Lieke wil wel zoenen die is er niet vies van maar Selene trapt er nog niet in of ze ziet het alleen maar als een lolletjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat doen Lieke en Selene weer eng klef
Truste Uniekhoorn. Ik ga nu slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus Ruud ga eens slapenIk moet er ook altijd om 4.15 uur uit als ik moet werken maar dan lig ik toch echt wel om 21.00....
Word gewoon plaatsvervangend moe van jou
ik heb ook een schijthekel aan dr maar dit is wel grappigquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Die lieke is gewoon om misselijk van te worden zo kinderachtig. Dat oeveloze gegiechel maakt me behoorlijk boos.
Gebruik ik het woord geweld dan.De ruzies tussen de stelletjes bedoel ik er ook niet mee.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ruzie en geweld , ben echt niet blij als Huub Lieke verrot scheld en Brain Amanda een koude douche geeft, liever de simple ziel van die nerd.
En voordat ik ga slapen. Dit is best wel prettig om aan te horen i.p.v. de debiele dagelijkse ruzie tussen H & Lquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef ruba het volgende:
best wel aanstekelijk.
Om je pc uit te zetten toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef ruba het volgende:
best wel aanstekelijk.
Trusten skattiequote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Uniekhoorn. Ik ga nu slapen![]()
![]()
Niet doen........ het meisje is zooooo moe en wil gaan slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Die lieke is gewoon om misselijk van te worden zo kinderachtig. Dat oeveloze gegiechel maakt me behoorlijk boos.
Als het haar uitkomtquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat Lieke zo moe was ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |