Rock Am Ring is maar 2-2,5 uur rijden vanaf de grens. Dat rijden sommige mensen in Nederland ook naar Landgraaf voor Pinkpopquote:Op donderdag 6 december 2007 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Maar 't is zo fucking ver weg, dus ik zal het wel weer bij LL houden denk ik..
Is dat zo? Ik dacht dat het bij nurnbergring of zo was, dat ligt bijna bij Munchen. Das 800 km ver of zo!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Klingon het volgende:
[..]
Rock Am Ring is maar 2-2,5 uur rijden vanaf de grens. Dat rijden sommige mensen in Nederland ook naar Landgraaf voor Pinkpop
Waar jij het over hebt is Rock Im Park. Het is een duofestival, dus:quote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het bij nurnbergring of zo was, dat ligt bijna bij Munchen. Das 800 km ver of zo!
idd, southside/hurricane 2008.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef Klingon het volgende:
Mooi geruchtenFoo Fighters zal het trouwens niet worden denk ik, staan al op een concurrerend Duits festival volgend jaar.
Daarvoor blijf ik graag een héél weekend, om die bands + RATM te zien :wank:quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
sex pistols, sick of it all (crosspost)
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bijquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it all (crosspost)
jeej Prodigyquote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bij
Niet? Waarom zou je dan iemand meenemen naar een festival?quote:
Lekker kut als je tussen duizenden mensen staat te wachten op een band en je kent niemandquote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef Migue het volgende:
Beter is het dan niet voor februari uitverkocht wanneer ik het niet meer krap heb![]()
[..]
Niet? Waarom zou je dan iemand meenemen naar een festival?
quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Saboo het volgende:
*ik wil ook!
Alleen nog iemand vinden om mee te sleuren.
Hoi!quote:Geslacht: Vrouw
quote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe daar maar Disturbed, Incubus, Mudvayne & The Prodigy bij
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even voor de zekerheid: RATM is toch wel in de originele bezetting?
Er is dan ook maar één bezettingquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even voor de zekerheid: RATM is toch wel in de originele bezetting?
Oi!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks! Ok ik ga mits ik wat vrienden mee krijg.
AC/DC met Whole Lotta Rosie en je kunt me opvegen!quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Klingon het volgende:
Led Zeppelin of AC/DC kunnen Rage nog wel overtreffen denk ik. Daarna wordt het moeilijk
Led zal niet meer gaan touren.quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Klingon het volgende:
Led Zeppelin of AC/DC kunnen Rage nog wel overtreffen denk ik. Daarna wordt het moeilijk
De Meat Puppets die zou ik ook heel graag nog een keer willen zien. Touren die gasten op dit moment? Ik kan er op internet helemaal niks over vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:41 schreef super-muffin het volgende:
Te Vette lineuP man
Nu nog Dinosaur Jr en de Meat Puppets.
nieuwe geruchten: alter bridge? en offspringquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Smirnov het volgende:
Ook even een tvp, en ik wacht op meer namen.
tis gewoon nog een onbevestigd gerucht, we kunnen er niet meer van maken dan dat het isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef Monatje het volgende:
Is er al wat meer over Disturbed bekend?
Of zit niemand hier daar op te wachten?
het is bijna zeker dat sick of it all komt, ik ga namelijk ook naar groezrock in belgie en daar staat sick of it all als 1 van de bands die komen (9 en 10 mei is groezrock btw)quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef -Sum- het volgende:
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it all (crosspost)
zit bijna een maand tussen, niet echt een garantie dus. Denk dat er wel betere aanleidingen zijn om te denken dat Sick of it All op RAR komt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef got.rice het volgende:
[..]
het is bijna zeker dat sick of it all komt, ik ga namelijk ook naar groezrock in belgie en daar staat sick of it all als 1 van de bands die komen (9 en 10 mei is groezrock btw)
Ok, duidelijk verhaal, dankjewel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nee dat gaat niet, het zijn twee verschillende festivals met ongeveer dezelfde line up. Je kunt natuurlijk wel twee kaartjes kopen :p. Let wel op dat je kaartjes koopt voor Rock Am Ring want dat ligt in west-duitsland. Rock im Park ligt in het oosten en is een aardig eindje rijden
Wij zijn in 2005 met het openbaar vervoer gegaan. Viel echt reuze mee, ook qua prijs (als je OV hebt, hoef je pas te betalen als je de grens over bent). ICE vanaf Arnhem CS naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz Hbf en dan door met de shuttlebus naar de Nürburgring. Gewoon even naar een International-office op de grotere NS-stations gaan en offerte laten maken. Dus niet via internet, dan zijn de prijzen vaak hoger. Als je vroeg boekt, krijg je vaak ook nog de nodige korting. Vooral relaxed in de ICE is de bar, ergens halverwege de treinquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:36 schreef Bajaz het volgende:
Hoe gaan de meeste fokkers hier naar rock am ring?
Ik wil met 2 vrienden gaan maar we beschikken niet over een rijbewijs, maar openbaarvervoer komt me toch een potje duur uit zeg...
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt mijn eerste Rock am Ring. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee dien te houden? En welke camping is het tofst? (Veel Nederlanders bijv.)
Zijn op RaR de was / douche mogelijkheden net zo slecht als op Rock Werchter? Ik hoop het niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchter
en dat er veel nederlanders zijn betekent niet dat het een leuke camping is hoortis leuker om je open te stellen voor zoveel mogelijk andere nationaliteiten
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mocht het dit jaar weer RaR worden dan ben ik weer van de partij Klingon
nope, lowlands is echt het walhalla op sanitair gebied, zo goed heb je het (bijna) nergensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]ze hebben daar toch wel net zulke badhuizen als op Lowlands he? Niet zoals op RW dat je je bij een greppel staat te wassen
Welke camping raad je me aan?
weten jullie trouwens hoe laat B5 open gaat? vorig jaar kwamen we woensdag tussen de middag aan maar die plek die we hadden was zo relaxt dat ik bereid ben dit jaar dinsdagnacht te gaan rijden om smorgens heel vroeg aan te komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:19 schreef Klingon het volgende:
[..]
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperen
ja in principe 80.000 PER festival dus ik betwijfel dat er al 55.000 kaarten per festival verkocht zijn, ik denk voor rar en rip samenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
De line-up dit jaar is echt goed! Ik twijfel ook om te gaan.. Hoeveel kaarten kunnen er totaal verkocht worden? (want er zijn er al 55.000 verkocht....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |