Weet het nog niet, maar hoop van wel. Druk met werk en stage komt eraan, maar ga het proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef SCS het volgende:
@ Klingon: Ga je voor aankomend jaar weer een Engelse site bijhouden?
Ok dan. Tja, als je het echt te druk hebt is het niet anders, maar ik denk dat een hele zooi buitenlanders je site gaan missenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:27 schreef Klingon het volgende:
[..]
Weet het nog niet, maar hoop van wel. Druk met werk en stage komt eraan, maar ga het proberen
Mijn duits is niet zo best, maar het komt er op neer dat er door een interland (voetbal), dat ook begin juni plaatsvind, het niet mogelijk is om R.I.P. op de vertrouwde locatie te organiseren. R.I.P zal nog wel doorgaan van 1-3 juni, maar er wordt dus gezocht naar een nieuwe (vaste) plaats.quote:Rock im Park 2007 an neuem Schauplatz
Abschied von Nürnberg nach 10 erfolgreichen Jahren
Süddeutschlands größtes Open Air Festival Rock im Park findet 2007 an einem neuen Schauplatz statt. Nach zehn erfolgreichen Jahren in Nürnberg mussten sich die Veranstalter für einen anderen Austragungsort entscheiden, weil sich das erste Juni-Wochenende durch ein gleichzeitig terminiertes Fußballländerspiel nicht realisieren lässt. Das Frankenstadion grenzt an das Festivalgelände rund um den Dutzendteich und das Zeppelinfeld. Die bestehende Infrastruktur reicht für zwei Veranstaltungen dieser Art nicht aus.
Angaben, dass die Veranstalter den Termin überraschend verschoben hätten, sind nachweislich falsch. Seit drei Jahren findet Rock im Park stets am ersten Juni-Wochenende statt. Das war von den Verantwortlichen der Stadt Nürnberg offensichtlich übersehen worden.
Rock im Park wird dennoch wie geplant vom 1. – 3. Juni 07 über die Bühne gehen. Die veranstaltende Marek Lieberberg Konzertagentur und Argo Konzerte prüfen derzeit verschiedene Spielstätten in Bayern und Baden-Württemberg. Nach Angaben der Organisatoren geht es nunmehr darum, Rock im Park langfristig einen neuen, permanenten Standort zu geben, der diesem herausragenden Musikereignis und den Bedürfnissen der Fans gerecht wird.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. De ring is echt een superideale locatie voor zo'n festival.quote:
Ff voor de mensen die veel moeite hebben met Duitsquote:Rock im Park 2007 naar een nieuwe verblijfplaats.
Afscheid van Nurnberg na 10 succesvolle jaren.
Zuid Duitslands grootste open lucht festival Rock im Park zal in 2007 op een nieuwe lokatie plaats vinden. Na 10 succesvolle jaren in Nurnberg moeten de organisatoren een nieuwe lokatie vinden, omdat in de eerste week van juni gelijktijdig met het festival een voetbalinterland plaats vind. Het Frankenstadion grenst aan het festivalterrein rondom het Dutzenteich en het Zeppelinveld. De infrastructuur rond het terrein kan 2 van zulke grote evenementen niet aan.
Het gerucht dat de organisatoren het festival zouden verschuiven naar een andere datum is niet waar. Al 3 jaar lang vind Rock im Park plaats in het eerste weekend van Juni. Dit is overlegt met de autoriteiten van de stad Nurnberg.
Rock im Park word dus in het weekeinde van 1 t/m 3 juni gepland. De verantwoordelijke concertorganisator Marek Lieberberg en Argo concerten bekijken verschillende festivalterreinen in de omgeving van Bayern en Baden-Wurttenberg. De organisatoren proberen om een terrein te vinden waar Rock am Ring een permanent onderkomen kan krijgen en dat voldoet aan de eisen van de fans.
Ik schrok alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef SCS het volgende:
[..]
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. De ring is echt een superideale locatie voor zo'n festival.
Gelukkig (voor de RaR gangers) gaat het dus over Rock Im Park.
oh ja @Klingon: Mag ik ook in je lijstje met RaR-2006 gangers?![]()
Nice onequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:16 schreef Komakie het volgende:
ongeveer wat er staat in de tekst:
[..]
Ff voor de mensen die veel moeite hebben met Duits
Daarnaast is het wel handig voor me duits om af en toe ff te testen hoe het daar mee gesteld is.
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef SCS het volgende:
[..]
oh ja @Klingon: Mag ik ook in je lijstje met RaR-2006 gangers?![]()
Gorillaz en een nieuw album? Ik dacht dat ze gingen stoppen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijBen wel weer benieuwd naar de line-up, veel leuke nieuwe album releases de komende maanden (dus ook weer een tour hier en daar).
GORILLAZ Slow boat to Hades (30/10)
RAMMSTEIN Volkerball (13/11)
FOO FIGHTERS Skin & bones (20/11)
INCUBUS Light grenades (20/11)
BLOC PARTY A weekend in the city (05/02)
+ natuurlijk de releases van Audioslave, The Killers, Maiden, Motorhead etc.
Ok, thanxquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijBen wel weer benieuwd naar de line-up, veel leuke nieuwe album releases de komende maanden (dus ook weer een tour hier en daar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |