Rock Am Ring is maar 2-2,5 uur rijden vanaf de grens. Dat rijden sommige mensen in Nederland ook naar Landgraaf voor Pinkpopquote:Op donderdag 6 december 2007 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Maar 't is zo fucking ver weg, dus ik zal het wel weer bij LL houden denk ik..
Is dat zo? Ik dacht dat het bij nurnbergring of zo was, dat ligt bijna bij Munchen. Das 800 km ver of zo!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Klingon het volgende:
[..]
Rock Am Ring is maar 2-2,5 uur rijden vanaf de grens. Dat rijden sommige mensen in Nederland ook naar Landgraaf voor Pinkpop
Waar jij het over hebt is Rock Im Park. Het is een duofestival, dus:quote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het bij nurnbergring of zo was, dat ligt bijna bij Munchen. Das 800 km ver of zo!
idd, southside/hurricane 2008.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef Klingon het volgende:
Mooi geruchtenFoo Fighters zal het trouwens niet worden denk ik, staan al op een concurrerend Duits festival volgend jaar.
Daarvoor blijf ik graag een héél weekend, om die bands + RATM te zien :wank:quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
sex pistols, sick of it all (crosspost)
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bijquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it all (crosspost)
jeej Prodigyquote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bij
Niet? Waarom zou je dan iemand meenemen naar een festival?quote:
Lekker kut als je tussen duizenden mensen staat te wachten op een band en je kent niemandquote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef Migue het volgende:
Beter is het dan niet voor februari uitverkocht wanneer ik het niet meer krap heb![]()
[..]
Niet? Waarom zou je dan iemand meenemen naar een festival?
quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Saboo het volgende:
*ik wil ook!
Alleen nog iemand vinden om mee te sleuren.
Hoi!quote:Geslacht: Vrouw
quote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bij
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even voor de zekerheid: RATM is toch wel in de originele bezetting?
Er is dan ook maar één bezettingquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even voor de zekerheid: RATM is toch wel in de originele bezetting?
Oi!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks! Ok ik ga mits ik wat vrienden mee krijg.
AC/DC met Whole Lotta Rosie en je kunt me opvegen!quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Klingon het volgende:
Led Zeppelin of AC/DC kunnen Rage nog wel overtreffen denk ik. Daarna wordt het moeilijk
Led zal niet meer gaan touren.quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Klingon het volgende:
Led Zeppelin of AC/DC kunnen Rage nog wel overtreffen denk ik. Daarna wordt het moeilijk
De Meat Puppets die zou ik ook heel graag nog een keer willen zien. Touren die gasten op dit moment? Ik kan er op internet helemaal niks over vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:41 schreef super-muffin het volgende:
Te Vette lineuP man
Nu nog Dinosaur Jr en de Meat Puppets.
nieuwe geruchten: alter bridge? en offspringquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Smirnov het volgende:
Ook even een tvp, en ik wacht op meer namen.
tis gewoon nog een onbevestigd gerucht, we kunnen er niet meer van maken dan dat het isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef Monatje het volgende:
Is er al wat meer over Disturbed bekend?
Of zit niemand hier daar op te wachten?
het is bijna zeker dat sick of it all komt, ik ga namelijk ook naar groezrock in belgie en daar staat sick of it all als 1 van de bands die komen (9 en 10 mei is groezrock btw)quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it all (crosspost)
zit bijna een maand tussen, niet echt een garantie dus. Denk dat er wel betere aanleidingen zijn om te denken dat Sick of it All op RAR komt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef got.rice het volgende:
[..]
het is bijna zeker dat sick of it all komt, ik ga namelijk ook naar groezrock in belgie en daar staat sick of it all als 1 van de bands die komen (9 en 10 mei is groezrock btw)
Ok, duidelijk verhaal, dankjewel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nee dat gaat niet, het zijn twee verschillende festivals met ongeveer dezelfde line up. Je kunt natuurlijk wel twee kaartjes kopen :p. Let wel op dat je kaartjes koopt voor Rock Am Ring want dat ligt in west-duitsland. Rock im Park ligt in het oosten en is een aardig eindje rijden
Wij zijn in 2005 met het openbaar vervoer gegaan. Viel echt reuze mee, ook qua prijs (als je OV hebt, hoef je pas te betalen als je de grens over bent). ICE vanaf Arnhem CS naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz Hbf en dan door met de shuttlebus naar de Nürburgring. Gewoon even naar een International-office op de grotere NS-stations gaan en offerte laten maken. Dus niet via internet, dan zijn de prijzen vaak hoger. Als je vroeg boekt, krijg je vaak ook nog de nodige korting. Vooral relaxed in de ICE is de bar, ergens halverwege de treinquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:36 schreef Bajaz het volgende:
Hoe gaan de meeste fokkers hier naar rock am ring?
Ik wil met 2 vrienden gaan maar we beschikken niet over een rijbewijs, maar openbaarvervoer komt me toch een potje duur uit zeg...
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt mijn eerste Rock am Ring. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee dien te houden? En welke camping is het tofst? (Veel Nederlanders bijv.)
Zijn op RaR de was / douche mogelijkheden net zo slecht als op Rock Werchter? Ik hoop het niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchter
en dat er veel nederlanders zijn betekent niet dat het een leuke camping is hoortis leuker om je open te stellen voor zoveel mogelijk andere nationaliteiten
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mocht het dit jaar weer RaR worden dan ben ik weer van de partij Klingon
nope, lowlands is echt het walhalla op sanitair gebied, zo goed heb je het (bijna) nergensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]ze hebben daar toch wel net zulke badhuizen als op Lowlands he? Niet zoals op RW dat je je bij een greppel staat te wassen
Welke camping raad je me aan?
weten jullie trouwens hoe laat B5 open gaat? vorig jaar kwamen we woensdag tussen de middag aan maar die plek die we hadden was zo relaxt dat ik bereid ben dit jaar dinsdagnacht te gaan rijden om smorgens heel vroeg aan te komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:19 schreef Klingon het volgende:
[..]
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperen
ja in principe 80.000 PER festival dus ik betwijfel dat er al 55.000 kaarten per festival verkocht zijn, ik denk voor rar en rip samenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
De line-up dit jaar is echt goed! Ik twijfel ook om te gaan.. Hoeveel kaarten kunnen er totaal verkocht worden? (want er zijn er al 55.000 verkocht....)
Ach ik ben vorig jaar heel vroeg op de vrijdag morgen vertrokken. Ging toen ook wel prima. Hadden trouwens wel een busje bij ons waar we in konden slapen dus dat werd een stukje makkelijker. Niets op hoeven zetten enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:44 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Voor mensen die voor de eerste keer naar RaR gaan zou ik zeggen probeer er donderdag middag al te zijn. Sowieso is dat handiger qua drukte maar ook de feesten in tenten buiten het festivalterein en in het dorp zijn dan al reuze gezellig.
Ben ik trouwens de enige die in een hotel zit?
Iron Maiden zal het wel niet worden. Daar komt het festival nog iets te vroeg voor denk ik. Hun tour begint pas eind juni en daarnaast heeft Wacken ook al Maiden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga ook met de auto, lekker relaxt
Ik hoop nog op Rammstein, Flogging Molly, The Offspring, Beastie Boys & Iron Maiden.
Precieze tijd dit jaar is nog niet bekend, maar vorig jaar ging B5 om 12 uur 's middags open.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef -Sum- het volgende:
nogmaals weet iemand hoe laat de camping (liefst B5) op woensdagochtend open gaat?
Over de campingmeeting @ B5 kun je hier meer lezen:quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precieze tijd dit jaar is nog niet bekend, maar vorig jaar ging B5 om 12 uur 's middags open.
Waaromquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
QOTSA wordt vast wel bevestigd één der daags
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef -Sum- het volgende:
nogmaals weet iemand hoe laat de camping (liefst B5) op woensdagochtend open gaat?
van de lijst geruchten is Volbeat ook de enige waarvoor ik nog zouvery nice!
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:48 schreef -Sum- het volgende:
LOL op ringrocker is Amy Winehouse toegevoegd aan de geruchten
ik vond het altijd zo'n geloofwaardige site
Oohja, jij woont ook in Arnhem heh? Volgende week ook Seein Red checken in de stage?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)
ik was op pinkpop en daar zei ze af, daarna was ik op werchter waar ze na lang aandringen de show heeft AFGERAFFELD. ze heeft alle nummers emotieloos en half pratend afgewerkt. als jij dat kwaliteitsmuziek vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef Migue het volgende:
[..]
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.
Is dat dezelfde Amy Winehouse die ik op werchter heb gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef -Sum- het volgende:
ik was op pinkpop en daar zei ze af, daarna was ik op werchter waar ze na lang aandringen de show heeft AFGERAFFELD. ze heeft alle nummers emotieloos en half pratend afgewerkt. als jij dat kwaliteitsmuziek vindt
Die ken ik niet helaas, wat voor soort muziek is het?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Oohja, jij woont ook in Arnhem heh? Volgende week ook Seein Red checken in de stage?
Communistische hardcore, een van de betere Nederlandse hardcore bands, maar dat mag ook wel voor een band van bijna 20 jaar oudquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:07 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Die ken ik niet helaas, wat voor soort muziek is het?
No shitquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef Klingon het volgende:
Met de bevestiging van QOTSA op Pinkpop dit jaar verwacht ik ze ook wel op Rock Am Ring.
Het moet eerder omgekeerd zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)
OT: RaR wordt een serieus alternatief op Pinkpop, alleen even kijken wat de beste manier is om er te komen
Amy Winehouse is overrated.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef Migue het volgende:
[..]
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.
ok ok mijn lichtelijke excusesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef Migue het volgende:
Als je niet snapt waarom Amy Winehouse kwaliteitsmuziek is kan je ook maar beter helemaal niet naar soul luisteren
En ik heb nooit gezegd dat ik fan van Amy Winehouse ben, ook niet dat ik al voor haar succes fan van haar was (dat kan je ook niet uit mijn post halen want in 2006 was ze in Engeland al een paar jaar succesvol). Hard waarderen is in mijn ogen toch echt wat anders dan fan zijn, want fan ben ik van exclusief van RATM, KISS en Modern Life Is War
Ze touren wel, maar sowieso niet op RAR/RIP:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Komakie het volgende:
Volbeat komt denk ik niet.
Was gister bij het concert en daar zei hij dat ze in april weer naar de studio gaan om het 3de album op te nemen. Zullen ze denk ik niet begin juni gaan touren...
Stond ergens in een Duits tijdschrift:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef Theoden het volgende:
Volgens Ringrocker is Serj Tankian bevestigd, maar kan nergens een bevestiging vinden op officiele RAR of ST site.
Gewoon staan waar je wiltquote:Hoe is het eigenlijk geregeld met camping? Iedereen zoekt gewoon een plaats, dus gaan en staan waar je wilt? Op mijn ticket staat C616. Kan natuurlijk niks betekenen maar vroeg het me toch af
http://www.ringrocker.com/article.php?sid=261quote:Festivals sind hip!
Wer bislang noch kein Ticket hat, der sollte sich damit wohl nicht mehr allzu lange Zeit lassen. Bislang liegen die Vorverkaufszahlen der Schwesterfestivals sogar schon über dem letztjährigen Rekordjahr. Die Rede ist von 70.000 Ring- und Parkrockern, die ihr Ticket bereits gelöst haben. Noch bis zum 29. Februar könnt ihr Tickets zum ermäßigten Preis von 125,- Euro erwerben. Danach werden 135,- fällig. Am besten also gleich in den ringrocker-Shop und das begehrte RaR-Ticket ordern. Sagt nicht, wir hätten euch nicht gewarnt.
Sorry he, maar t wordt wel een optiequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:25 schreef -Sum- het volgende:
zouden er nou dit jaar meer nederlanders naar rock am ring gaan omdat ze te laat waren met kaarten voor pinkpop?
ik hoop het niet
je moet ook lekker met zn allen tegelijk bestellen en de verzendkosten delen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:28 schreef ErikT het volgende:
Okee dit gaat m worden.
Maar ehhhh 16 euro verzendkosten, zijn ze gek geworden ofzo?
Het wordt idd steeds gekker. Wij hebben inmiddels dan ook besloten RATM op hun eigen tourtje te gaan checken en lekker naar KISS en Twisted Sister in Nijmegen te gaan, stukken goedkoper uiteindelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:28 schreef ErikT het volgende:
Okee dit gaat m worden.
Maar ehhhh 16 euro verzendkosten, zijn ze gek geworden ofzo?
ja dat was ook best leukquote:Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef Klingon het volgende:
Precies. Pinkpop is een leuk festival, begrijp me niet verkeerd, maar ik zie liever 90+ bands op het affiche dan 38 bands voor 10-20 euro meer. En voor een half uurtje langer rijden vanaf de grens hoef ik het ook niet te laten.
Juanes haha. In de lijn van Nelly Furtado 2 jaar geleden zeg maarDat was trouwens een best leuk optreden met Jamiroquai erna.
Hmm, vreemd. Heb 2 jaar geleden bij TPP besteld, toen was dat geen probleem. Dit jaar bij Eventim, ging overigens ook prima.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef ErikT het volgende:
Yoo ik probeer kaartjes te bestellen via ticketsperpost, maar ik moet een PLZ invoeren. Dat is een 5 cijferig getal om een adres in Duitsland aan te geven. En er is ook geen vakje voor postcode, en ik kan er in dat vakje geen 6 kwijt. Hoe doen jullie dat?
Ik heb (blijkbaar) vannacht het briljante idee (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:30 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Heb 2 jaar geleden bij TPP besteld, toen was dat geen probleem. Dit jaar bij Eventim, ging overigens ook prima.
Dat is helaas geen optie, het huren van een auto is behoorlijk prijzig, zijn er geen bussen of iets dergelijks die vanuit Nederland vertrekken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:42 schreef Handschoen het volgende:
Auto natuurlijk. Je bent er zo...
Geen bussen vanuit Nederland, maar ander goedkoop alternatief is de trein. Post van een paar pagina's terug:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie, het huren van een auto is behoorlijk prijzig, zijn er geen bussen of iets dergelijks die vanuit Nederland vertrekken?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Klingon het volgende:
Wij zijn in 2005 met het openbaar vervoer gegaan. Viel echt reuze mee, ook qua prijs (als je OV hebt, hoef je pas te betalen als je de grens over bent). ICE vanaf Arnhem CS naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz Hbf en dan door met de shuttlebus (wel kijken op de RAR-site vanaf wanneer die rijden) naar de Nürburgring. Gewoon even naar een International-office op de grotere NS-stations gaan en offerte laten maken. Dus niet via internet, dan zijn de prijzen vaak hoger. Als je vroeg boekt, krijg je vaak ook nog de nodige korting. Vooral relaxed in de ICE is de bar, ergens halverwege de trein
Vind ik ook een beetje ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Qua namen wordt het wel steeds minder
Als The Offspring komt dan ga ik zeker bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef Klingon het volgende:
Stereophonics wordt een zekertje. Rooney ook leuk, misschien even kijken bij Fiction Plane en The Fratellis. Had eigenlijk gehoopt op The Offspring, maar dat kan nog altijd
kans is miniem, stonden in de geruchtekuche op ringrocker maar juist om deze reden verwijderd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef AgeEll het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is of slipknot komt, ze gaan namelijk ook touren met disturbed in juli in amerika. dus dan kenne toch ook ff langskomen
kaarten heb ik al een tijdje binnen,quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
kans is miniem, stonden in de geruchtekuche op ringrocker maar juist om deze reden verwijderd.
uit de huidige geruchtekuche is offspring nog de enige grote naam. dus blijft een serieuze optie!
maar niet wachten daarop om kaarten te bestellen, voor april ws wel uitverkocht!
Yes!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Klingon het volgende:
Masters Of Reality
Ik zag vorige week staan dat het verzenden wel een aantal weken (minimaal 2 ofzo) kan duren. Kaarten worden aangetekend verstuurd dus je hoeft niet bang te zijn dat er iets fout gaat. Vorig jaar duurde het 4 weken voordat ik ze binnen had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Yes!
Hee ff over die kaartjes...hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren? Ik heb ze besteld bij Tickets Per Post, maar ze zijn er nog niet. Ik maak me een beetje zorgen eigenlijk![]()
(Aangezien mijn eigen internationale post altijd 4 a 5 dagen duurt.)
OK bedankt. Ik ben gerust gesteld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Ik zag vorige week staan dat het verzenden wel een aantal weken (minimaal 2 ofzo) kan duren. Kaarten worden aangetekend verstuurd dus je hoeft niet bang te zijn dat er iets fout gaat. Vorig jaar duurde het 4 weken voordat ik ze binnen had.
Zo dat gaat ook steeds sneller dan, vorig jaar was het pas week van te voren uitverkocht. En dat jaar ervoor kon je tijdens het festival nog kaarten kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:44 schreef -Sum- het volgende:
13-03-2008
Liebe Rock am Ring Fans,
es sind nur noch knapp 5.000 Tickets für den Ring verfügbar. Wir rechnen damit, dass Rock am Ring noch vor Ostern ausverkauft ist.
Danke!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:01 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Zo dat gaat ook steeds sneller dan, vorig jaar was het pas week van te voren uitverkocht. En dat jaar ervoor kon je tijdens het festival nog kaarten kopen.
Zo bijzonder is de line up toch niet?
Seether is wel ok.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:29 schreef -Sum- het volgende:
no worries, bij ons duurde het 6 maandenkomt goed!
verder 2 (onbekende) toevoegingen: seether en glory of joan.
ben heel benieuwd naar de update morgen hoeveel en OF er nog kaarten zijn
juist beter dat metallica niet op de laatste dag staat geprogrammeerd. ik ben dan meestal al behoorlijk verrot en dan lijkt t op zondag lijkt t drukker dan op zaterdag. maar dat ken ook aan mij leggequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Komakie het volgende:
Die van mij zijn inmiddels binnen.
Is echt snel gegaan trouwens. Binnen een paar dagen lagen ze op de deurmat (spreekwoordelijk dan)
Jammer dat Metallica niet de laatste avond is. Had ik wel leuker gevonden.
En hopelijk gaat Offspring toch nog komen.
Ze staan een week later op 2 festivals in Europa dus waarom niet een weekje eerder in duitsland
NEE!!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:07 schreef -Sum- het volgende:
+++ 17.03.2008: Rock am Ring ist AUSVERKAUFT! +++
ja nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
NEE!!!!Je bent ff een paar dagen weg en dan....
gisteren nog tegen een maat, we moeten ff snel kijken of we naar RaR willen...
nee dat is het ook. had alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent he![]()
Eerlijk? Ik vind het kut.quote:
Ben als klein jongetje door The Offspring naar muziek met gitaren gaan luisterenquote:
fuckin A man!!!!!!!!!!!quote:
Wat is daar zo klote aan dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef Bayswater het volgende:
Manic Street Preachers, Toten Hosen en The Offspring is om je vingers bij af te likken. The Cure erbij was helemaal perfect geweest. Helaas heb ik geen kaartje.
Komt omdat ik Metallica klotepubliek vind hebben.
Paar jaar geleden gezien op Lowlands was wel aardig, vooral natuurlijk de bekende nummers. Maar ik had zo'n reactie bij Prodigyquote:
Hmm op die manier.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Bayswater het volgende:
De band ervoor heeft er vaak last van, desinteresse en al Metallicasongs inzetten. Weinig respectvol dus. Metallica stond de afgelopen jaren op Werchter.
Ja dat heb ik ook gehoord over Metallica, fans rennen naar voren zodra de poorten opengaan en blijven daar de hele dag hangen wat de sfeer bij andere optredens niet ten goede komt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Dat is idd wel treurig. Nouja niets aan te doen.
Ik kan bijna niet wachten op het programma en de tijden! Die spanning of je alles wel kunt zien wat je wil zien.... echt kut
dat doe je zelf, kaarten zijn al te krijgen vanaf 115. meeste bands voor minste geld als je kijkt naar werchter en pinkpop!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kut.
Maar er staan wel wat namen tussen die ik graag zou zien. Maar ik weet niet of ik er uiteindelijk 135 euro voor over zou hebben, al lijkt het me nog steeds een tof festival. Nou ja, volgend jaar weer een kans.
Dat ligt aan Werchterquote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Bayswater het volgende:
De band ervoor heeft er vaak last van, desinteresse en al Metallicasongs inzetten. Weinig respectvol dus. Metallica stond de afgelopen jaren op Werchter.
Ja, maar ik koop geen kaarten voor festivals waar nog niks of bijna niks van bekend is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat doe je zelf, kaarten zijn al te krijgen vanaf 115. meeste bands voor minste geld als je kijkt naar werchter en pinkpop!
nou dat kan je bij rock am ring rustig doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar ik koop geen kaarten voor festivals waar nog niks of bijna niks van bekend is.
Het gaat me er nog niet eens alleen om wat RaR doet (en ook daar zitten jaren bij die me tegen vallen), maar ik heb het geld niet, of er niet voor over, om naar 3 of 4 festivals te gaan. Dus ik wacht graag even af wat andere festivals doen. En ik ga graag met een leuk groepje heen, dus voor je het er een beetje over eens bent, ben je ook weer even verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nou dat kan je bij rock am ring rustig doenals ik naar de line ups van de afgelopen 10 jaar kijk
![]()
Wellicht aan het feit dat ze voor Werchter dagkaarten (en dus publiek voor speciaal 1 groep/artiest kan aantrekken) verkopen en voor Rock am Ring niet. Het Werchterpubliek is in het algemeen prima te noemen. Duitsers kan ik trouwens vaak ook wel mee opschieten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dat ligt aan Werchterheb ze ook op werchter gezien en al een keer op rock am ring. Het publiek is echt NIET te vergelijken!
true, true! alleen heb ik dat met een groepje afgeschaft behalve voor lowlands. de ervaring leert dat hoe groter de groep hoe lakser iedereen is om kaarten te halen ofzo. en dan grijp je er net naast als je op andere gaat wachten, zoals je nu al merkt. De kaartverkoop over t algemeen gaat hard voor festivals.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het gaat me er nog niet eens alleen om wat RaR doet (en ook daar zitten jaren bij die me tegen vallen), maar ik heb het geld niet, of er niet voor over, om naar 3 of 4 festivals te gaan. Dus ik wacht graag even af wat andere festivals doen. En ik ga graag met een leuk groepje heen, dus voor je het er een beetje over eens bent, ben je ook weer even verder.
mja ik denk dat dagkaarten 1 van de grootste redenen is dat ik pinkpop en werchter de minste festivals vindquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht aan het feit dat ze voor Werchter dagkaarten (en dus publiek voor speciaal 1 groep/artiest kan aantrekken) verkopen en voor Rock am Ring niet. Het Werchterpubliek is in het algemeen prima te noemen. Duitsers kan ik trouwens vaak ook wel mee opschieten.
Wij zijn er ook woensdagmiddag! Gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
bij rock am ring zijn wij er al woensdag tussen de middag om dat de 2 dagen camping vooraf zo'n feest zijnen als je dan die namen erbij ziet komen elke maand
vorig jaar was ik zo'n dagkaart houder voor metallica op werchterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mja ik denk dat dagkaarten 1 van de grootste redenen is dat ik pinkpop en werchter de minste festivals vindt zijn een hoop dingen bij elkaar maar soms kan je er de vinger niet opleggen wat er dan precies mist in de sfeer
Ik hoop het echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vorig jaar was ik zo'n dagkaart houder voor metallica op werchter![]()
maar ik vond toen het festival tegenvallen, kan omdat ik er maar voor 1 dag was, maar vooral tijdens metallica was het zo druk vooraan omdat ze het voorste vak niet sluiten. was gewoon niet leuk meer.
was vorig jaar ook naar rock am ring maar daar vond ik t veel vetter. ook de hele setting enzo, eten drinken haalbaarheid en keuze is veel groter op rar.
mij beniewe hoe het tijdschema eruit gaat zien, hopelijk disturbed en metallica achter elkaar, ben wel bang dat ze the offspring tegelijkertijd op het andere podium zetten
Wantquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Ben nu zwaar aan het overwegen om naar Rock im Park te gaan.
Bij RAR is dat voor mij vooral de zaterdag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef Bayswater het volgende:
Nee, is nog niet uitverkocht en willen mei/juni toch een weekje weg. Kan ik gelijk Nurnberg meepakken, de "Altstad" moet wel aardig zijn daar. Verder vind ik het wel lekker dat gelijk op vrijdag, voor mij dan, de beste bands geprogrammeerd staan. Ben ik tenminste nog fit.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Klingon het volgende:
[ afbeelding ]
Het vetste festival in Europa pakt volgend jaar weer uit van 6 t/m 8 juni. Zeker 80.000 man gaan op de Nürburgring (Rock Am Ring) weer los, met dit jaar ook wedstrijden van het EK-voetbal op grote schermen.
De eerste namen zijn bevestigd:
Metallica
Rage Against The Machine
Die Toten Hosen
Motörhead
Babyshambles
Bullet For My Valentine
Dimmu Borgir
In Flames
Nightwish
Sportfreunde Stiller
The Hellacopters
Totaal komen ong. 85 bands.
Tickets:
Kaartjes zijn te koop via Eventim of Tickets Per Post. Tickets kosten EUR 125 (incl. camping, parkeren & 'müllpfand' oftewel vuilniszakken) tot 31 januari 2008. Daarna gaat de prijs omhoog.
Wie gingen er eerder naar Rock Am Ring?
Ieder jaar gaan er weer voldoende FOK!kers richting Duitsland. Verzamel je hier
Eerdere topics:
Rock am Ring 2004
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2007
Andere links:
Rock Am Ring - Officiële site
Rock Im Park - Officiële site
Rock Am Ring 2006 - News & Information
Openingspost in txt-bestand
Op naar Rock Am Ring 2008!
quote:
well donequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mijn kaartjes liggen op het postkantoorDinsdag ophalen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:39 schreef -Sum- het volgende:
ws ergens in mei pas. niet zo heel lang vantevoren iig
ja daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Klingon het volgende:
Ik wil het nog niet eens weten, volgens mij wordt het lastig genoeg om alles te zien wat ik wil zien
Klopt maar dan kan ik zo lang mogelijk erover nadenken over het plan van aanpakquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Klingon het volgende:
Ik wil het nog niet eens weten, volgens mij wordt het lastig genoeg om alles te zien wat ik wil zien
Op woensdag en donderdag wordt het sowieso gezellig op de camping. Weer opnieuw wat Nederlanders en Engelsen ontmoeten van 2 jaar geleden, erg veel zin in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wordt minder op de camping hangen dan vorig jaarouderwets bikken en van voorvak naar voorvak sjezen
mwoa GNR had ik goed getrokken als t niet zo verdomde koud was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Op woensdag en donderdag wordt het sowieso gezellig op de camping. Weer opnieuw wat Nederlanders en Engelsen ontmoeten van 2 jaar geleden, erg veel zin in.
Wat dat betreft ben ik ook blij dat The Prodigy al op vrijdag speelt, waarschijnlijk als Late Night Special. Die LNS's (zoals Chemical Brothers en Guns 'N Roses) heb ik eerdere jaren altijd moeilijk getrokken
Wij ook. Kaarten voor Nordschleife zijn binnen !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:08 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wij zijn er ook woensdagmiddag! Gezellig![]()
Dat absoluut. En m'n berenpak van carnavalquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
toch gaan alle dubbele matjes en dekens weer mee!
Prodigy is zeker LNS, op hun myspace pagina staat dat ze op 2:00 spelen. Ik hoop alleen niet een overlapping met Justice.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook blij dat The Prodigy al op vrijdag speelt, waarschijnlijk als Late Night Special. Die LNS's (zoals Chemical Brothers en Guns 'N Roses) heb ik eerdere jaren altijd moeilijk getrokken
Teringhardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:48 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Hoe klinkt The Cavalera Conspiracy tegenwoordig eigenlijk? Het enige wat ik tot nu over ze weet is dat Max en Igor voor het eerst sinds het vertrek van Max uit Sepultura weer samen spelen.
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het programma zondag duurt? Ik moet maandag om 10:10 werken
Mmm, dan ga ik voor het einde weg moeten denk ik. Om 1:03 moet ik de trein hebben in Koblenz.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Klingon het volgende:
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipen
Omdat ik maandagochtend moet werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef -Sum- het volgende:
waarom niet gewoon maandag lekker rustig aan doen en smiddags weg gaan? ben je ook ruim op tijd voor t voetbal terug en niet zo gaar!
omdat ik de enige was die kon rijdenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
Wij gaan gewoon op maandag terug. Lekker rustig aan.
Maar s'nachts is ook niet zo'n probleem. Al is het idd vaak wel een anti-climax. Je kunt na de optredens naar huis rijden. Op zich is dat geen probleem. Maar als je op maandag rustig aan kunt doen vind ik dat je beter dat kunt doen.
waarom is het eigenlijk gevaarlijk om s'nachts terug te rijden
leuk he dat in je dl van voren wordt geflitst,quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
In Duitsland zijn de wegen niet zo goed verlicht nee...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
Foo Fighters staan al op Hurricane/Southside dus komen niet op RAR. Maar het wordt inderdaad tijd voor de laatste bands en een tijdschema.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef g_w het volgende:
Wie weet wanneer de laatste bands bekend gemaakt worden? Ik sprong al een gat in de lucht bij de eagles of death metal, maar wanneer bevestigen de foo fighter nou eens?
RATM staat voor vrijdag, metallica en offspring voor zaterdag.quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
Amen!quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
wie vind je zondag leuk?quote:Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen!
interessante redenering
Het is wel zo dat er echt elke dag wel wat leuks is dit jaar
DIE TOTEN HOSEN!!! ZUM BITTERE ENDE!!quote:
Ik ga (denk ik) zondag wel ff kijken bij:quote:
Zo klein is Alterna Stage nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef -Sum- het volgende:
vaaaaaaaaaaaagthe streets en in flames van alternastage vorige jaren naar centerstage verhuisd en bullet for my valentine van center naar alterna!
en zondag alleen maar duitse dingen op centerstage en Qotsa e.d. allemaal op het kleine podiumpje
vooral the streets op centerstage vind ik een bizar iets..
doet t nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:41 schreef -Sum- het volgende:
op ringrocker forum heeft iemand een gokje gedaan naar de tijden gebaseerd op voorgaande jaren:
[ afbeelding ]
goed te doen, ik zou alleen onwijs balen van RATM en BFMV precies tegelijk.
nu is het nog wachten op iemand die een overzichtelijk blokkenschema maakt
hmm daar was ik al bang voor, had ik t nou maar zelf geuploadquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef AgeEll het volgende:
[..]
doet t niet![]()
kheb zelf wat inelkaar geknutseld
op vorig jaar gebasseerd
ja ik las het, ik baal er wel van, hoewel ik hem waarschijnlijk niet had kunnen zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:16 schreef mouzzer het volgende:
Chris Cornell heeft z'n Europese tour afgezegd dus die komt niet.
Ik heb al zo'n spijt dat ik niet naar RAR ga, komt dit er ook nog boven opquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:49 schreef Klingon het volgende:
3 Doors Down bevestigd!
Nieuw schema ook online @ http://www.rockamring.de/schedule.html
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpgquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:48 schreef -Sum- het volgende:
ik wil trouwens de tijden hebben, ik word er gek van want ik wil zooooooooo veel zienhoe meer muziek ik luister hoe meer ik leuk ga vinden, ik zit onderhand op 75% van de line up wat ik graag wil zien
dat is nog steeds natte vingerwerk lijkt mequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef seppo het volgende:
[..]
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpg
bron: ringrocker forum
Infadels maar 20 minuten? Prodigy al om 1h15 terwijl ze zelf aangeven 2h00, Chris Cornell staat er nog tussen op de zaterdag en 3 Doors Down ontbreekt op de zondag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef seppo het volgende:
[..]
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpg
bron: ringrocker forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |