Ah kijk dat doe ik dan weer niet. Drink wel koffie maar rook niet meer.quote:Op zondag 9 december 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik poets 3 x per dag, maar rook en drink best veel koffie.
Ik ben een keer vrijwillig naar een Blof concert geweestquote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
Wat is blöf toch ook een vreselijke schijtband.
Nog meer verkoopppraatjes? Is de anus al gebleekt?quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
En gelukkig polijst mijn tandarts ook nog 2 x per jaar mijn gebit
Ik wou dat ik zo sterk was..quote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah kijk dat doe ik dan weer niet. Drink wel koffie maar rook niet meer.
Draai alleen nog af en toe een shaggie
Wat gooi ik nú weer in de aanbieding?quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog meer verkoopppraatjes? Is de anus al gebleekt?
The horror.quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben een keer vrijwillig naar een Blof concert geweest
Ik vond het nog leuk ook. Kan me alleen niet meer herinneren waaróm ik dat dan leuk vond.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat gooi ik nú weer in de aanbieding?
Nope, ik stookquote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
niets lieverd. Vertel verder. Flos je regelmatig?
Ze waren net op de radio. Allllus is liefde!!! Alles is liefde!!!! Met die kwallerige "o wat ben ik diepzinnig en gevoelig" stem. Gelukkig werd er halverwege het nummer gescoord.quote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond het nog leuk ook. Kan me alleen niet meer herinneren waaróm ik dat dan leuk vond.
Wazige teksten.
Die tandarts hè, is dat altijd ver fietsen?quote:Op zondag 9 december 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, ik stook. Is in mijn geval beter volgens de tandarts....
quote:Op zondag 9 december 2007 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die tandarts hè, is dat altijd ver fietsen?
Dus je ligt altijd een beetje bezweet in de stoel.quote:
Ja zo vond ik acda en de munnik ook leuk. Maar nu hoorde ik van de week een nummer van hun en ging bijna over mn nek.quote:Op zondag 9 december 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze waren net op de radio. Allllus is liefde!!! Alles is liefde!!!! Met die kwallerige "o wat ben ik diepzinnig en gevoelig" stem. Gelukkig werd er halverwege het nummer gescoord.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je ligt altijd een beetje bezweet in de stoel.
Ja ook al van die jankers. Die kop van Acda als hij over "het leven" zingt. O wat erg.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zo vond ik acda en de munnik ook leuk. Maar nu hoorde ik van de week een nummer van hun en ging bijna over mn nek.
Wat een bagger.
Waar is het bolletje voor:quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat bolletje ook niet hoor, gebruik hem wel, maar zoals je al zei, je wasmachine draait een halve slag en het komt evengoed direct op je wasgoed
1. slaat natuurlijk nergens op!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is het bolletje voor:
1. Vloeibaar wasmiddel middels je handen in de trommel doen is vies
2. Bolletje masseert de kleding een beetje en het heeft als voordeel dat het wasgoed er iets minder verkreukt uitkomt.
Je bent zelfs een beetje blij altijd, als je er weer ligt, of niet?quote:
Ja vreselijk, en ook vaak van die vreemde teksten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ook al van die jankers. Die kop van Acda als hij over "het leven" zingt. O wat erg.
Daar ben ik trouwens wel een keer heen geweest.![]()
Maar dat was nog voor de doorbraak, toen ze nog gewoon cabaret deden.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent zelfs een beetje blij altijd, als je er weer ligt, of niet?
Ga het maar opzoeken en kom dan nog eens terug......quote:Op zondag 9 december 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
1. slaat natuurlijk nergens op!!!!!!!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |