Zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef CarOnline het volgende:
Ik gooi dan ook alles in het spoelbakje.
Dan kan je beter een wasmiddel voor 'bonte was' gebruiken, want in al die 'witwasmiddelen 'zit een optische bleekmaker, die een waas op gekleurde kleding kan achterlaten.quote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik flikker altijd alles bij elkaar en druk op 'Verkort.'
Ik ga de hattrick Ko Chang maken. Kerstmis aan het strand bevalt prima.quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wanneer ga jij weg en voor hoelang?
Doe ik normaal ook, maar nu moest alles even wit.quote:Op zondag 9 december 2007 14:24 schreef Lobasca het volgende:
Dan kan je beter een wasmiddel voor 'bonte was' gebruiken, want in al die 'witwasmiddelen 'zit een optische bleekmaker, die een waas op gekleurde kleding kan achterlaten.
Oehh raadseltje:quote:Op zondag 9 december 2007 14:20 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wanneer ga jij weg en voor hoelang?
Ja maar, dan wordt het spoelbakje naar verloop van tijd weer zo ranzig. Vandaar toch mijn voorkeur voor 'de bol'quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik gooi dan ook alles in het spoelbakje.
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oehh raadseltje:
Ik ga gelijk met APK weg en kom terug op de dag dat Gert weggaat.
Toch?
Ik kijk wel uit om je zus tegen te spreken.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar nu moest alles even wit.
Met soda erbij, schijnt goed te zijn volgens mijn zus.
Tis dan ook een gokjequote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.
Dus je gaat do of vrij weg, viert kerst daar...dus we kunnen 2 weken los hier?quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je dat zo nauwkeurig kan zeggen als je met Ryanair vliegt.
Neeee niet als je vloeibaar gebruikt!quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar, dan wordt het spoelbakje naar verloop van tijd weer zo ranzig. Vandaar toch mijn voorkeur voor 'de bol'
Ik gebruik alleen maar vloeibaar!!! Maar ook altijd wasverzachter en dat vakje ziet er écht na een tijdje heel vies uit....quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee niet als je vloeibaar gebruikt!
I love vloeibaar! Vloeibaar rulez! Weg met de bol!
Gewoon in t bakje!
Krijg je wel lekkere zachte tanden van.quote:Op zondag 9 december 2007 14:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar vloeibaar!!! Maar ook altijd wasverzachter en dat vakje ziet er écht na een tijdje heel vies uit....En dat moet ik dan weer met een tandenborstel schoonmaken om in alle hoeken en gaatjes te komen.
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houdenquote:Op zondag 9 december 2007 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je wel lekkere zachte tanden van.
Schuurt dat nietquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houden
Die Hakuna Matata?quote:Op zondag 9 december 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
Gewoon naar Caro luisteren.
Mijn Tanzania T-shirt ruikt nog steeds lekker.
Als je ze gewoon 2x daags poetst kan je gewoon tandpasta gebruikenquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik poets mijn tanden af en toe met bakmeel, om ze wit te houden
Ik poets 3 x per dag, maar rook en drink best veel koffie.quote:Op zondag 9 december 2007 14:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je ze gewoon 2x daags poetst kan je gewoon tandpasta gebruiken
Je reinste vakwerk!quote:Op zondag 9 december 2007 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die Hakuna Matata?
Die heb ik zelfs gestreken! Ben er erg zuinig op geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |