trustuh blurksterquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nogmaals trusten allemaal en tot woensdagavond
Ga jij Gert ook nog even uitlachen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef Jappie het volgende:
Je achterlijke neeffie op een kapotte step
Tot woensdag !!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nogmaals trusten allemaal en tot woensdagavond
Mag ik dan ook ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en geen kaal hoofd![]()
Voor wat hoort wat.
Je gaat maar lekker een paar rijen achter mij zitten in het vliegtuig.quote:
Pff zure mossel, ik neem wel een heel ander vliegtuig als het zo moetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker een paar rijen achter mij zitten in het vliegtuig.
Kee no probs...doe mij maar laatst kan ik er tussen blijven liggen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee no probs...doe mij maar laatst kan ik er tussen blijven liggen.![]()
![]()
Btw...ze zijn weer begoonnnnennnnn![]()
Geen ruzie ..!Anders neem ik het plaatsje wel inquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pff zure mossel, ik neem wel een heel ander vliegtuig als het zo moet
Daggut niet hequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ruzie ..!Anders neem ik het plaatsje wel in [ afbeelding ]
Lekker hoor ben jaloers .. Waar naar toe?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daggut niet he![]()
Ik wacht al vanaf september! Dat is echt laaaaaaang!
Oh ik ben maar 3 daagjes naar Londen. Maar daar verheug ik me altijd heel erg opquote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor ben jaloers .. Waar naar toe?
En weg met kerst enzo. Ga ik ook nog es doen
Oh o.k dacht een vakantie.. Maar das ook leuk.. Shop until ya dropquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik ben maar 3 daagjes naar Londen. Maar daar verheug ik me altijd heel erg op
Net een klein kind![]()
Dus ben voor de kerst al terug hoor. Maar gewoon, lekker 3 dagen niets! Alleen waar je zin in hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |