Is er weer een voorraadjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uw leverancier is standby, 89 euricent per stuk, excl. voorrijdkosten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er weer een voorraadjeteiltjes ?
Om eerlijk te zijn: De commentaren hier zijn leuker dan de streams zelf.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
U wordt nog rijk met 89 Ec per teiltje!! Doe me er maar 10 ! Heg ik weer genoeg voor tot zondag !quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Ga jij eens ff werken, oplichter.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Huub is zijn drank-restrictie aangepast : Hij mag drinken met als grens 'Je weet zelf hoever je kunt gaan' .
Hij hangt in het hokje aan een haakje om op te drogen .....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Afgevoerd door achter en het huis uit gezet op verzoek van Selenequote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |