klopt toen hadden ze opeens alleen een shuttle meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:45 schreef Mirel het volgende:
de replicator atlantis dudes gingen toch naar asuras om een hyperdrive schip te pakken, maar daar werd later niets meer over gezegd ;/
haha ja dat was echt perfect gedaan. Echt Mckay is echt super. Vooral toen met repli Mckay kwam niet meer bij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:18 schreef Ogala het volgende:
*bliep*......... *bliep*....*bliep*...*bliep*.*bliep*. *bliep**bliep*. "Oh crap"
One of the perks of being a bad guyquote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef Ogala het volgende:
[..]
One of the perks of being a bad guy, the good guys however have a better dental plan
Atlantis had juist geen last van de staking, had ik ergens gelezen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
- Replicators heeel veel scheepjes ( t is ook altijd hetzelfde he :-P de bad-guys hebben altijd heeel veel scheepjes).
- Probleem van extra team opgelost door ze dood te maken
- Atlantis kan nu alle Replicator Aerora-klasse schepen volgen
Beetje gemakzuchtig gedaan lijkt het wel.
Deze aflevering was al lang voor de staking klaar, het hele seizoen al. Bovendien leidt Atlantis er nauwelijks onder omdat het vooral een Canadese productie is, die valt niet onder de WGA.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
Ik had alleen het gevoel dat de ep wel erg slecht geschreven is. Zal wel te maken hebben met die schrijversstaking. Normaal gesproken worden er nooit zoveel dingen tegelijk bekend gemaakt.
- Weir dood
- Visioen verklaard
http://josephmallozzi.blogspot.com/2007/12/december-8-2007.html De blog van de schrijver van deze ep. Het geeft daar ergens een reden voor.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Exterior het volgende:
- Weir dood
- Visioen verklaard
Ze hadden moeten stoppen bij Lost City.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft gewoon een totaal ander sfeertje. Maar ik vind wel dat Atlantis nu SG-1 overtroffen heeft, zeker door de toch wat beroerdere laatste 2 seizoenen van SG-1. Die hadden echt niet gehoeven.
+ lostquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef JK het volgende:
Volgende aflevering dus 4 januari? Shit.. geen Heroes, geen Prison Break en geen Atlantis.... aargh
Het is natuurlijk onvermijdelijk dat er gelijkenissen optreden met SG-1 verhalen, die serie heeft 10 seizoenen. Maar Atlantis geeft er wel een leuke eigen draai aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef JK het volgende:
alles is al eens geweest. Zelfs dit met het gekloonde team vol nanites.. zelfde als SG-1, seizoen 1 episode 18 (Tin Man) met die irritante 'comtria' knakker. Die dan het team had gekloond, toen waren het echt robots ipv nanites/replicators, alleen was het team toen 'gevangen' op die wereld....
Ja ok, een eigen draai. Maar het is gewoon al geweest. Als ze geen goede verhalen meer kunnen bedenken, kunnen ze beter stoppen. Anders krijg je het 'Jump the shark'-effect. Oh nee, daar waren ze volgens mij alquote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onvermijdelijk dat er gelijkenissen optreden met SG-1 verhalen, die serie heeft 10 seizoenen. Maar Atlantis geeft er wel een leuke eigen draai aan.
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Lost City was gaaf ja, die was oorspronkelijk bedoeld als film. Het seizoen daarna was ook nog tof. De finale daarvan was dé perfecte afsluiter. Met z'n alleen lekker gezellig vissen bij O'Neill. Maar toen kwam dat gare Ori-verhaal.
En het is in de loop der jaren inderdaad nogal verschoven van verken-een-planeetje naar grotere ruimteoorlogen. Verhaaltechnisch gezien was dat natuurlijk onvermijdelijk, met al de vooruitgang die ze boekten. Maar het is toch ook wel mooi om te zien hoe zo'n Deadalusschip in gevecht is met Wraithkruisers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 06:20 schreef Magic-IRC het volgende:Dat einde komen we dus te weten in Ark of Truth, ze gaan daarin openstaande zaken afronden zodat de serie bevredigend afgesloten kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Waar heb je die info vandaan? Ik zit nu van ellende op het Duitse RTL2 nagesynchroniseerde afleveringen te bekijken. Ik wacht met smart tot het weer begint. En Battlestar Galactica moet ook weer terug.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
En de volgende aflevering komt blijkbaar pas op 4 januari.
Ik zie hem staan ja, maar het is blijkbaar een niet-definitieve versie van matige kwaliteit.quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die stargate film is gelekt. Carter met pigtales
bij bsg is een korte film uitgebracht die heb ik al een maand op mijn harddisc staan alleen nog niet gekekenquote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Bouta het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Ik zit nu van ellende op het Duitse RTL2 nagesynchroniseerde afleveringen te bekijken. Ik wacht met smart tot het weer begint. En Battlestar Galactica moet ook weer terug.
Voor de liefhebbers:quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die stargate film is gelekt. Carter met pigtales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:50 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:We see you're using Internet Explorer, which is not compatible with this site. We strongly suggest downloading Firefox. We think you'll like it better:
ˇ Firefox blocks pop-up windows.
ˇ It's more secure against viruses and spyware.
ˇ It keeps Microsoft from controlling the future of the internet.
ˇ It's better for web designers and developers.
ˇ Features like tabbed browsing make reading webpages easier.
Click the button on the right to download Firefox. It's free.![]()
Ik heb daar geen probleem mee, ik heb FX.quote:
Helaas kon ik zolang niet meer wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:23 schreef JK het volgende:
Ik zal een stukje kijken en de rest laat ik lekker voor maart zodra er een retaildvd is.
Mja, zo'n idee heb ik ook. Vandaag dus al een half uur gekeken... voor zover ik weet is alleen de kwaliteit VCD en missen sommige titels wat misschien in het verleden en het heden is/was. Best goed te volgen... misschien kijk ik 'm morgen af. Anders moet ik nog zo lang wachten...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:34 schreef Ogala het volgende:
[..]
Helaas kon ik zolang niet meer wachten
Kan je nagaan wat ik dan van Atlantis vind, als ik deze Ark of Truth al beter vond dan heel S4 tot nu toequote:Op woensdag 26 december 2007 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond het saai...het werd nergens spannend!
al is er wel ergens in seizoen 6 ofzo.... een aflevering waarin Carter op een spaceship zit (met een klein meisje) en dan komt er een wraithcruiser langs.....(maar verder mis je daar ook weer niks aan )quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Je mist niet veel op zich. De opzet naar Atlantis toe werd wel gestart in SG-1 natuurlijk, maar nu draait Atlantis lekker zelfstandig met een eigen verhaallijn. Het is het overigens nog zeker wel waard om de latere seizoenen van SG-1 te gaan kijken. De strijd met de Goa'uld verhevigt enorm en de Replicators zijn ook een formidable vijand met erg toffe afleveringen.
Maar het is lastig om een precies punt aan te geven waar in SG-1 de opzet naar Atlantis begon. Het is allemaal heel geleidelijk gegaan. Bijvoorbeeld in seizoen 1 al werd een tweede Stargate gevonden op Aarde, maar pas veel later zou het belang van die locatie echt duidelijk worden. Het ontmoeten van Oma Desala in seizoen 3 was het eerste contact met een Ancient (al wisten ze dat toen nog niet). Die ontmoeting zou later grote gevolgen hebben voor Daniel en de rest van de verhaallijn (waaronder de ontdekking van Atlantis).
De echte laatste grote stap naar Atlantis werd gelegd in de aflevering Lost City uit seizoen 7. Daar ontdekken ze de kleine Ancient basis waar ook de allereerste aflevering van Atlantis (Rising) begint.
Die bevinden zich natuurlijk beyond the rimquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was een ander soort schip, zo eentje:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Voor de rest is dat schip of het ras ervan nooit meer te zien geweest in SG-1.
Dat is dus (nog) niet bekend. Wel erg vet schip.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wtf welke wezens zijn dat
Toch staat me bij dat de wraith " aanwezig" was in die aflevering. Ga hem van de week wel ff kijken..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was een ander soort schip, zo eentje:
[ afbeelding ]
Voor de rest is dat schip of het ras ervan nooit meer te zien geweest in SG-1.
Er waren zeker geen Wraith aanwezig in die aflevering, ik heb um net gister nog gekeken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toch staat me bij dat de wraith " aanwezig" was in die aflevering. Ga hem van de week wel ff kijken..
morgen weerquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:00 schreef DarkChylde het volgende:
deze week weer en nieuwe aflevering, toch?
bsg?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:14 schreef angel008 het volgende:
[..]
morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
bsg
![]()
![]()
sg atlantis
![]()
![]()
![]()
![]()
daar gaat mn vrije tijd![]()
Nee je bent niet de enige hoor, ik vind ze ook zuigen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben nu aan het einde van seizoen 3, maar ben ik de enige die de replicators maar een suffe vijand vind? Ik bedoel, de Wraith zijn gaaf enzo, en de Genii zijn ook goed, maar de replicators?
Vond ze in SG-1 ook nooit zo vet, maar in Atlantis vind ik ze eigenlijk strontvervelend en dodelijk saai
whaha ja helaas april pas weer..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Angel008 vieze leugenaar
BSG begint pas in april. Ik zal u opknopen aan uw testikels! Hangen zult u!![]()
Maar ben wel een beetje blij met jouw waarheid van sga![]()
Lijkt wel een Romulan Warbirdquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dat is dus (nog) niet bekend. Wel erg vet schip.
inderdaad !quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Crazykill het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering
Die spacebattle
O, en die Wraith waar ze mee hebben samengewerkt, die is echt te grappigquote:Colonel
Colonel
Colonels
Colonels
What, seriously
Die colonel gedoe en dan McKay op het eind vond ik ook hilarischquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spacebattle was
En het einde, er is dus nog 1 laatste replicatorscheepje over en die gaan dus weer rebuilden en blablabla. Ben je verdomme eindelijk van die replicators af, krijg je dit ....
Toffe episode
[..]
O, en die Wraith waar ze mee hebben samengewerkt, die is echt te grappig![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spacebattle was
En het einde, er is dus nog 1 laatste replicatorscheepje over en die gaan dus weer rebuilden en blablabla. Ben je verdomme eindelijk van die replicators af, krijg je dit ....
Toffe episode
[..]
O, en die Wraith waar ze mee hebben samengewerkt, die is echt te grappig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest eenepisode.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest eenepisode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
Tja, ik hoop dat Weir wel een ander soort Replicator en dreiging zal zijn. Anders dan gaat het zich wel heel erg repliceren...(ik weet erg slechte woordgrap)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hear hear!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat mooie vrouwtje was terug, ook tof (van dat gare ras met het ancientschip). En die replicatervrouw mocht er ook wezenJammer dat ze alweer dood is.
Het seizoen was al heel ver klaar en voor de rest lijden ze er weinig onder omdat Stargate ook voor een groot deel een Canadese productie is, en die vallen dus niet onder de WGAquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Ah er is weer een nieuwe, hebben ze nog geen last van de staking?
Episode overzichtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
de volgende komt morgen toch weer gewoon
Helemaal niks mis mee !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef Ogala het volgende:
Arme Teyla die krijgt altijd te kleine kleren
De technologie hebben, betekend nog niet dat je ermee om kan gaan of het begrijptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een keer teruggekeken, en er kwam iets in me op.
In de Ancients-Wraith war hebben de Wraith gewonnen omdat ze 3 schepen met elk een ZPM hadden gepakt, en met die ZPM's hebben ze veel klonen gemaakt.
2 gedachtes daarover
- Hebben de Wraith nog ergens 3 Ancient-warships liggen?
- Als de Wraith een Ancient-warship hebben, dan hebben ze toch ook toegang tot hyperdrivetechnologie waarmee ze in een paar weken op aarde zijn?
Iemand die daar zn eigen gedachtes over heeft
Als je replicators kan herprogrammeren, als je zpm op zich al kan integreren, dan lijkt mij dat in de sg universe niet een ver van je bedshowquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:17 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
De technologie hebben, betekend nog niet dat je ermee om kan gaan of het begrijpt
zeker niet als je je bedenkt dat de wraith er al eerder waren dan de mens en de mens het tegenwoordig ook kanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als je replicators kan herprogrammeren, als je zpm op zich al kan integreren, dan lijkt mij dat in de sg universe niet een ver van je bedshow
Is hij al uit met volledige FX?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef RubenSosa het volgende:
Vond het een vermakkelijke film ! Maar had wel iets meer verwacht !
Ach, er is weer een nieuw koppeltje op komst..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:14 schreef angel008 het volgende:
beetje jammer dat ze nu die hele relatie met rodney en die chick hebben afgekapt
beauty and the beast anyonequote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, er is weer een nieuw koppeltje op komst..
tochquote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat wel het stomste koppel ooit.
lol ja Teal'Cquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Heeft iemand van jullie al "Dog's Breakfast" gezien? Film van en met David Hewlett (Rodney) en een stel andere Stargate regulars...
Ik vond hem niet zo geweldig, maar wel leuk om de acteurs eens iets anders te zien doen.
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 02:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zouden ze Rodney en Katie echt afgekapt hebben? Vond ze wel goed samen
quote:http://josephmallozzi.wordpress.com/2008/01/20/january-20-2008-hey-whered-everybody-go/ writes: (1) “While Rodney and Katie were an OBVIOUS pairing […] I don’t “get” the way their pairing ended. […] was the viewer suppose to conclude that this relationship is never going to go anywhere? (2)I LOVED the Carter/Zelenka pairing […]. Was this pairing original from the first draft(s)? If so, who came up with the idea?
(3) Speaking of Carter, every SG1 fan knows that Carter is VERY capable of addressing any technical crisis that would suddenly arise. […] have the writers purposefully had her hold back to give McKay and Zelenka the dignity to work on these problems?”
Answers: 1) Yes. 2) Yes. Carl Binder. 3) Carter has her hands full as the base commander and defers to McKay in scientific matters, Sheppard in military matters. She is, however, fully capable of stepping in to make a call or add her expertise should the need arise.
quote:Matt S. writes: “In general, do you pay attention to fan “ships” when creating pairings that some can read into as growing deeper (i.e. Ronan and Keller) or do you prefer to let these relationship grow naturally out of the stories the writers create?”
Answer: We didn’t go into season four with a definitive plan to ship certain characters although, prior to the news of Teyla’s pregnancy, we had considered the possibility of making Katie and Rodney unexpected parents. Of course, this storyline was scrapped in favor of the Teyla pregnancy. The Ronon-Keller scene came about as an idea we had at the beginning of the year, a remark that Keller certainly looked a lot like Ronon’s ex. As to whether we’ll be pursuing this or any other ship in season 5 - stay tuned.
Wedden dat Teyla dat later nog eens als antwoord geeft op de vraag van een of andere alien?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Pek het volgende:
Leuke verwijzing naar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy![]()
"42: the answer to life, the universe, and everything"
Heb het niet gelezen, maar als het informatie is die nog niet in de uitzendingen zijn geweest, dan graag spoiler tags eromheenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]!
[..]
Wedden dat Teyla dat later nog eens als antwoord geeft op de vraag van een of andere alien?
Ik vond het een erg grappig filmpje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Heeft iemand van jullie al "Dog's Breakfast" gezien? Film van en met David Hewlett (Rodney) en een stel andere Stargate regulars...
Ik vond hem niet zo geweldig, maar wel leuk om de acteurs eens iets anders te zien doen.
Het zijn geen spoilers. Misschien zou je de 2e quote een spoiler kunnen noemen, maar hij gokt dat het toch niet meer in de show komt - maar het is wel hi-la-risch.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen, maar als het informatie is die nog niet in de uitzendingen zijn geweest, dan graag spoiler tags eromheen
wat een stomme antwoordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]!
[..]
Wedden dat Teyla dat later nog eens als antwoord geeft op de vraag van een of andere alien?
Teal'c? Bedoel je niet gewoon Shephard?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:00 schreef RubenSosa het volgende:
Hij was weer leuk !, ik kan trouwens niet wachten op de volgende aflevering ..... Teal'c en Ronan op aarde
Nee ik bedoelde echt Teal'cquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Teal'c? Bedoel je niet gewoon Shephard?
Tof!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde echt Teal'c
[ afbeelding ]
Oh over 3 afleveringen is deze pas.. Dacht toch echt gezien te hebben dat deze de volgende was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde echt Teal'c
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:40 schreef Ogala het volgende:
[..]
Rodney: "Pretty much how I remembered it"
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:08 schreef angel008 het volgende:
rodney is gewoon een held [afbeelding]
[afbeelding]
geen idee of de foto nog lang on blijft overgens maar feel free to steal [afbeelding]
Shake it Baby!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef Mustard_Man het volgende:
vond het wel een leuke episode.
(kari wuhrer)
Maggie Becketquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef Mustard_Man het volgende:
vond het wel een leuke episode.
(kari wuhrer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
Castchange etc in seizoen 5, niet echt spoilers maar toch.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
geef hem eens ongelijkquote:
Yup.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
*post zonder kijken* deze week was epi 16 right?
Becket?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
geef hem eens ongelijk![]()
Overigens vond ik dit een leuke episode met te verwachten dingen idd behalve de relatie van mccay en becket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:04 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vond het opzich wel een leuk aflevering. Tuurlijk niemand zit te wachten op een filler. Maar door het sterke acteer werk (eigenlijk alle 3) maar vooral Rodney, vond ik het nog een leuke aflevering.
Die Rodney is echt geweldig. Ook op het moment dat die kids daarboven staan. Zo van : Laat ff zien, dat helpt... kwam niet meer bij !
Op naar volgende week !Whahahah juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook die stuk dat die dokter haar shirt omhoog trekt en Carter die touw vind..
McKay: "Well nice work" met zo'n droge gezicht![]()
jennifer iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:51 schreef unaco het volgende:
Niks mis met deze aflevering. Jennifer en Rodney passen wel bij elkaar.
Opzich ook wel goed dat ze er weer eens een "puzzel" aflevering in gestopt hebben, de actie in zowel SG1 als Atlantis is leuk, maar toch miste ik dit soort afleveringen waarbij ze echt moeten samenwerken om een probleem op te lossen.
Beter hadden ze het een dubbele aflevering gemaakt trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Zijn Asgards stiekem Turkenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:25 schreef Asgard het volgende:
[..]
Whahahah juist
En ook die stuk dat die dokter haar shirt omhoog trekt en Carter die touw vind..
McKay: "Well nice work" met zo'n droge gezicht
Actrice komt terug, maar de rol is een andere.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:09 schreef RubenSosa het volgende:
OMG
Ik vind helemaal niet vervelend dat onderstaande persoon een "terugkerend" personage wordt![]()
Zoals al eerder Stargate Atlantis Chevron 10: Carter is Back!opgemerkt
Komt ze nu dus terug![]()
Leela Savasta cast as Alicia Vega
Friday - February 8, 2008 | by Darren Sumner
UPDATE: This character's name has been changed from "Alison Porter" to "Alicia Vega." The story below has been revised accordingly.
Vancouver, British Columbia actress Leela Savasta has been cast in the role of Captain Alison Porter -- today renamed Captain Alicia Vega -- the actress's management confirmed for GateWorld.
Die captain van die vloot schepen in de ruimte ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:09 schreef RubenSosa het volgende:
OMG
Ik vind helemaal niet vervelend dat onderstaande persoon een "terugkerend" personage wordt![]()
Zoals al eerder Stargate Atlantis Chevron 10: Carter is Back!opgemerkt
Komt ze nu dus terug![]()
Leela Savasta cast as Alicia Vega
Friday - February 8, 2008 | by Darren Sumner
UPDATE: This character's name has been changed from "Alison Porter" to "Alicia Vega." The story below has been revised accordingly.
Vancouver, British Columbia actress Leela Savasta has been cast in the role of Captain Alison Porter -- today renamed Captain Alicia Vega -- the actress's management confirmed for GateWorld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eigenlijk raar dat ze dat zo doen... bedoel, dit valt dan nog wel mee. Maar die "vriend" van Weir was ook al dezelfde persoon als die gozer van Tollan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
Actrice komt terug, maar de rol is een andere.
deze is het, niet die van die vloot schepenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die captain van die vloot schepen in de ruimte ?
En ik vond EP 4.16 wel redelijk bagger. Op zich wel goed acterend. Maar rest qua verhaal nee.
Wie is dat ook alweer ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
deze is het, niet die van die vloot schepen
[ afbeelding ]
quote:No_Pants_On bij 2008-02-15 00:55 CET:
Stargate Santa comes early this week, thanks!
Dat dusquote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe ep stond per ongeluk op itunes, maar kan em nergens vinden, public of private.
Indeed..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een topaflevering
Ik vond Midwaystation er echt gaaf uitzien .... na de wat suffere laatste eps vond ik dit echt een goede
Hij zei alleen dat hij de informatie van hem gekregen had, niet dat hij het vrijwillig gegeven had. Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wraith het niet zou willen vertellen, kan die het best als excuus gebruiken .. kwam Todd nog terug later dit seizoen? :pquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik erger me dood aan die TealC
Moar onze Todd heeft ze er dus bij genaait?Nee toch
Indeedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vind Ronon en Teal'c zoo cool. Samen is het nog cooler! Snap niet dat je Teal'c of Ronon kan haten!
Nou, ik hoop dat die lelijkerd loog. Toddquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat hij de informatie van hem gekregen had, niet dat hij het vrijwillig gegeven had. Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wraith het niet zou willen vertellen, kan die het best als excuus gebruiken .. kwam Todd nog terug later dit seizoen? :p
En wat is er zo ergerlijk aan Teal'c? Ik erger me meer aan Ronan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:21 schreef JK het volgende:
Best leuke aflevering ja! En dat logo op die pakken van Midway station zag er ook goed uit.
Wat ik me eigen afvroeg, was dat :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Oeh, grote kans dat ik goed gokte!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat hij de informatie van hem gekregen had, niet dat hij het vrijwillig gegeven had. Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wraith het niet zou willen vertellen, kan die het best als excuus gebruiken .. kwam Todd nog terug later dit seizoen? :p
quote:http://josephmallozzi.wordpress.com/2008/02/16/february-16-2008/
Crazymom writes: “ During our family discussion following the episode, we agreed that while Todd might have led a strike force using information he got while on Atlantis, he wouldn’t have given the information to someone else, at least not voluntarily. He is intent on gathering a power base of his own, and we couldn’t see him letting someone else take that credit.”
Answer: Interesting theory. Let’s see how that plays out the next time they cross paths with Todd. Next episode.
Ik gokte dat ook, hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 01:10 schreef Gamer_V het volgende:
.
[..]
Oeh, grote kans dat ik goed gokte! [afbeelding]
[..]
Wat zijn wij goooeeeed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe ep is geweest.ja wtf was dat. Replicator net als weeeeirr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
The Wraith hebben toch geen beam technologie?quote:De schrijvers zeiden dat het geen kloon of ascended of hologram of whatever is. Dan lijkt mij dus dat de ene die doodging een neppert was, of hij was op het laatste moment weggebeamd ofzo.
Vind je de baby nu al een neukbaar lekker wijf?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:14 schreef Asgard het volgende:
Goede aflevering, alleen krijg ik nu een soort van SG-1 season 10 gevoel hierbij.
Dan bedoel ik dus Teyla en haar kind.
Teyla = Vala
Teyla's kind = Orici
Het word een jongen volgens Michael dus neequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vind je de baby nu al een neukbaar lekker wijf?
Daar dacht ik ook al aan. En het is dan ook logisch dat Michael hem wilde hebben, aangezien Doc's research de half wraith heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:00 schreef Mirel het volgende:
De schrijvers zeiden dat het geen kloon of ascended of hologram of whatever is. Dan lijkt mij dus dat de ene die doodging een neppert was, of hij was op het laatste moment weggebeamd ofzo.
Goed gezien van je. Ik had er bijna overheen gekeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Ogala het volgende:
BECKETT!!!!
had ik maar over jouw post gekeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Goed gezien van je. Ik had er bijna overheen gekeken.
Dat richten gaat automatisch. Ik kan me herinner dat iemand dat ooit zei in een aflevering.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Gave aflevering, alleen dat meisje in de Batlle Cruiser, is die scheel ofzo?
Ze kon 2 keer met een enorm kanon schieten. 2 keer helemaal MIS
Zoals wat? Kittens from mars?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Komt er nog een keer een nieuwe vijand?This is getting old
Ja, heb je nog steeds de replicators en de wraithquote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef Ulreazj het volgende:
Wachten op Replicator Weir. En misschien wordt Michael wel de nieuwe hoofdvijand.
Nou, bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zoals wat? Kittens from mars?
Wat dat betreft maakt het niet uit. Had je in gewoon SG1 ook. Heel veel vaak kwam The Trust terug, Asgard etc.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
ow geen zorgen. Als ze geen verhaal meer hebben in seizoen 5 ofzo, dan komt ford ook nog wel een keertje langs.
Heb liever Michael als een sterke vijand erbij. Dan weer de replicators.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb je nog steeds de replicators en de wraithFine, halve wraith.
[..]
Nou, bijvoorbeeldHet is verdomme altijd hetzelfde liedje!
Die schrijver heeft geloof ik ooit gezegd dat hij die laatste aflevering met Ford (met dat ontploffende schip) als afsluiter van Ford's stoy arc zag .. nogal teleurstellend dan, ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet uit. Had je in gewoon SG1 ook. Heel veel vaak kwam The Trust terug, Asgard etc.
Idem. En nu moet ik nog 4 uur wachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb hem ook eindelijk gezien had de fake gedownload kut zooi
ik password proberen te kraken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Idem. En nu moet ik nog 4 uur wachten.Torrents =
Ik heb nog moeite gedaan met 10minutemail, maar je kon het gewoon niet open krijgen. Nouja. Aardige aflevering.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik password proberen te kraken.
het is iets van hardcorexxx
of hardcoremax
ps welke heb je anders zal ik mijn upload wel eens helemaal open zitten
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Inside joke in nieuwe ep:
becket: I feel like a dogs breakfast ever since i got here.
A dogs breakfast is een film van David Hewlett (mckay) waar onder andere becket en tealc een rol in hebben.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:22 schreef Asgard het volgende:
Die promo ziet er echt goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer!A little bit hateful
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef Ulreazj het volgende:
Op zich zou Atlantis gewoon de Wraith hun ass kun kicken met hun 2schepen met Asgard wapens. Maar ja.
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
Doe niet zo 24 eeuw. Echte spacevaarders worden gewoon geinjecteerd met translator-microbesquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:06 schreef Pek het volgende:
[..]
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*
Heb je haar doos echt gezien? Heb je daar ook foto's van? Post eens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla heeft een erg schönes doos.... ...
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?
Als je nagaat dat ze met 1 schot al een replicator schip slopen, laatstaan wat er met zo'n Hyve gebeurd.
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger isquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla is een beetje een domme doos.... jammer...
nee hij is al uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Klopt het trouwens nog steeds dat de SG-1 film over 2 weekjes uitkomt?
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zooooquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
firefly was het. De hitsige mechanic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
firefly was het. De hitsige mechanic.
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tjequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tje
4 seizoenen was Farscape![]()
Oh shit. Ik ben nerd
dat werd al gedumpt 2 afleveringen verder toen ze opgesloten zaten in zo`n kuilquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
hij is er al volledig met special effects en dergelijke heb hier al een dvd ripquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Vond je? Ik vind het een beetje slap einde. Bovendien zitten er een paar echte onzin dingen in om de hoofdpersonen toch maar levend te houden. Beetje teveel onzin naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Ulreazj het volgende:
Voorlopig is ie er nog in die stasis pod, maar of hij blijft.
Die film van SG1 is wel vet. Alleen beetje jammer dat het zo'n simpel wapen is.
En McKay zelf en Teyla heeft zelfs een kleine bijrol. Geniale film btw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Inside joke in nieuwe ep:
becket: I feel like a dogs breakfast ever since i got here.
A dogs breakfast is een film van David Hewlett (mckay) waar onder andere becket en tealc een rol in hebben.
Hoelang wachten hierna?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.
Morgen de laatste aflevering van het seizoen, argh wat gaat dat ook zo snel..![]()
Behalve voor hun eigen problemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Die film is gaar. Voor alles lijken de Ancients wel een middel gevonden te hebben.
Het hele seizoen meegenomen is het wel redelijk. Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:18 schreef -MyLove- het volgende:
Dit seizoen is zeer slecht ... ze mogen wel eens mensen in gaan huren die de main arc niet vergeten.
Das bijna de helft van het seizoen ...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Super7fighter het volgende:
Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.
Hey!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
lol, waar heb je die onzin vandaan.
klik!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor
OMFG! Nominatie voor domste post van het jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
klik!
wel de totale filter uitzetten in google hč
Lmfao!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
klik!
wel de totale filter uitzetten in google hč [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |