of niet?quote:
Ja vreselijk, en ook vaak van die vreemde teksten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ook al van die jankers. Die kop van Acda als hij over "het leven" zingt. O wat erg.
Daar ben ik trouwens wel een keer heen geweest.![]()
Maar dat was nog voor de doorbraak, toen ze nog gewoon cabaret deden.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent zelfs een beetje blij altijd, als je er weer ligt, of niet?
Ga het maar opzoeken en kom dan nog eens terug......quote:Op zondag 9 december 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
1. slaat natuurlijk nergens op!!!!!!!!!![]()
![]()
Nou je houdt er wel een schoon bakje aan over als je dat doet!quote:Op zondag 9 december 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
1. slaat natuurlijk nergens op!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef Lobasca het volgende:
Feyenoord verspeelt punten in Venlo
Hoe heeft Mark het gedaan dit weekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |