hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Kut lap en buikpijn!![]()
Dus tochquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...
Dank je Japquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus toch![]()
![]()
![]()
verman je Jappie..ernstig![]()
Trust lobbes
Misschien moet je af en toe die lap verschonen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief van je Taatje, maar hij is slechts 4 dagen oudquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe die lap verschonen.
Ik gebruik dit programmaatje: http://www.ccleaner.com/![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste Lobas!![]()
hopelijk voel je je morgen weer wat beter!
Owh..... Dan kun je misschien beter zo'n kindercomp nemen. Die kunnen tegen een stootje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief van je Taatje, maar hij is slechts 4 dagen oud![]()
quote:
Go get him tiger..quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ff mijn hubby vervelen en tv kijken. tot later!
Nog een stief kwartiertje geduld en dan heb je van mij ook ff een paar uur geen last meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig wordt het weer iets rustiger hier....al die drukte....niets voor mij...
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog een stief kwartiertje geduld en dan heb je van mij ook ff een paar uur geen last meer.
Laters buuf, ik ga ook ff elders mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ff mijn hubby vervelen en tv kijken. tot later!
Heb jij ook nog gewoon de onedin line life mee gemaakt ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....
Volgens mij zitten die billen te knikkebollen op die fietsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....
Dat was na mijn tijd.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij ook nog gewoon de onedin line life mee gemaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |