dat werd al gedumpt 2 afleveringen verder toen ze opgesloten zaten in zo`n kuilquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
hij is er al volledig met special effects en dergelijke heb hier al een dvd ripquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Vond je? Ik vind het een beetje slap einde. Bovendien zitten er een paar echte onzin dingen in om de hoofdpersonen toch maar levend te houden. Beetje teveel onzin naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Ulreazj het volgende:
Voorlopig is ie er nog in die stasis pod, maar of hij blijft.
Die film van SG1 is wel vet. Alleen beetje jammer dat het zo'n simpel wapen is.
En McKay zelf en Teyla heeft zelfs een kleine bijrol. Geniale film btw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Inside joke in nieuwe ep:
becket: I feel like a dogs breakfast ever since i got here.
A dogs breakfast is een film van David Hewlett (mckay) waar onder andere becket en tealc een rol in hebben.
Hoelang wachten hierna?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.
Morgen de laatste aflevering van het seizoen, argh wat gaat dat ook zo snel..![]()
Behalve voor hun eigen problemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Die film is gaar. Voor alles lijken de Ancients wel een middel gevonden te hebben.
Het hele seizoen meegenomen is het wel redelijk. Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:18 schreef -MyLove- het volgende:
Dit seizoen is zeer slecht ... ze mogen wel eens mensen in gaan huren die de main arc niet vergeten.
Das bijna de helft van het seizoen ...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Super7fighter het volgende:
Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.
Hey!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
lol, waar heb je die onzin vandaan.
klik!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor
OMFG! Nominatie voor domste post van het jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
klik!
wel de totale filter uitzetten in google hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |