Die roekashanogwat was toch danseres? Dus misschien wel de danseres bij zijn "optredens" (voor zover hij optredens heeft als amateur-gangster)...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:22 schreef Adothehague het volgende:
wtf jaap zegt dat alles steentjes op hun plaats vallen over roeka en luc>? Wt bedoelt hij
wat een gezeur weer... .eerst Luc, nu weer Liekequote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef ruba het volgende:
nou, nu lieke dr beurt weer.
zal hun boeije... die hebben zelf lol gehadquote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap en Huub worden aardig gebruikt door achter en hebben zelf niks in de gaten.
jeroen is mn favoquote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een gezeur weer... .eerst Luc, nu weer Lieke
Jeroen gaf tenminste actie...... topgozer
Misschien een kwestie van jeuk hier of daar, animal magnetismquote:Op donderdag 6 december 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat zegt het over Selene en Nadia dat ze erin stinken?
Wat een kutsoap is het ook. En dan heeft het gezette broertje van Harry Potter de villa ook alweer verlatenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Nadia en Dennix? zijn ze weer aan het fluisteren?
nah, ik vond dat Jeroen best bij Jaap in bed kon.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:21 schreef chufi het volgende:
RoekiePoeki is achter en om ruimte te maken moest jeroen weg en kan ze blijven slapen
Ja idd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
En die stomme redactie stuurt een knaller gewoon weg.Wat een sukkels daar zeg.Liefdeslijnen hebben we genoeg van.We willen de nerd terug.
Sexy hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze staan er weer prettig bij, Amanda
[ afbeelding ]
Dat is nog 't opgedroogde sperma van Luc van gisteravond. Die kan namelijk niet mikken.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Starlie het volgende:
Wat hebben ze in vredesnaam in Selene haar haar gedaan?!!
Afschuwelijk en afschuwelijk suf inderdaad, die blauwe strengetjes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
En alles gaat weer gezapig verder *gaaap*
Huub speelt weer een deuntje op de piano *gaaaaaaaaaap*
Ben er weer vandoor. Het was valse hoop
Blauwe nepharen,voor bij haar jurk.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
Het begint een wijvenshow te worden imo...
Je hebt vrouwen en wijven imo...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
Ik als wijf neem aanstoot aan deze post.
zeg dan freak show of zo. MTV-madness of zo.
Je gaat voor de winterslaap?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Allez, maak me wakker als B&A aangepakt worden
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Adothehague het volgende:
Jezus die LUC praat over het uiterlijk van Jeroen. Heeft die lelijke luc weleens in de spiegel gekeken?
Dat gebeurt pas als de kooi is afgelopenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Allez, maak me wakker als B&A aangepakt worden
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:41 schreef Adothehague het volgende:
kan die kale kankerkop de villa verlaten
Of een bepaald chakra dat onder handen genomen moet worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien een kwestie van jeuk hier of daar, animal magnetism![]()
Moet nog even een uurtje of zo excellen voor de baas. Laters, of tot morgen.
Ik vind luc nog steeds wel een lekker hapje hoor, alleen jammer van dat gezever de hele tijd...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Adothehague het volgende:
Jezus die LUC praat over het uiterlijk van Jeroen. Heeft die lelijke luc weleens in de spiegel gekeken?
Een beetje minder kan ook wel hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:41 schreef Adothehague het volgende:
kan die kale kankerkop de villa verlaten
FOK gefuseerd met Nowlive?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:21 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Selène is boos op Jeroen, die duidelijk te veel gedronken heeft. Hij heeft haar belachelijk gemaakt en houdt geen rekening met haar. Het gaat haar om zijn drinken, dat hij haar verjaardag niet meer weet en dat hij haar voor schut zette bij haar zangoefeningen. Ze vertelt hem zijn koffers te pakken en een taxi voor hem te zullen regelen. “Niemand commandeert mij; ik ben Jeroen, niemand is de baas over mij” Ten einde raad gaat Selène naar achteren bellen. Meer dan: “Hij wil niet luisteren” vang ik niet op. Het telefoongesprek duurt maar kort en Selène wordt opgevangen door Jaap en Huub, die er al snel een dolletje van maken. Dan stort zij haar hard uit bij Luc.
Lieke leest ondertussen Jeroen ongezouten de les, dat hij respect voor haar vriendinnetje moet hebben. Aan een weerwoord komt hij nauwelijks toe. Huub en Jaap komen er bij en manen hem zijn koffers te pakken en te vertrekken. Jeroen lijkt daar in eerste instantie gehoor aan te geven.
Dan zien we Jeroen plotseling in het zwembad en hij is niet meer van plan te vertrekken. Hij wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt door Huub en Jaap en ook Luc probeert Jeroen tot vertrekken te verleiden. Hoe loopt dit af?
update
Trieste beelden worden ons gelukkig onthouden, bij wijze van streamlock. Inmiddels staat een auto klaar op alle vier de streams en wordt Jeroen buiten beeld uit het zwembad gepraat en gehaald.
Sorry, ik bedoel niet de ziekte, maar probeer zo duidelijk mogelijk mijn mening over die luc te geven. SOrry maar ik erger me echt dood aan die gozer.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een beetje minder kan ook wel hoor...
point made...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel niet de ziekte, maar probeer zo duidelijk mogelijk mijn mening over die luc te geven. SOrry maar ik erger me echt dood aan die gozer.
Geef Brain is ongelijk. Ze doet werkelijk waar alles wat hij wiltquote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Sonique het volgende:
Ik zie Amanda steeds meer wegzakken als sexslaafje van Brian...
+1quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel niet de ziekte, maar probeer zo duidelijk mogelijk mijn mening over die luc te geven. SOrry maar ik erger me echt dood aan die gozer.
Ja, maar ik krijg de laatste tijd heel sterk de indruk dat vooral Huub het met een zekere sarcasme zegt.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Word ook strontziek ervan dat ze bij alles zeggen top tv enzo.
Huub vond dit top.Maar de nerd had beter kunnen blijven dat was pas top geweest voor de tv.Mensen zijn die liefdeslijnen echt zat en willen ruzies,lachen en spanning.Dom dat ze het daar niet begrijpen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg de laatste tijd heel sterk de indruk dat vooral Huub het met een zekere sarcasme zegt.
Of nu net dat jaap zegt dat hij achter de schermen gediskwalificeerd was en wel degelijk gewoon op straat is gegooid...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Jammer het wordst steeds meer gescript en nep en ze verbergen dat ook niet meer.
Gisteren dat Lieke gewoon mag vertellen dat ze gepushed werd om tegen huub en met Amanda te gaan spelen.
Als ik soap wil zien kijk ik wel naar GTST.
haha die jeroen.
wie? die jeroen? sorry ik heb geen streamsquote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Of nu net dat jaap zegt dat hij achter de schermen gediskwalificeerd was en wel degelijk gewoon op straat is gegooid...
Huub had het erovver dat DGK nooit iemand zo op straat zou gooien, en altijd vervoer en degelijke zou regelen, ook al doe je net zoals jeroen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
wie? die jeroen? sorry ik heb geen streams
hij was nu grappig omdat hij gedronken had, gisteren lag hij gewoon saai een boek te lezen of vandaag achter de pc. En een Jaap hebben we al.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vond dit top.Maar de nerd had beter kunnen blijven dat was pas top geweest voor de tv.Mensen zijn die liefdeslijnen echt zat en willen ruzies,lachen en spanning.Dom dat ze het daar niet begrijpen.
Geloof jij dit soort one-liners van Japio nog ?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Of nu net dat jaap zegt dat hij achter de schermen gediskwalificeerd was en wel degelijk gewoon op straat is gegooid...
Lelijk is een groot woord maar ik denk dat ie zichzelf leuker vindt dan hij in werkelijkheid is...hij heeft zie ik nu ook een slecht lijf, beetje tietenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Adothehague het volgende:
Dat wel, hij zei het op een normale manier. Niet zoals hij nu praat...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geloof jij dit soort one-liners van Japio nog ?
Lieke kan niet van haar alblijven zeg..het lijkt wel of ze meer van vrouwen houd dan van mannenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik kots op Lieke en Selene als ze samen elkaar de hemel inprijzen! Net als Brian die zichzelf de hemel inprijst!
Uw leverancier is standby, 89 euricent per stuk, excl. voorrijdkosten.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:00 schreef mazaru het volgende:
Lieke tegen Selene: Jij bent echt 1 van de leuktste meiden die ik ooit heb ontmoet
S: Ik ben zo blij dat ik jou heb ontmoet
Waar is dat teiltje??
Lieke heeft gewoon weinig echte vriendinnen, alhoewel meer dan Amanquote:Op donderdag 6 december 2007 23:00 schreef mazaru het volgende:
Lieke tegen Selene: Jij bent echt 1 van de leuktste meiden die ik ooit heb ontmoet
S: Ik ben zo blij dat ik jou heb ontmoet
Waar is dat teiltje??
Is er weer een voorraadjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uw leverancier is standby, 89 euricent per stuk, excl. voorrijdkosten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er weer een voorraadjeteiltjes ?
Om eerlijk te zijn: De commentaren hier zijn leuker dan de streams zelf.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
U wordt nog rijk met 89 Ec per teiltje!! Doe me er maar 10 ! Heg ik weer genoeg voor tot zondag !quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Ga jij eens ff werken, oplichter.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Huub is zijn drank-restrictie aangepast : Hij mag drinken met als grens 'Je weet zelf hoever je kunt gaan' .
Hij hangt in het hokje aan een haakje om op te drogen .....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Afgevoerd door achter en het huis uit gezet op verzoek van Selenequote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.
Zeuren is lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
Al zo vaak heb ik het gepost: het regelboek is een blanco schrijfblok dat wordt beschreven nadat 'sjit heeft geheppent''.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.
Die vraag hadden ze er net pas moeten neerzetten.Was iets te vroeg.Ik heb nog niet gestemd dus weet wat me te doen staat.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
Waarschijnlijk al bekent:
Poll
Nerd Jeroen...
Ik vind 'm top!26%
Wat komt hij doen?59%
Wordt nog wel leuk...15%
7723 stemmen
bron: VV
Dat is hetzelfde als je 24 uur aanvragen en 's avonds een stijltang hebben en janken dat je weggaat als je met kort haar moet blijven lopen. Vervolgens komt er een haarstuk van flink wat euro's.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Het is ook van de zotte dat Huub als enige van al die alcoholisten een drankverbod had.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Daar zeg je watquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Roekiepoekie nou heen eigenlijk? Die zou toch blijven slapen ofzo?
We wachten af! Gaat dat vandaag nog lukken?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
en ze bedoelt niet van het douchen?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selene is nog nooit zo vaak NAT geweest als in dat hok.
Iemand die zoiets zegt heeft het niet over douchen.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze bedoelt niet van het douchen?
Ohquote:Op donderdag 6 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand die zoiets zegt heeft het niet over douchen.
Een echte Kubatz batzt de Ku toch altijd zonder mutsje .........quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz heeft maar weer eens een 'stoer' mutsje op gezetIndrukwekkend.
Zo'n type als hij zijn mond open doet, jakkes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind luc nog steeds wel een lekker hapje hoor, alleen jammer van dat gezever de hele tijd...
I wishquote:
Wat denk je!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Roekiepoekie nou heen eigenlijk? Die zou toch blijven slapen ofzo?
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vond dit top.Maar de nerd had beter kunnen blijven dat was pas top geweest voor de tv.Mensen zijn die liefdeslijnen echt zat en willen ruzies,lachen en spanning.Dom dat ze het daar niet begrijpen.
Ja, en de aanleiding was een focking grapje .....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oeei, de pammetjes zijn hard aangekomen !
de Nerd is mijn held van de avond.......... maar hij werd pas gaaf, na zijn alchoholgebruikquote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.
Hij had er 5 op en das de limit daar zeggen ze.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
de Nerd is mijn held van de avond.......... maar hij werd pas gaaf, na zijn alchoholgebruik
dus een echte bewoner van dgk zie ik hem niet worden.
Lieke wil wel zoenen die is er niet vies van maar Selene trapt er nog niet in of ze ziet het alleen maar als een lolletjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat doen Lieke en Selene weer eng klef
Truste Uniekhoorn. Ik ga nu slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus Ruud ga eens slapenIk moet er ook altijd om 4.15 uur uit als ik moet werken maar dan lig ik toch echt wel om 21.00....
Word gewoon plaatsvervangend moe van jou
ik heb ook een schijthekel aan dr maar dit is wel grappigquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Die lieke is gewoon om misselijk van te worden zo kinderachtig. Dat oeveloze gegiechel maakt me behoorlijk boos.
Gebruik ik het woord geweld dan.De ruzies tussen de stelletjes bedoel ik er ook niet mee.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.
En voordat ik ga slapen. Dit is best wel prettig om aan te horen i.p.v. de debiele dagelijkse ruzie tussen H & Lquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef ruba het volgende:
best wel aanstekelijk.
Om je pc uit te zetten toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef ruba het volgende:
best wel aanstekelijk.
Trusten skattiequote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Uniekhoorn. Ik ga nu slapen![]()
![]()
Niet doen........ het meisje is zooooo moe en wil gaan slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Die lieke is gewoon om misselijk van te worden zo kinderachtig. Dat oeveloze gegiechel maakt me behoorlijk boos.
Als het haar uitkomtquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat Lieke zo moe was ?
TerrorJeroen is niet DebielekeJeroen, dus hij is zelf verantwoordelijk voor zn alcoholconsumptie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:00 schreef chufi het volgende:
Terror Jeroen was over feeded met Safari-cola's door Huub.. 5 heeft ie er volgens mij gedronken bimnen 2 uur
De camera's zo veel mogelijk weghouden bij B&A, zodat St.Brain stilletjes en ongezien door kan gaan voor de overwinning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:13 schreef chufi het volgende:
wat moeten L& S inde villa ?
Ja tuurlijk was Jeroen zelf verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
TerrorJeroen is niet DebielekeJeroen, dus hij is zelf verantwoordelijk voor zn alcoholconsumptie.
Oh Ja was ik vergeten! Waarschijnlijk krijgt ook nog extra dukoes voor al zn overgehoudden cp'squote:Op vrijdag 7 december 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De camera's zo veel mogelijk weghouden bij B&A, zodat St.Brain stilletjes en ongezien door kan gaan voor de overwinning.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Grooooooooote verontwaardiging op VOL over de foto van Sonique
~quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat de nightcrew er nite zo lang zal zijn vandaag ..... Truste chufiquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:25 schreef chufi het volgende:
I am off for today ! Nite crew take care!!
Ik zweer het je, pis- en pislink. Het gaat allemaal veel te ver blablabla....... geschrokken van de fake......quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat maakt de foto nog beter
![]()
Geef je geen ongelijk BSOLquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de nightcrew er nite zo lang zal zijn vandaag ..... Truste chufi
weet iemand wat die waarheid is? ik denk niemand, anders stond ie hier ook wel bij...quote:22:15-Jeroen verlaat de Villa!
Jeroen verlaat de Villa! Selène heeft Jeroen net de waarheid verteld. Ze is het gedrag van de nerd zat en ze vertelde hem dat hij de Villa wat haar betreft kon verlaten. “Niemand commandeert mij! Ik ben Jeroen!”, brult hij. Maar helaas…
blablablabla -knip-
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef chufi het volgende:
Tis nog vroeg
Ja, ze schrijft ondermeer op VV ........quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze keek 2/3 dagen per week de gouden kooi streams voor haar werk ...
Mooie foto van Lieke...quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:42 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, mooie vrouw...quote:
Ja heel kordaat zei ze dat! Hoppa naar beneden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:44 schreef Ziet het volgende:
zo... die lieke...
er is een bed vrij, maar ze durft niet naar beneden
bang voor confrontatie
lieke: als je nu al zo begint kun je beter gelijk weggaan
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
waarom is dat mens er eigenlijk
en waarom zet ze haar muts niet af!
Qua uiterlijk heeft ze al iets weg van Nadia, maar diezelfde babystem is te ergquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Guuskeee het volgende:
ik den dr stem nu al weer pisziek
ja ik ook bleh hekel die zogenaamde lieve meisjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Guuskeee het volgende:
ik den dr stem nu al weer pisziek
Ik ook niet, maar gezien hoe ze doet, hoe ze loopt, denk ik dat ze geil wil overkomen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van hoor,
maar vind je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |