Tiet'nquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eikel![]()
Je kan op zn minst iets aardigs zeggen!
Ja, das waar. Maar toch.. ben er een beetje op uitgekeken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom Caro noemen ze je zowiezo wel. En CarOnline is goed gevonden
Pushing Daisies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het op![]()
Nu ben ik depressief
Ja, ik merk hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
Dat was best een goeie deal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef CarOnline het volgende:
Alleen als ik je kale bol mag aaien
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle DGK subforum bezoekers zijn dat.....
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Echt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ben gewoon normaal......
En ik ga slapen, mijn buren staan morgenvroeg om 9 uur op de deur te kloppen voor een boswandeling, en ik moet daar bij zijn.....
Gert heeft veel te kleine handjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert moet niet zeuren, die durft gewoon niet![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, en tot woensdagavond!
Duhuh....der is immers nog genoeg te doen int dorp.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jappiee!
Mocht je nog ff opblijven?
Dan ben ik op vakantie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nogmaals trusten allemaal en tot woensdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |