<knuffel>quote:Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer eens een van mijn zelfmedelijden-buien. En een vakantie naar ergens waar ik niet hier ben zou een welkome verrassing zijn.
Je weet wat ze zeggen over een slechte generale hè? En soms zijn luisterende oren dichterbij dan je denkt Erik.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is deze week komen opzetten. Ik denk dat het komt door een slecht tentamen, een slechte rijles vlak voor mijn tussentijdse toets en mensen om mij heen die relaties hebben/krijgen en het afwezig zijn van iemand waar ik het gevoel bij heb dat ik er bij terecht kan voor emotionele dingetjes.
Ja, zo kijk jij tegen de rest aan. Heb je je ooit afgevraagd hoe ze jou zien (en niet door je eigen ogen kijken nu, maar door die van de buitenwereld), en hoe zij zich van binnen voelen?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het vertrouwen komt vanzelf... dat zegt men, maar ik zou er graag nu wel wat van hebben. Ik vraag me af of ik de enige ben die zo'n moeite heeft met zichzelf. Iedereen lijkt tevreden en lijkt wel succes te hebben met het leven.
slaap lekkerquote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenmiddag is het vast beter.
Thnx.
je verhuist naar de afdeling transploft ?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef maedel het volgende:
goeiemoggel![]()
Zo, da's meteen de laatste keer dat ik dat ga zeggen
was jij niet stout geweest, en in een zak door een oude man met baard meegenomen richting Spanje ?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goeie smorgens!
En, is het al beter?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenmiddag is het vast beter.
Thnx.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij niet stout geweest, en in een zak door een oude man met baard meegenomen richting Spanje ?
en je had nog wel het boek en/of blad van Heleen gevraagd ???quote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestHelaas bevind ik mij gewoon in Leiden...en ik doe zó mijn best om stout te zijn, en nóóit nemen ze me mee naar Spanje...
En jij? Heb jij een roe gehad?
Pff...Heleen is niets vergeleken met mijquote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je had nog wel het boek en/of blad van Heleen gevraagd ???
en nee mijn huisje is gisteravond over geslagen
ik heb mijn hoop maar op komend weekend gevestigd
en ik haal ook elke keer roe en roede door elkaar![]()
neuh, gewoon braaf zaterdag avond bij paps en mams met broer en zus plus aanhang, dus nee niks kinkysquote:Op donderdag 6 december 2007 10:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Pff...Heleen is niets vergeleken met mij![]()
Nou ja goed, een roede komt ook wel hard aan hoor...Hoop dat je dit weekend geen van beide krijgt, als die ene Piet die te laat weer terug naar Spanje gaat bij je langs komt.
Gezelligquote:Op donderdag 6 december 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neuh, gewoon braaf zaterdag avond bij paps en mams met broer en zus plus aanhang, dus nee niks kinkys
Maar met een fles port en wat wijn vind ik het overal wel gezelligquote:Op donderdag 6 december 2007 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
GezelligIk zat gisteren ook lekker bij moe en kroost (ze heeft een 'tweede gezin'...)
Maar lieverd, wat is er loos met jouw avatar???quote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En, is het al beter?
Ik hoop het wel
Mijn eigen vertrouwde Brownie deed het ineens niet meer en toen was ik boosquote:Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar lieverd, wat is er loos met jouw avatar???
Oh gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2007 14:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eigen vertrouwde Brownie deed het ineens niet meer en toen was ik boos
Zoek morgen ofzo wdl een nieuwe brownie
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe muis gekregen van Sinterklaas
Een veil/rasp annex beitel en drie gatenboren, heel nuttigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga geen flauwe opmerking maken..
En wat had de Sint voor Brad bedacht?
Daar was ik al langs geweest voordat ik hier kwam...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een veil/rasp annex beitel en drie gatenboren, heel nuttig
Even spammen trouwens: www.michameinderts.nl
Weet ik, maar de rest nog nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar was ik al langs geweest voordat ik hier kwam...
Ik had er ook niet aan getwijfeld dat jij dat al wistquote:
Zo. Mensen die al "fan" waren krijgen mooi een apart tagje. Die moeten natuurlijk beloond worden!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had er ook niet aan getwijfeld dat jij dat al wist
Hoeveel heb je er nu?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
*op toestroom leden wacht*
Driequote:
*knuffel*quote:
Woei! Vier ledenquote:
<knuffel>quote:
Een combi van beide, denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
<knuffel>
je hebt het ook te pakken? Of gaat dit niet over je fysieke toestand, maar je geestelijke?
Oeh, inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi en handig, want daar zie je tenminste niet ieder haartje of spatje op.
Die moet ik dan ergens uploaden, want op die fiberstardinges krijg ik telkens een vraag of ik mijn wachtwoord in wil tikkenquote:
Die zag ik, maar ik wil dat het duidelijk een brownie is en op zo'n iniminie plaatje, wordt het allemaal te klein denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
zeg.. JB.. hoe vind je deze:
[ afbeelding ]
Leuke vloer, ik zit je fotosessie te verpesetn met mijn brownies.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let niet op den teringzooi![]()
Dit vind ik een lelijke browniequote:
en ja.. ik vind het ook een hele mooie vloer..quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij hebt ook een tagquote:
fraaie tegelsquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die wordt te klein!quote:
ja ik zit hier ook te kwijlen achter de pc van al dat lekkersquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg fucking zin in brownies nouJe wordt bedankt.
en dat is van dit topic? Of zit je weer in M, S&G?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik zit hier ook te kwijlen achter de pc van al dat lekkers
http://www.michameinderts.nl/forum/index.php?wwwquote:Op donderdag 6 december 2007 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat gewoon.
daar had ik nog heul geen tijd voorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en dat is van dit topic? Of zit je weer in M, S&G?
Och, ik heb 't ook niet helemaal uitgelezenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus toch!
Ik niet, zolang ik te beroerd ben om iets te lezen, vind ik niet dat ik het recht heb om daar iets te doen.
Er is ook een ouwehoer forum hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus toch!
Ik niet, zolang ik te beroerd ben om iets te lezen, vind ik niet dat ik het recht heb om daar iets te doen.
al ideetjes wat je wil/kan gaan doen?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga douchen, en dan zo naar bed denk ik.. Al zit ik eigenlijk nog steeds te wachten op Ang3l... we moeten nog een afdelingsuitje regelen..
boordevol ideeën, maar we moeten het zelf betalen... en er zitten er een paar tussen die niet veel willen spenderen, dus daar gaat het gros van de ideeën..quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al ideetjes wat je wil/kan gaan doen?
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
boordevol ideeën, maar we moeten het zelf betalen... en er zitten er een paar tussen die niet veel willen spenderen, dus daar gaat het gros van de ideeën..![]()
maar ik heb lang genoeg gewacht nu, ik ga naar bed. Tot morgen!
zo ga jij in de nachtploegquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat mijn tweede kop koffie bij het eten geen decaf was
*site-updateje gedaan*
Voor wie nu eindelijk es wil weten wat ik de hele dag uitspook achter de pc, moet even bij "hoe het begon" kijken.
ja ik kon mij namelijk niet heugen dat ik u eerder zo vroeg op de ochtend hier op mijn werkplek al was tegen gekomenquote:
gaan dat gewoon als randvoorwaarde stellen voor het posten in dit topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:10 schreef wonderer het volgende:
De batterij van mijn laptop is bijna leeg, ik ga maar weer naar bed.
JB, wordt nou lid, ik vraag het niet nog een keer![]()
en die had je nog niet op de nachtstand gezet die thermosstaat ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:12 schreef wonderer het volgende:
Echt stom, het is 's nachts veel warmer in huis, lijkt wel/ Ik zit in mijn ochtendjas en pyjamabroek en ik heb het helemaal niet koud
Nou ja, ik zit nu ook op 30 cm afstand van de verwarming die regelmatig aanslaat, misschien ligt het daaraan
Dat ding heeft geen nachtstand, het is zo'n ronde analogequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die had je nog niet op de nachtstand gezet die thermosstaat ?
Dan heb je mooi tijd om mijn site helemaal door te lezen en lid te wordenquote:
Maar ik moet wel op bezoekquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je mooi tijd om mijn site helemaal door te lezen en lid te worden
ga je ook je pm's nog eens lezen?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
Als niemand op mijn verkapte "ik had een natte droom" reageert, hoeft het voor mij ook niet meer
Neu, ik hoefde geen droge pyjama aan te trekkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon jaloers op JB he
ik liet die eer aan de anderen, aangezien ik hier natuurlijk al een bedenkelijke reputatie bezitquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
Als niemand op mijn verkapte "ik had een natte droom" reageert, hoeft het voor mij ook niet meer
Oh, in de oneven weken ben ik op die incourante tijdstippen hartstikke vrij 's middags.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat doe jij hier op zo'n oncourant tijdstip ?![]()
![]()
zo snel genoeg?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
EN... Stroek is ook weer blauw! Jawel! Welkom Stroek!
Oh, ik had 'm wle gelezen en tegen mezelf gezegd "zo nog even reageren", maar dat "zo nog even reageren" is in mijn vergeetstukje in mijn hersenen belandquote:
het lijkt me dat homoforums daar zeker niet mogen ontbrekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mocht er ooit behoefte zijn aan een apart forum om dingen te bespreken als tommies onder elkaar, dan kan dat natuurlijk op Micha's forum, dan maak ik een apart forum plus gebruikersgroep aan zodat niemand kan meelezen.
maar van alcohol wordt je in het algemeen toch eerder rustiger en ontspannen in plaats van hyperquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef wonderer het volgende:
Witte port heeft toch geen kleurstof?
Hoi dromer
Ik kijk eerst wel even wie er allemaal lid wordtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het lijkt me dat homoforums daar zeker niet mogen ontbreken
wat zei ik nou... knuffelig. You say poteetoo, I say potaatoo... zoietsquote:
Nee, niet knuffelig... puur lichamelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zei ik nou... knuffelig. You say poteetoo, I say potaatoo... zoiets
die houden niet van Jingle bells ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
Oh... ik word pas ontspannen als ik nog meer ga drinken.. dit is de hoeveelheid dat ik op stap lekker uit mijn dak durf te gaan
Ik heb deze staat ook als ik heel veel koffie drink op een dag... vandaar dat ik 's middags overstap op thee. Stel je voor dat ik op mijn werk zo zou doen... Arme collega's
Dazeggik.. knuffelig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet knuffelig... puur lichamelijk.
Die houden sowieso niet van mijn zangkunsten...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die houden niet van Jingle bells ?
Lamaarquote:
Ja vooral als de algemeen directeur (van het onderdeel waar 1500 mensen werken) die kerstborrel dus een toespraak houdt en "toevallig" die dag erna in Eindhoven een afspraak heeft met mijn business unit manager en tegen de middag aan mij vraagt of ik de kerstborrel erg leuk gevonden hadquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Schattig wel.
ja en die meneer bedoelde het goed met zijn "meneer wakker worden, we zijn er, u kunt naar huis toe"quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
Ach stroek.. bekijk het van de positieve kant... Je werd iig wakker gemaakt door de conducteur
ik riep iets van dat dit toch echt wel de leukste kerstborrel uit mijn carriere was,quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
*LOL*
en hoe reageerde je? "oh, dank u wel!" ?
Ehhh, tja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht om half vier nog (ja, zolang duurde het voor ik in slaap was gevallen), laat ik de wekker zetten op half tien, anders slaap ik de hele middag door. Niet gedaan natuurlijk, te lui, maar raad es hoe laat ik wakker werd?
Overigens weet ik nu in detail hoe het voelt om een man met mond en twee vingers te plezier zonder dat ooit IRL gedaan te hebben. Soms vraag ik me af hoe realistisch dromen kunnen worden...Arthur vermaakte zich in ieder geval
tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Anders mag ik volgend jaar niet met je gaan eten
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ehhh, tja.
Ik zat hier met vriend op de bank toen ik die post zag en heb maar heel gauw weggescrolled...
Anders mag ik volgend jaar niet met je gaan eten
wheheheeh.. dat wordt hier ook steeds erger. engeltjes, strikjes, egeltjes, sneeumannen, hertjes (daar word je dit jaar mee doodgegooid)... Je kunt het bijna zo gek niet meer bedenken. Al heb ik nog geen filmkarakters gezien gelukkigquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Je zou hier moeten komen wonenZijn er nog speciale kerstornamenten die je graag wil, dan haal ik ze. Je kunt hier kerst"ballen" kopen in ELKE gewenste vorm. Muziekinstrumenten, dieren, filmkarakters... alles.
Ik heb er niet eens op gewacht om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij snapte het gedeelte "om een MAN" niet?
alsof dat volgende week niet ook gewoon kanquote:Op zondag 9 december 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
wij hebben gisteren de voortuin winterklaar gemaakt en heel gezellig twee kerstboompjes met lampjes geplant bij de voordeur. Echt heel pittoresk, idyllisch ende gezellig
Als ik het op kan brengen vandaag de boom. Maar eigenlijk ben ik nog helemaal gaar van gisteren.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat volgende week niet ook gewoon kan
wat is dat toch met iedereen dat direct nadat de goed heiligman zijn hielen gelicht heeft, iedereen ook direct de volgende dag alles in kerstsfeer moet omtoveren
Het is inderdaad wel blijmakend - als je om zes uur in het donker naar huis fietst /rijdt/ loopt dat er dan overal van die vrolijke lichtjes branden enzo...quote:Op zondag 9 december 2007 12:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriend is nu aan het kijken of ie ergens een boom kan vinden
Hij gaat op vakantie en ik krijg dat alleen niet voor elkaar, dus moet het voor zijn vakantie, anders staat ie niet voor Kerst ben ik bang...
Anders had het me niet zoveel uitgemaakt moet ik zeggen, al vind ik het er wel altijd gezellig uitzien.
Hier in de straat heeft iemand al een hele week kerstversiering, als het niet langer is, ziet er wel gezellig uit hoor
en die expats klagen ook niet over black people climbing down the chimney ?quote:Op zondag 9 december 2007 12:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mensen houden van feestjes...ofzo...ik wacht ook lekker tot volgende week. Mijn Britse en Frans-Amerikaanse huisgenoten zijn er nog niet eens over begonnen. Goed ingeburgerd he?
jawel maar alles op zijn tijd vind ikquote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel blijmakend - als je om zes uur in het donker naar huis fietst /rijdt/ loopt dat er dan overal van die vrolijke lichtjes branden enzo...
Jawel...maar toen ben ik zo ongelooflijk pissig geworden dat ze daar nu wijselijk hun mond over houden...quote:Op zondag 9 december 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die expats klagen ook niet over black people climbing down the chimney ?
kunnen ze iets van nederlands volgen?quote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jawel...maar toen ben ik zo ongelooflijk pissig geworden dat ze daar nu wijselijk hun mond over houden...
Ja, zakje is geniaalquote:Op zondag 9 december 2007 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen ze iets van nederlands volgen?
zijn ze een beetje op de hoogte van onze gebruiken?
heb je ze b.v. ook over ons wijzende vingertje verteld ?
dan kunnen ze vast heel hard om dit lachen
http://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o
Heheh, Brad kon er ook om lachen jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, zakje is geniaalDat ik er nog nooit aan heb gedacht om ze dat te laten zien!
*neemt een kijkje*quote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef NanKing het volgende:
Ik heb trouwens een SC geopend op je forum.
Smartassquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Smartass
Brad is mario 64 aan het spelen en ik speel de meest ranzige RPG tot nu toe.
Zelfs ik raakte al lichtelijk in paniek toen ik 'zij' lasquote:Op zondag 9 december 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat micha een "hij" is?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat micha een "hij" is?
Kijk even onder "auteur"quote:Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik ben in serieuze verwarring betreffende de mersoon Micha. Niet of het een hij of zij is, maar meer wie het is
.
Ahá! Nee, dan dacht ik het dus toch gewoon goedquote:Op zondag 9 december 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kijk even onder "auteur"
Ik wijt het gewoon aan je hoofdpijn, goed?
Welke versie?quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
Wij hebben net Tristan en Isolde gekeken
Ja heuj, zet jij thuis je pc ook nog aan?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef Stroekie het volgende:
het staat er voor, dus pak maar
quote:Op maandag 10 december 2007 09:39 schreef NanKing het volgende:
Maedel ben jij trouwens nog gestopt met roken?
Ik was laat vandaag.. was er pas om kwart over zevenquote:Op maandag 10 december 2007 07:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja heuj, zet jij thuis je pc ook nog aan?
Ik zit al op het werk... En jij?
en die vriendin heeft haar zus even onder handen genomen ?quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel(de) me vandaag echt beledigd. Een vriendin van mij had thuis surprise gevierd en haar zus had een gedicht geschreven voor haar. Staat er iets in in de trant van "en die homovriend kan jou vast wel van je snackbarvrees afhelpen".
Nou, ik ben het in ieder geval nietquote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
ovc85...
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
ovc85...
Euh, nee, ik ken geen otto.quote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ken je iemand die Otto van Ceulen heet?
Dan is diehet ws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |