Arme Vollersquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laters buuf, ik ga ook ff elders mensen lastig vallen.![]()
Ook dat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die billen te knikkebollen op die fietsen
Echt ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was na mijn tijd.....
Ongeveer even oud dacht ik?......... '62quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt ?
Dan ben je jonger dan ik.....broekemans
Zaterdagavond-after-siesta-dipje.quote:
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ongeveer even oud dacht ik?......... '62
Ow fuck wacht..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebben
zou kunnen......'t had vast niet mijn aandacht....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebben
Ik zag net zo'n mooi zeilschip in je ava..vandaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zou kunnen......'t had vast niet mijn aandacht....
Welk nummer is dit.....niemand?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welk nummer is dit?
http://nl.youtube.com/watch?v=RemY0MTlyYg
Zeilschepen....daar krijg ik wel een harde drukbel van....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zag net zo'n mooi zeilschip in je ava..vandaar
Nope..no clue ..ik hoor elke 5 sec een nieuwe introquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welk nummer is dit.....niemand?
Ja, na tien seconden, het is het geluid van alan parsons....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..no clue ..ik hoor elke 5 sec een nieuwe intro
Die moet ook dood, en zijn 'project' mag hij meenemen.quote:
Maak je niet ongerust.....heb vernomen dat hij dood gaat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Die moet ook dood, en zijn 'project' mag hij meenemen.
En snel een beetje aub!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust.....heb vernomen dat hij dood gaat.....
Wat schuift het.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
En snel een beetje aub!
Ik neem even de honeurs waar voor mijn lieftallige vriendinnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |