weet iemand wat die waarheid is? ik denk niemand, anders stond ie hier ook wel bij...quote:22:15-Jeroen verlaat de Villa!
Jeroen verlaat de Villa! Selène heeft Jeroen net de waarheid verteld. Ze is het gedrag van de nerd zat en ze vertelde hem dat hij de Villa wat haar betreft kon verlaten. “Niemand commandeert mij! Ik ben Jeroen!”, brult hij. Maar helaas…
blablablabla -knip-
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef chufi het volgende:
Tis nog vroeg
Ja, ze schrijft ondermeer op VV ........quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze keek 2/3 dagen per week de gouden kooi streams voor haar werk ...
Mooie foto van Lieke...quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:42 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, mooie vrouw...quote:
Ja heel kordaat zei ze dat! Hoppa naar beneden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:44 schreef Ziet het volgende:
zo... die lieke...
er is een bed vrij, maar ze durft niet naar beneden
bang voor confrontatie
lieke: als je nu al zo begint kun je beter gelijk weggaan
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
waarom is dat mens er eigenlijk
en waarom zet ze haar muts niet af!
Qua uiterlijk heeft ze al iets weg van Nadia, maar diezelfde babystem is te ergquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Guuskeee het volgende:
ik den dr stem nu al weer pisziek
ja ik ook bleh hekel die zogenaamde lieve meisjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Guuskeee het volgende:
ik den dr stem nu al weer pisziek
Ik ook niet, maar gezien hoe ze doet, hoe ze loopt, denk ik dat ze geil wil overkomen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van hoor,
maar vind je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |