Ja, dat zal het zijn.quote:
Hi dear!..Ja tis de SC of de karrukquote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een drukte hier op de zondagochtend.
Wanneer ga jij ook alweer, en waar precies en wat zijn de plannen?quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ga je koffers pakken, je hele huis schoonmaken, planten verzorgen, briefje maken voor de melkboer, mp3 speler vullen!
Zie, klusjes genoeg.
Ik zit gewoon overal bij te lezen (niet alleen op fok), lekker. Het beestje is iets beter, actiever ook.quote:Op zondag 9 december 2007 11:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi dear!..Ja tis de SC of de karruk![]()
Hoe ist met het zieke beestje?
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook alweer, en waar precies en wat zijn de plannen?![]()
Waar denk je dat ik de hele tijd mee bezig ben?quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ga je koffers pakken, je hele huis schoonmaken, planten verzorgen, briefje maken voor de melkboer, mp3 speler vullen!
Zie, klusjes genoeg.
Lekker joh!quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.
Dus ik hoef geen klusjes te doen
Fijn, ik ben in de tuin bezig...quote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit gewoon overal bij te lezen (niet alleen op fok), lekker. Het beestje is iets beter, actiever ook.
Hoiquote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag....
Dop-pinda's kopen,.quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ook dinsdag, 3 daagjes, Londen.
Dus ik hoef geen klusjes te doen
quote:
Hier, ben in een hulpvaardige bui.quote:Op zondag 9 december 2007 13:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat dan weer wel.
Maak meteen een lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |