Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als de beveiliging binnen moet komen dan weet Huub dat het er een teveel was.
Zeuren is lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef neehe het volgende:
Kijkt er hier eigenlijk wel iemand met plezier naar de streams ?
Als ik het zo lees dan wordt er hier meer gezeurt dan in de kooi.
Het moet toch wel leuk blijven dat streamen.
Al zo vaak heb ik het gepost: het regelboek is een blanco schrijfblok dat wordt beschreven nadat 'sjit heeft geheppent''.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals altijd, een lekker vage regel zodat die -naar gelang de omstandigheden- kan worden uitgelegd. Dat is toch de vaste tactiek van het hokje.
Die vraag hadden ze er net pas moeten neerzetten.Was iets te vroeg.Ik heb nog niet gestemd dus weet wat me te doen staat.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
Waarschijnlijk al bekent:
Poll
Nerd Jeroen...
Ik vind 'm top!26%
Wat komt hij doen?59%
Wordt nog wel leuk...15%
7723 stemmen
bron: VV
Dat is hetzelfde als je 24 uur aanvragen en 's avonds een stijltang hebben en janken dat je weggaat als je met kort haar moet blijven lopen. Vervolgens komt er een haarstuk van flink wat euro's.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Het is ook van de zotte dat Huub als enige van al die alcoholisten een drankverbod had.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub mag weer drinken.
Kijk zo gaat dat in de gouden kooi.
Huub doet een paar dagen zielig en dat hij het niet meer ziet zitten allemaal, en waarschijnlijk niet meer terugkomt van z`n 8 uur...en hoppa, alcohol-verbod opgeheven om Huubje happy te maken. Dat hele jankverhaal tegen Lieke dat ie misschien weggaat is dus complete bullshit...
Daar zeg je watquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Roekiepoekie nou heen eigenlijk? Die zou toch blijven slapen ofzo?
We wachten af! Gaat dat vandaag nog lukken?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
En deze foto ga ik eens even fucken!!
En hij wordt heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |