Is er weer een voorraadjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uw leverancier is standby, 89 euricent per stuk, excl. voorrijdkosten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er weer een voorraadjeteiltjes ?
Om eerlijk te zijn: De commentaren hier zijn leuker dan de streams zelf.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
U wordt nog rijk met 89 Ec per teiltje!! Doe me er maar 10 ! Heg ik weer genoeg voor tot zondag !quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Ga jij eens ff werken, oplichter.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vaste klanten extra voordeel : 2 halen 3 betalen.
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Huub is zijn drank-restrictie aangepast : Hij mag drinken met als grens 'Je weet zelf hoever je kunt gaan' .
Hij hangt in het hokje aan een haakje om op te drogen .....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Afgevoerd door achter en het huis uit gezet op verzoek van Selenequote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jeroen ?
Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.
Zeuren is lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
Al zo vaak heb ik het gepost: het regelboek is een blanco schrijfblok dat wordt beschreven nadat 'sjit heeft geheppent''.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.
Die vraag hadden ze er net pas moeten neerzetten.Was iets te vroeg.Ik heb nog niet gestemd dus weet wat me te doen staat.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
Waarschijnlijk al bekent:
Poll
Nerd Jeroen...
Ik vind 'm top!26%
Wat komt hij doen?59%
Wordt nog wel leuk...15%
7723 stemmen
bron: VV
Dat is hetzelfde als je 24 uur aanvragen en 's avonds een stijltang hebben en janken dat je weggaat als je met kort haar moet blijven lopen. Vervolgens komt er een haarstuk van flink wat euro's.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Het is ook van de zotte dat Huub als enige van al die alcoholisten een drankverbod had.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Daar zeg je watquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Roekiepoekie nou heen eigenlijk? Die zou toch blijven slapen ofzo?
We wachten af! Gaat dat vandaag nog lukken?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
en ze bedoelt niet van het douchen?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selene is nog nooit zo vaak NAT geweest als in dat hok.
Iemand die zoiets zegt heeft het niet over douchen.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze bedoelt niet van het douchen?
Ohquote:Op donderdag 6 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand die zoiets zegt heeft het niet over douchen.
Een echte Kubatz batzt de Ku toch altijd zonder mutsje .........quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz heeft maar weer eens een 'stoer' mutsje op gezetIndrukwekkend.
Zo'n type als hij zijn mond open doet, jakkes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind luc nog steeds wel een lekker hapje hoor, alleen jammer van dat gezever de hele tijd...
I wishquote:
Wat denk je!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Roekiepoekie nou heen eigenlijk? Die zou toch blijven slapen ofzo?
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vond dit top.Maar de nerd had beter kunnen blijven dat was pas top geweest voor de tv.Mensen zijn die liefdeslijnen echt zat en willen ruzies,lachen en spanning.Dom dat ze het daar niet begrijpen.
Ja, en de aanleiding was een focking grapje .....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oeei, de pammetjes zijn hard aangekomen !
de Nerd is mijn held van de avond.......... maar hij werd pas gaaf, na zijn alchoholgebruikquote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.
Hij had er 5 op en das de limit daar zeggen ze.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
de Nerd is mijn held van de avond.......... maar hij werd pas gaaf, na zijn alchoholgebruik
dus een echte bewoner van dgk zie ik hem niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |