alleen psychopaten schrijven zoquote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, ben in een hulpvaardige bui.![]()
[ afbeelding ]
zoquote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
alleen psychopaten schrijven zo
Dank je wel.quote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, ben in een hulpvaardige bui.![]()
[ afbeelding ]
Wat snap je daar nou niet aan danquote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Robijn Stralend Wit?
Dronken idioten.quote:Op zondag 9 december 2007 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je wel.
En we hebben hulp uit onverwachte hoek!
NIET door je neus.quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef APK het volgende:
Ik zit eigenlijk altijd op 10Aquote:Op zondag 9 december 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronken idioten.![]()
Ik zou voor de zekerheid maar niet in de staart van het toestel gaan zitten Caro.
Want dat "schoonmaken" van Ryanair... ze rossen je goedkoop door de lucht met 900 km/h, maar verder ook he-le-maal niets.
Op de fles staat: "Gebruik altijd een wasbol om Robijn Stralend wit gelijkmatig over het wasgoed te verdelen."quote:
Naar Dublin vliegen en Guinness zuipen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op 10A![]()
Ik neem voor de zekerheid ook even mn wc-spray mee. Viespeuken.
Maar wel een goeie actie. Wat deed jij ook weer behalve je opschrijfboekje?
hangt er vanaf van welk materiaal je witte was gemaakt is...quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog een vraag:
Op mijn wasmachine kan ik kiezen uit: Eco, verkort, wol, delikaat, synthetisch en katoen.
Wat moet ik kiezen voor witte was?
Die bol is wel goed, robijn er in en rechtop in je wasmachine zetten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Op de fles staat: "Gebruik altijd een wasbol om Robijn Stralend wit gelijkmatig over het wasgoed te verdelen."
Nu zit er wel zo'n soort bolvormige dop op, maar daar zit een groot gat in aan de bovenkant, dus dan loopt het er toch gewoon onmiddelijk op één plaats uit?
En dan nog een vraag:
Op mijn wasmachine kan ik kiezen uit: Eco, verkort, wol, delikaat, synthetisch en katoen.
Wat moet ik kiezen voor witte was?
Oke. Angstaanjagend hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar Dublin vliegen en Guinness zuipen.
En nauwkeurig notuleren hoeveel mensen er in het gangpad plassen natuurlijk.![]()
Ik flikker altijd alles bij elkaar en druk op 'Verkort.'quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
Waarom kom je daar nu ineens mee eigenlijk, APK?
Lag je zomerse garderobe nog gewoon ongewassen in de hoek van vorig jaar?
Ik snap dat bolletje ook niet hoor, gebruik hem wel, maar zoals je al zei, je wasmachine draait een halve slag en het komt evengoed direct op je wasgoedquote:
Jaa haha ik zat me t ook al af te vragenquote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
Waarom kom je daar nu ineens mee eigenlijk, APK?
Lag je zomerse garderobe van vorig jaar nog gewoon ongewassen in de hoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |