abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:47:05 #251
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57668585
Weet iemand tot hoe laat het programma zondag duurt? Ik moet maandag om 10:10 werken
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57672839
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:48 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Hoe klinkt The Cavalera Conspiracy tegenwoordig eigenlijk? Het enige wat ik tot nu over ze weet is dat Max en Igor voor het eerst sinds het vertrek van Max uit Sepultura weer samen spelen.
Teringhard Op de Frontpage staat ergens een review van de cd. Aanradertje!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het programma zondag duurt? Ik moet maandag om 10:10 werken
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipen
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:40:09 #253
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57691468
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Klingon het volgende:
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipen
Mmm, dan ga ik voor het einde weg moeten denk ik. Om 1:03 moet ik de trein hebben in Koblenz.

Ik denk dat ik die maandagavond niet zo fris naar het voetbal zit te kijken.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:49:12 #254
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57695200
waarom niet gewoon maandag lekker rustig aan doen en smiddags weg gaan? ben je ook ruim op tijd voor t voetbal terug en niet zo gaar!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:54:54 #255
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57695293
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef -Sum- het volgende:
waarom niet gewoon maandag lekker rustig aan doen en smiddags weg gaan? ben je ook ruim op tijd voor t voetbal terug en niet zo gaar!
Omdat ik maandagochtend moet werken.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:16:20 #256
16149 -Sum-
pi_57695360
aaah okee, jij was dat
ik heb vorig jaar snachts terug gereden maar dat was gewoon gevaarlijk, dat doe ik nooit meer! maar met de trein is weer anders natuurlijk. toch jammer dat je een groot deel van de laatste avond mist lijkt me. t was echt zo'n anti-climax gevoel
  woensdag 2 april 2008 @ 11:40:54 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57776388
Wij gaan gewoon op maandag terug. Lekker rustig aan.
Maar s'nachts is ook niet zo'n probleem. Al is het idd vaak wel een anti-climax. Je kunt na de optredens naar huis rijden. Op zich is dat geen probleem. Maar als je op maandag rustig aan kunt doen vind ik dat je beter dat kunt doen.

waarom is het eigenlijk gevaarlijk om s'nachts terug te rijden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57782317
Ik ben in 2005 op maandag naar huis gegaan, erg relaxed. Een jaar later op de zondag al, maar dat was omdat iemand van de vriendengroep dat graag wilde. Toch niet zo goed bevallen. Ik was brak, had dus nauwelijks geslapen en moest dus ook nog rijden. Het heeft toch wel iets om op maandag wakker te worden en te denken: wat een fucking vette dagen zijn dit geweest.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:58:01 #259
16149 -Sum-
pi_57783092
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
Wij gaan gewoon op maandag terug. Lekker rustig aan.
Maar s'nachts is ook niet zo'n probleem. Al is het idd vaak wel een anti-climax. Je kunt na de optredens naar huis rijden. Op zich is dat geen probleem. Maar als je op maandag rustig aan kunt doen vind ik dat je beter dat kunt doen.

waarom is het eigenlijk gevaarlijk om s'nachts terug te rijden
omdat ik de enige was die kon rijden ik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen

ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zien en ben nog geflitst ook

kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zit altijd leuk
  donderdag 3 april 2008 @ 11:05:44 #260
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_57800189
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:

[..]

omdat ik de enige was die kon rijden ik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen

ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zien en ben nog geflitst ook

kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zit altijd leuk
leuk he dat in je dl van voren wordt geflitst,

ikga btw maandag door naar het ek
vorig jaar op maandag huis, lekker relaxt
  donderdag 3 april 2008 @ 14:26:19 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57804434
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:

[..]

In Duitsland zijn de wegen niet zo goed verlicht nee...
Aan de andere kant rijden er meestal zo veel vrachtwagens dat je het ook niet heel erg nodig hebt. Tenminste.... door de weeks want op zondag mogen ze niet rijden (waarbij ik me nu realiseer dat jij dus geen fuck hebt aan deze info )

Ik heb er nooit zo'n moeite mee, maar ik ben zo langzamerhand koning-in-het-donker-door-duitsland-rijden. Heb het nou al zo veel gedaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:26:38 #262
128601 g_w
less is more
pi_57831569
Wie weet wanneer de laatste bands bekend gemaakt worden? Ik sprong al een gat in de lucht bij de eagles of death metal, maar wanneer bevestigen de foo fighter nou eens?
kjsh;krebnc
pi_57832862
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef g_w het volgende:
Wie weet wanneer de laatste bands bekend gemaakt worden? Ik sprong al een gat in de lucht bij de eagles of death metal, maar wanneer bevestigen de foo fighter nou eens?
Foo Fighters staan al op Hurricane/Southside dus komen niet op RAR. Maar het wordt inderdaad tijd voor de laatste bands en een tijdschema.
  maandag 7 april 2008 @ 09:38:50 #264
10863 AgeEll
pi_57883784
ik wil ook de rest van de bands weten, en een timetable. ben zo bang dat ze bands tegen over elkaar zetten. maar ik wil gewoon een schema maken wie ik wil en kan zien.

zijn er nog tips voor op de zondag, daar ken ik nog niet zoveel bands van die ik per-se wil zien

heb er zin an
  maandag 7 april 2008 @ 09:57:52 #265
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57884056
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 7 april 2008 @ 10:05:52 #266
10863 AgeEll
pi_57884169
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
RATM staat voor vrijdag, metallica en offspring voor zaterdag.

klik hier voor dagplanning/flyer
  maandag 7 april 2008 @ 10:17:15 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57884352
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Amen!

Ik ben bang dat het met Offspring en Metallica nog wel eens zou kunnen.
Offspring als afsluiter/late act bij Alterna Stage en Metallica op het hoofdpodium.

Misschien dat Offspring pas begint als Metallica afgelopen is.

Aan de andere kant een positef inzicht: Als ik naar de line-up van vorig jaar kijk en ik kijk daarna naar de poster van nu, dan zie ik dat de hoofdact altijd het meest dikgedrukt is (logisch) en de eerste regel die daaronder komt zijn altijd bands die op het hoofdpodium komen, of die afsluiter zijn op het Alterna Stage (ok de late night special niet meegerekend) zijn. Dus als je het vergelijkt met vorig jaar dan zou het zo moeten zien dat de lijst meteen onder de hoofdact nooit gelijk is met de hoofdact

Nu maar hopen dat Disturbed ook niet gelijk komt met 1 van die 2 want daarvan is het wel redelijk zeker dat ze niet op het hoofdpodium staan..
Nou ja, maar ff afwachten

Het is wel zo dat er echt elke dag wel wat leuks is dit jaar

[ Bericht 29% gewijzigd door Komakie op 07-04-2008 10:26:13 ]
  maandag 7 april 2008 @ 10:34:39 #268
10863 AgeEll
pi_57884634
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Amen!

interessante redenering

Het is wel zo dat er echt elke dag wel wat leuks is dit jaar
wie vind je zondag leuk?
  maandag 7 april 2008 @ 13:18:00 #269
16149 -Sum-
pi_57887897
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

wie vind je zondag leuk?
DIE TOTEN HOSEN!!! ZUM BITTERE ENDE!!

ik ben dit jaar helemaal duits ingeburgerd

verder ga ik zondag ook graag naar Fair to midland, Manic street preachers, Eagles of death metal en Jimmy eat world

ik geef toe dat zondag niet de heftigste dag is qua bands maar das niet erg, stiekum wel een beetje fijn
  maandag 7 april 2008 @ 13:26:18 #270
16149 -Sum-
pi_57888039
oja tip: om te orienteren luister ik naar rock am ring 2008 radio op last FM: http://www.last.fm/listen/globaltags/rock%20am%20ring%202008

en verder heb ik mijn eigen playlist met bands die ik nog niet (goed) kende op rock am ring:
http://www.last.fm/listen/user/Tokjah/playlist

ik denk echt dat er straks geen band op RAR staat waar ik geen muziek van ken

en als je echt de tijd hebt om zelf bands op te zoeken is youtube altijd een fijne weet je vaak gelijk wat je live kan verwachten
  maandag 7 april 2008 @ 15:25:37 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57890121
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

wie vind je zondag leuk?
Ik ga (denk ik) zondag wel ff kijken bij:

Die Toten Hosen
Kid Rock
Lostprophets
Queens Of The Stone Age
Jimmy Eat World.
Simple Plan

Ook in die hoogte van belangstelling zeg maar
Maar het zal wel helemaal in de soep lopen

Er is gewoon iedere dag iets voor mij:
vrijdag:
Rage Against The Machine,
Bad Religion
Seether
The Prodigy
Bullet For My Valentine
Motorhead
Incubus

zaterdag:
Offspring
Metallica
Disturbed
Gavin Degraw
Nightwish
Paramore

Het zijn allemaal dingen waar ik me wel ff bij kan vermaken
Ik zal dus zeker wel keuzes moeten maken. Daarnaast heb ik natuurlijk ook een vriendinnetje waar ik rekening mee moet houden. Dat vind ik altijd het moeilijkste op die festivals. Of je moet natuurlijk opsplitsen, maar als je alleen met je vriendinnetje bent is dat natuurlijk niet zo leuk. Tenminste, wij zullen niet gaan opsplitsen ofzo.
Aan de andere kant heb ik meestal het laatste woord en houdt zij (gelukkig!!!) veel van dezelfde bands als ik dus
pi_57932505
De nieuwe namen:
Animal Alpha
Black Dahlia Murder
Chiodos
From First To Last
Gavin Rossdale
Infadels
Madsen
Rafael Weber
Rival Schools
Saxon
Takida
The Fall Of Troy
Zox

En het dagschema staat online maar nog zonder tijden: http://www.rock-am-ring.com/schedule.html
  woensdag 9 april 2008 @ 13:22:55 #273
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57933122
Wie?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 9 april 2008 @ 14:12:10 #274
16149 -Sum-
pi_57934207
vaaaaaaaaaaaag the streets en in flames van alternastage vorige jaren naar centerstage verhuisd en bullet for my valentine van center naar alterna!

en zondag alleen maar duitse dingen op centerstage en Qotsa e.d. allemaal op het kleine podiumpje

vooral the streets op centerstage vind ik een bizar iets..
  woensdag 9 april 2008 @ 14:47:37 #275
10863 AgeEll
pi_57934950
eindelijk een podium indeling!

op vrijdag komen bijna zeker bands tegenover elkaar die ik wil zien, center met alternatstage.
op zaterdag gelukkig niet metallica, disturbed en the offspring tegenover elkaar.

ik vind wel lekker dat die duitsers op zondag bij elkaar staan, hopelijk word het dan ergens anders wat rustiger.

wel jammer van de laatste namen, hoopte nog op 1 topper, ik ken er nu geeneen.
kan ook aan mij liggen

nog 2 maandjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')