TerrorJeroen is niet DebielekeJeroen, dus hij is zelf verantwoordelijk voor zn alcoholconsumptie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:00 schreef chufi het volgende:
Terror Jeroen was over feeded met Safari-cola's door Huub.. 5 heeft ie er volgens mij gedronken bimnen 2 uur
De camera's zo veel mogelijk weghouden bij B&A, zodat St.Brain stilletjes en ongezien door kan gaan voor de overwinning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:13 schreef chufi het volgende:
wat moeten L& S inde villa ?
Ja tuurlijk was Jeroen zelf verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
TerrorJeroen is niet DebielekeJeroen, dus hij is zelf verantwoordelijk voor zn alcoholconsumptie.
Oh Ja was ik vergeten! Waarschijnlijk krijgt ook nog extra dukoes voor al zn overgehoudden cp'squote:Op vrijdag 7 december 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De camera's zo veel mogelijk weghouden bij B&A, zodat St.Brain stilletjes en ongezien door kan gaan voor de overwinning.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Grooooooooote verontwaardiging op VOL over de foto van Sonique
~quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat de nightcrew er nite zo lang zal zijn vandaag ..... Truste chufiquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:25 schreef chufi het volgende:
I am off for today ! Nite crew take care!!
Ik zweer het je, pis- en pislink. Het gaat allemaal veel te ver blablabla....... geschrokken van de fake......quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat maakt de foto nog beter
![]()
Geef je geen ongelijk BSOLquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de nightcrew er nite zo lang zal zijn vandaag ..... Truste chufi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |