Slaap lekker Jappie.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
LET'S GET READY TO RRRRRRRRRRRRRRRUMBLE
Laters
Moet je schijten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
LET'S GET READY TO RRRRRRRRRRRRRRRUMBLE
Laters
Niet zo klagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Dat is wel een nadeel van deze naam
Ja, dies ook goed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef APK het volgende:
En deze is veel beter: http://www.youtube.com/watch?v=od7BNY9HUEQ
Hoeveel uitstoot heb je....co2 gezienquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Dat is wel een nadeel van deze naam
Nou dan heb je nog iig wat lol gehad, ik heb de hele dag enorme koppijn gehad zonder drankquote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dies ook goed.
En t beste is deze http://www.youtube.com/watch?v=PMI2QhHn85Q
Nou na de chili con carne van van de week behoorlijk veelquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel uitstoot heb je....co2 gezien
Wat zit je nou dom te lachenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha!
Die tekst is idd geniaal, en dan nog dat accent.
Zeik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog iig wat lol gehad, ik heb de hele dag enorme koppijn gehad zonder drank
Waarom Caro noemen ze je zowiezo wel. En CarOnline is goed gevondenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe naam! Gewoon Caro
Ik heb een biertje open getrokken en ga straks Weeds kijken.quote:
Ik heb het opquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een biertje open getrokken en ga straks Weeds kijken.![]()
Nog 1 uur en 39 minuten en dan is seizoen 3 binnen.
Tiet'nquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eikel![]()
Je kan op zn minst iets aardigs zeggen!
Ja, das waar. Maar toch.. ben er een beetje op uitgekeken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom Caro noemen ze je zowiezo wel. En CarOnline is goed gevonden
Pushing Daisies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Ja, ik merk hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
Dat was best een goeie deal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef CarOnline het volgende:
Alleen als ik je kale bol mag aaien
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Echt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Gert heeft veel te kleine handjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert moet niet zeuren, die durft gewoon niet![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, en tot woensdagavond!
Duhuh....der is immers nog genoeg te doen int dorp.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jappiee!
Mocht je nog ff opblijven?
Dan ben ik op vakantie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nogmaals trusten allemaal en tot woensdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |