ja dat was ook best leukquote:Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef Klingon het volgende:
Precies. Pinkpop is een leuk festival, begrijp me niet verkeerd, maar ik zie liever 90+ bands op het affiche dan 38 bands voor 10-20 euro meer. En voor een half uurtje langer rijden vanaf de grens hoef ik het ook niet te laten.
Juanes haha. In de lijn van Nelly Furtado 2 jaar geleden zeg maarDat was trouwens een best leuk optreden met Jamiroquai erna.
Hmm, vreemd. Heb 2 jaar geleden bij TPP besteld, toen was dat geen probleem. Dit jaar bij Eventim, ging overigens ook prima.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef ErikT het volgende:
Yoo ik probeer kaartjes te bestellen via ticketsperpost, maar ik moet een PLZ invoeren. Dat is een 5 cijferig getal om een adres in Duitsland aan te geven. En er is ook geen vakje voor postcode, en ik kan er in dat vakje geen 6 kwijt. Hoe doen jullie dat?
Ik heb (blijkbaar) vannacht het briljante idee (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:30 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Heb 2 jaar geleden bij TPP besteld, toen was dat geen probleem. Dit jaar bij Eventim, ging overigens ook prima.
Dat is helaas geen optie, het huren van een auto is behoorlijk prijzig, zijn er geen bussen of iets dergelijks die vanuit Nederland vertrekken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:42 schreef Handschoen het volgende:
Auto natuurlijk. Je bent er zo...
Geen bussen vanuit Nederland, maar ander goedkoop alternatief is de trein. Post van een paar pagina's terug:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie, het huren van een auto is behoorlijk prijzig, zijn er geen bussen of iets dergelijks die vanuit Nederland vertrekken?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Klingon het volgende:
Wij zijn in 2005 met het openbaar vervoer gegaan. Viel echt reuze mee, ook qua prijs (als je OV hebt, hoef je pas te betalen als je de grens over bent). ICE vanaf Arnhem CS naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz Hbf en dan door met de shuttlebus (wel kijken op de RAR-site vanaf wanneer die rijden) naar de Nürburgring. Gewoon even naar een International-office op de grotere NS-stations gaan en offerte laten maken. Dus niet via internet, dan zijn de prijzen vaak hoger. Als je vroeg boekt, krijg je vaak ook nog de nodige korting. Vooral relaxed in de ICE is de bar, ergens halverwege de trein
Vind ik ook een beetje ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Qua namen wordt het wel steeds minder
Als The Offspring komt dan ga ik zeker bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef Klingon het volgende:
Stereophonics wordt een zekertje. Rooney ook leuk, misschien even kijken bij Fiction Plane en The Fratellis. Had eigenlijk gehoopt op The Offspring, maar dat kan nog altijd
kans is miniem, stonden in de geruchtekuche op ringrocker maar juist om deze reden verwijderd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef AgeEll het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is of slipknot komt, ze gaan namelijk ook touren met disturbed in juli in amerika. dus dan kenne toch ook ff langskomen
kaarten heb ik al een tijdje binnen,quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
kans is miniem, stonden in de geruchtekuche op ringrocker maar juist om deze reden verwijderd.
uit de huidige geruchtekuche is offspring nog de enige grote naam. dus blijft een serieuze optie!
maar niet wachten daarop om kaarten te bestellen, voor april ws wel uitverkocht!
Yes!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Klingon het volgende:
Masters Of Reality
Ik zag vorige week staan dat het verzenden wel een aantal weken (minimaal 2 ofzo) kan duren. Kaarten worden aangetekend verstuurd dus je hoeft niet bang te zijn dat er iets fout gaat. Vorig jaar duurde het 4 weken voordat ik ze binnen had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Yes!
Hee ff over die kaartjes...hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren? Ik heb ze besteld bij Tickets Per Post, maar ze zijn er nog niet. Ik maak me een beetje zorgen eigenlijk![]()
(Aangezien mijn eigen internationale post altijd 4 a 5 dagen duurt.)
OK bedankt. Ik ben gerust gesteld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Ik zag vorige week staan dat het verzenden wel een aantal weken (minimaal 2 ofzo) kan duren. Kaarten worden aangetekend verstuurd dus je hoeft niet bang te zijn dat er iets fout gaat. Vorig jaar duurde het 4 weken voordat ik ze binnen had.
Zo dat gaat ook steeds sneller dan, vorig jaar was het pas week van te voren uitverkocht. En dat jaar ervoor kon je tijdens het festival nog kaarten kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:44 schreef -Sum- het volgende:
13-03-2008
Liebe Rock am Ring Fans,
es sind nur noch knapp 5.000 Tickets für den Ring verfügbar. Wir rechnen damit, dass Rock am Ring noch vor Ostern ausverkauft ist.
Danke!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:01 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Zo dat gaat ook steeds sneller dan, vorig jaar was het pas week van te voren uitverkocht. En dat jaar ervoor kon je tijdens het festival nog kaarten kopen.
Zo bijzonder is de line up toch niet?
Seether is wel ok.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:29 schreef -Sum- het volgende:
no worries, bij ons duurde het 6 maandenkomt goed!
verder 2 (onbekende) toevoegingen: seether en glory of joan.
ben heel benieuwd naar de update morgen hoeveel en OF er nog kaarten zijn
juist beter dat metallica niet op de laatste dag staat geprogrammeerd. ik ben dan meestal al behoorlijk verrot en dan lijkt t op zondag lijkt t drukker dan op zaterdag. maar dat ken ook aan mij leggequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Komakie het volgende:
Die van mij zijn inmiddels binnen.
Is echt snel gegaan trouwens. Binnen een paar dagen lagen ze op de deurmat (spreekwoordelijk dan)
Jammer dat Metallica niet de laatste avond is. Had ik wel leuker gevonden.
En hopelijk gaat Offspring toch nog komen.
Ze staan een week later op 2 festivals in Europa dus waarom niet een weekje eerder in duitsland
NEE!!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:07 schreef -Sum- het volgende:
+++ 17.03.2008: Rock am Ring ist AUSVERKAUFT! +++
ja nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
NEE!!!!Je bent ff een paar dagen weg en dan....
gisteren nog tegen een maat, we moeten ff snel kijken of we naar RaR willen...
nee dat is het ook. had alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |