Ah ja..tis beter zo..die heeft al zo lang meegedaan...die kan wel wat rust gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Badr Hari, le Banner, Feitosa....
het blijft jammer van Hoost...
jamaarjamaar, dan gaat ie commentaar geven. En dat verbreekt toch wel enigzins de magie hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah ja..tis beter zo..die heeft al zo lang meegedaan...die kan wel wat rust gebruiken
Anywayz...nu eerst nog Dennis ....socko sockooooooooooooo
Volgens Google heeft Hoost iets met kickboxen te maken....quote:
Mjah..een Fredje Royers heeft het toch ook jaren goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaarjamaar, dan gaat ie commentaar geven. En dat verbreekt toch wel enigzins de magie hoor
http://www.ernestohoost.nl/quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens Google heeft Hoost iets met kickboxen te maken....
Maar het kan ook een professionele arresleeënbouwer zijn.
ik moet erg lachen om Fred... le Banner is ooit eens helemaal dichtgeslagen. noemde die m the Elephantman...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah..een Fredje Royers heeft het toch ook jaren goed gedaan.
A ls je er een klein beetje inzit..is het bijna hetzelfde als dat je vroeger als kleine jongen uit je bed werd gehaald om naar Mohammed Ali te kijken.quote:
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet erg lachen om Fred... le Banner is ooit eens helemaal dichtgeslagen. noemde die m the Elephantman...
Hoost is vooral leuk om naar te kijken![]()
Dat het daarna weer redelijk goedgekomen is met m hè... Maar het rare is ook nog dat je die ander gewoon gaat zitten aanmoedigen. die le Banner is een irritant stuk vreten...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.![]()
Even ter illustratiequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Btw...tante essie is nu...ala pressie commo si da botrie
husb kijkt midsummer murders...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Btw...tante essie is nu...ala pressie commo si da botrie
Gewoon vals kijken en zeggen dat hij het volgende slachtoffer wel eens zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
husb kijkt midsummer murders...
ik kijk nooit vals...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon vals kijken en zeggen dat hij het volgende slachtoffer wel eens zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |