Teringhardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:48 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Hoe klinkt The Cavalera Conspiracy tegenwoordig eigenlijk? Het enige wat ik tot nu over ze weet is dat Max en Igor voor het eerst sinds het vertrek van Max uit Sepultura weer samen spelen.
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het programma zondag duurt? Ik moet maandag om 10:10 werken
Mmm, dan ga ik voor het einde weg moeten denk ik. Om 1:03 moet ik de trein hebben in Koblenz.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Klingon het volgende:
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipen
Omdat ik maandagochtend moet werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef -Sum- het volgende:
waarom niet gewoon maandag lekker rustig aan doen en smiddags weg gaan? ben je ook ruim op tijd voor t voetbal terug en niet zo gaar!
omdat ik de enige was die kon rijdenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
Wij gaan gewoon op maandag terug. Lekker rustig aan.
Maar s'nachts is ook niet zo'n probleem. Al is het idd vaak wel een anti-climax. Je kunt na de optredens naar huis rijden. Op zich is dat geen probleem. Maar als je op maandag rustig aan kunt doen vind ik dat je beter dat kunt doen.
waarom is het eigenlijk gevaarlijk om s'nachts terug te rijden
leuk he dat in je dl van voren wordt geflitst,quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
In Duitsland zijn de wegen niet zo goed verlicht nee...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
Foo Fighters staan al op Hurricane/Southside dus komen niet op RAR. Maar het wordt inderdaad tijd voor de laatste bands en een tijdschema.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef g_w het volgende:
Wie weet wanneer de laatste bands bekend gemaakt worden? Ik sprong al een gat in de lucht bij de eagles of death metal, maar wanneer bevestigen de foo fighter nou eens?
RATM staat voor vrijdag, metallica en offspring voor zaterdag.quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
Amen!quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
wie vind je zondag leuk?quote:Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen!
interessante redenering
Het is wel zo dat er echt elke dag wel wat leuks is dit jaar
DIE TOTEN HOSEN!!! ZUM BITTERE ENDE!!quote:
Ik ga (denk ik) zondag wel ff kijken bij:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |