Ben als klein jongetje door The Offspring naar muziek met gitaren gaan luisterenquote:
fuckin A man!!!!!!!!!!!quote:
Wat is daar zo klote aan dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef Bayswater het volgende:
Manic Street Preachers, Toten Hosen en The Offspring is om je vingers bij af te likken. The Cure erbij was helemaal perfect geweest. Helaas heb ik geen kaartje.
Komt omdat ik Metallica klotepubliek vind hebben.
Paar jaar geleden gezien op Lowlands was wel aardig, vooral natuurlijk de bekende nummers. Maar ik had zo'n reactie bij Prodigyquote:
Hmm op die manier.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Bayswater het volgende:
De band ervoor heeft er vaak last van, desinteresse en al Metallicasongs inzetten. Weinig respectvol dus. Metallica stond de afgelopen jaren op Werchter.
Ja dat heb ik ook gehoord over Metallica, fans rennen naar voren zodra de poorten opengaan en blijven daar de hele dag hangen wat de sfeer bij andere optredens niet ten goede komt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Dat is idd wel treurig. Nouja niets aan te doen.
Ik kan bijna niet wachten op het programma en de tijden! Die spanning of je alles wel kunt zien wat je wil zien.... echt kut
dat doe je zelf, kaarten zijn al te krijgen vanaf 115. meeste bands voor minste geld als je kijkt naar werchter en pinkpop!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kut.
Maar er staan wel wat namen tussen die ik graag zou zien. Maar ik weet niet of ik er uiteindelijk 135 euro voor over zou hebben, al lijkt het me nog steeds een tof festival. Nou ja, volgend jaar weer een kans.
Dat ligt aan Werchterquote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Bayswater het volgende:
De band ervoor heeft er vaak last van, desinteresse en al Metallicasongs inzetten. Weinig respectvol dus. Metallica stond de afgelopen jaren op Werchter.
Ja, maar ik koop geen kaarten voor festivals waar nog niks of bijna niks van bekend is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat doe je zelf, kaarten zijn al te krijgen vanaf 115. meeste bands voor minste geld als je kijkt naar werchter en pinkpop!
nou dat kan je bij rock am ring rustig doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar ik koop geen kaarten voor festivals waar nog niks of bijna niks van bekend is.
Het gaat me er nog niet eens alleen om wat RaR doet (en ook daar zitten jaren bij die me tegen vallen), maar ik heb het geld niet, of er niet voor over, om naar 3 of 4 festivals te gaan. Dus ik wacht graag even af wat andere festivals doen. En ik ga graag met een leuk groepje heen, dus voor je het er een beetje over eens bent, ben je ook weer even verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nou dat kan je bij rock am ring rustig doenals ik naar de line ups van de afgelopen 10 jaar kijk
![]()
Wellicht aan het feit dat ze voor Werchter dagkaarten (en dus publiek voor speciaal 1 groep/artiest kan aantrekken) verkopen en voor Rock am Ring niet. Het Werchterpubliek is in het algemeen prima te noemen. Duitsers kan ik trouwens vaak ook wel mee opschieten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dat ligt aan Werchterheb ze ook op werchter gezien en al een keer op rock am ring. Het publiek is echt NIET te vergelijken!
true, true! alleen heb ik dat met een groepje afgeschaft behalve voor lowlands. de ervaring leert dat hoe groter de groep hoe lakser iedereen is om kaarten te halen ofzo. en dan grijp je er net naast als je op andere gaat wachten, zoals je nu al merkt. De kaartverkoop over t algemeen gaat hard voor festivals.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het gaat me er nog niet eens alleen om wat RaR doet (en ook daar zitten jaren bij die me tegen vallen), maar ik heb het geld niet, of er niet voor over, om naar 3 of 4 festivals te gaan. Dus ik wacht graag even af wat andere festivals doen. En ik ga graag met een leuk groepje heen, dus voor je het er een beetje over eens bent, ben je ook weer even verder.
mja ik denk dat dagkaarten 1 van de grootste redenen is dat ik pinkpop en werchter de minste festivals vindquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht aan het feit dat ze voor Werchter dagkaarten (en dus publiek voor speciaal 1 groep/artiest kan aantrekken) verkopen en voor Rock am Ring niet. Het Werchterpubliek is in het algemeen prima te noemen. Duitsers kan ik trouwens vaak ook wel mee opschieten.
Wij zijn er ook woensdagmiddag! Gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
bij rock am ring zijn wij er al woensdag tussen de middag om dat de 2 dagen camping vooraf zo'n feest zijnen als je dan die namen erbij ziet komen elke maand
vorig jaar was ik zo'n dagkaart houder voor metallica op werchterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mja ik denk dat dagkaarten 1 van de grootste redenen is dat ik pinkpop en werchter de minste festivals vindt zijn een hoop dingen bij elkaar maar soms kan je er de vinger niet opleggen wat er dan precies mist in de sfeer
Ik hoop het echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vorig jaar was ik zo'n dagkaart houder voor metallica op werchter![]()
maar ik vond toen het festival tegenvallen, kan omdat ik er maar voor 1 dag was, maar vooral tijdens metallica was het zo druk vooraan omdat ze het voorste vak niet sluiten. was gewoon niet leuk meer.
was vorig jaar ook naar rock am ring maar daar vond ik t veel vetter. ook de hele setting enzo, eten drinken haalbaarheid en keuze is veel groter op rar.
mij beniewe hoe het tijdschema eruit gaat zien, hopelijk disturbed en metallica achter elkaar, ben wel bang dat ze the offspring tegelijkertijd op het andere podium zetten
Wantquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Ben nu zwaar aan het overwegen om naar Rock im Park te gaan.
Bij RAR is dat voor mij vooral de zaterdag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef Bayswater het volgende:
Nee, is nog niet uitverkocht en willen mei/juni toch een weekje weg. Kan ik gelijk Nurnberg meepakken, de "Altstad" moet wel aardig zijn daar. Verder vind ik het wel lekker dat gelijk op vrijdag, voor mij dan, de beste bands geprogrammeerd staan. Ben ik tenminste nog fit.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Klingon het volgende:
[ afbeelding ]
Het vetste festival in Europa pakt volgend jaar weer uit van 6 t/m 8 juni. Zeker 80.000 man gaan op de Nürburgring (Rock Am Ring) weer los, met dit jaar ook wedstrijden van het EK-voetbal op grote schermen.
De eerste namen zijn bevestigd:
Metallica
Rage Against The Machine
Die Toten Hosen
Motörhead
Babyshambles
Bullet For My Valentine
Dimmu Borgir
In Flames
Nightwish
Sportfreunde Stiller
The Hellacopters
Totaal komen ong. 85 bands.
Tickets:
Kaartjes zijn te koop via Eventim of Tickets Per Post. Tickets kosten EUR 125 (incl. camping, parkeren & 'müllpfand' oftewel vuilniszakken) tot 31 januari 2008. Daarna gaat de prijs omhoog.
Wie gingen er eerder naar Rock Am Ring?
Ieder jaar gaan er weer voldoende FOK!kers richting Duitsland. Verzamel je hier
Eerdere topics:
Rock am Ring 2004
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2007
Andere links:
Rock Am Ring - Officiële site
Rock Im Park - Officiële site
Rock Am Ring 2006 - News & Information
Openingspost in txt-bestand
Op naar Rock Am Ring 2008!
quote:
well donequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mijn kaartjes liggen op het postkantoorDinsdag ophalen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:39 schreef -Sum- het volgende:
ws ergens in mei pas. niet zo heel lang vantevoren iig
ja daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Klingon het volgende:
Ik wil het nog niet eens weten, volgens mij wordt het lastig genoeg om alles te zien wat ik wil zien
Klopt maar dan kan ik zo lang mogelijk erover nadenken over het plan van aanpakquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Klingon het volgende:
Ik wil het nog niet eens weten, volgens mij wordt het lastig genoeg om alles te zien wat ik wil zien
Op woensdag en donderdag wordt het sowieso gezellig op de camping. Weer opnieuw wat Nederlanders en Engelsen ontmoeten van 2 jaar geleden, erg veel zin in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wordt minder op de camping hangen dan vorig jaarouderwets bikken en van voorvak naar voorvak sjezen
mwoa GNR had ik goed getrokken als t niet zo verdomde koud was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Op woensdag en donderdag wordt het sowieso gezellig op de camping. Weer opnieuw wat Nederlanders en Engelsen ontmoeten van 2 jaar geleden, erg veel zin in.
Wat dat betreft ben ik ook blij dat The Prodigy al op vrijdag speelt, waarschijnlijk als Late Night Special. Die LNS's (zoals Chemical Brothers en Guns 'N Roses) heb ik eerdere jaren altijd moeilijk getrokken
Wij ook. Kaarten voor Nordschleife zijn binnen !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:08 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wij zijn er ook woensdagmiddag! Gezellig![]()
Dat absoluut. En m'n berenpak van carnavalquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
toch gaan alle dubbele matjes en dekens weer mee!
Prodigy is zeker LNS, op hun myspace pagina staat dat ze op 2:00 spelen. Ik hoop alleen niet een overlapping met Justice.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook blij dat The Prodigy al op vrijdag speelt, waarschijnlijk als Late Night Special. Die LNS's (zoals Chemical Brothers en Guns 'N Roses) heb ik eerdere jaren altijd moeilijk getrokken
Teringhardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:48 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Hoe klinkt The Cavalera Conspiracy tegenwoordig eigenlijk? Het enige wat ik tot nu over ze weet is dat Max en Igor voor het eerst sinds het vertrek van Max uit Sepultura weer samen spelen.
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het programma zondag duurt? Ik moet maandag om 10:10 werken
Mmm, dan ga ik voor het einde weg moeten denk ik. Om 1:03 moet ik de trein hebben in Koblenz.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Klingon het volgende:
Dat zal ook wel ergens middernacht worden. Die maandag is trouwens ook Nederland - Italië, eerste groepswedstrijd van Oranje op het EK. Wordt dus ook gewoon weer zuipen
Omdat ik maandagochtend moet werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef -Sum- het volgende:
waarom niet gewoon maandag lekker rustig aan doen en smiddags weg gaan? ben je ook ruim op tijd voor t voetbal terug en niet zo gaar!
omdat ik de enige was die kon rijdenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
Wij gaan gewoon op maandag terug. Lekker rustig aan.
Maar s'nachts is ook niet zo'n probleem. Al is het idd vaak wel een anti-climax. Je kunt na de optredens naar huis rijden. Op zich is dat geen probleem. Maar als je op maandag rustig aan kunt doen vind ik dat je beter dat kunt doen.
waarom is het eigenlijk gevaarlijk om s'nachts terug te rijden
leuk he dat in je dl van voren wordt geflitst,quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
In Duitsland zijn de wegen niet zo goed verlicht nee...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
omdat ik de enige was die kon rijdenik was wel nuchter maar na 5 dagen rock am ring was het toch vechten tegen de slaap
en het was heel slecht verlicht of eigenlijk gewoon helemaal niet. dus nog vermoeiender voor de ogen. ik moest elk half uur ff stoppen langs de weg om een luchtje te scheppen want ik begon echt slow motion vision te krijgen
ik ben nooit in mn leven zo blij geweest om VENLO op de borden te zienen ben nog geflitst ook
kreeg wel een fijne duitse brief met een prachtige foto van mezelf die met vierkante ogen achter het stuur zitaltijd leuk
Foo Fighters staan al op Hurricane/Southside dus komen niet op RAR. Maar het wordt inderdaad tijd voor de laatste bands en een tijdschema.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef g_w het volgende:
Wie weet wanneer de laatste bands bekend gemaakt worden? Ik sprong al een gat in de lucht bij de eagles of death metal, maar wanneer bevestigen de foo fighter nou eens?
RATM staat voor vrijdag, metallica en offspring voor zaterdag.quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
Amen!quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang ze The Offspring, Metallica & Rage Against The Machine niet tegenover elkaar zetten ben ik tevreden
wie vind je zondag leuk?quote:Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen!
interessante redenering
Het is wel zo dat er echt elke dag wel wat leuks is dit jaar
DIE TOTEN HOSEN!!! ZUM BITTERE ENDE!!quote:
Ik ga (denk ik) zondag wel ff kijken bij:quote:
Zo klein is Alterna Stage nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef -Sum- het volgende:
vaaaaaaaaaaaagthe streets en in flames van alternastage vorige jaren naar centerstage verhuisd en bullet for my valentine van center naar alterna!
en zondag alleen maar duitse dingen op centerstage en Qotsa e.d. allemaal op het kleine podiumpje
vooral the streets op centerstage vind ik een bizar iets..
doet t nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:41 schreef -Sum- het volgende:
op ringrocker forum heeft iemand een gokje gedaan naar de tijden gebaseerd op voorgaande jaren:
[ afbeelding ]
goed te doen, ik zou alleen onwijs balen van RATM en BFMV precies tegelijk.
nu is het nog wachten op iemand die een overzichtelijk blokkenschema maakt
hmm daar was ik al bang voor, had ik t nou maar zelf geuploadquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef AgeEll het volgende:
[..]
doet t niet![]()
kheb zelf wat inelkaar geknutseld
op vorig jaar gebasseerd
ja ik las het, ik baal er wel van, hoewel ik hem waarschijnlijk niet had kunnen zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:16 schreef mouzzer het volgende:
Chris Cornell heeft z'n Europese tour afgezegd dus die komt niet.
Ik heb al zo'n spijt dat ik niet naar RAR ga, komt dit er ook nog boven opquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:49 schreef Klingon het volgende:
3 Doors Down bevestigd!
Nieuw schema ook online @ http://www.rockamring.de/schedule.html
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpgquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:48 schreef -Sum- het volgende:
ik wil trouwens de tijden hebben, ik word er gek van want ik wil zooooooooo veel zienhoe meer muziek ik luister hoe meer ik leuk ga vinden, ik zit onderhand op 75% van de line up wat ik graag wil zien
dat is nog steeds natte vingerwerk lijkt mequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef seppo het volgende:
[..]
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpg
bron: ringrocker forum
Infadels maar 20 minuten? Prodigy al om 1h15 terwijl ze zelf aangeven 2h00, Chris Cornell staat er nog tussen op de zaterdag en 3 Doors Down ontbreekt op de zondag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef seppo het volgende:
[..]
http://i30.tinypic.com/swa7pk.jpg
bron: ringrocker forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |