<knuffel>quote:Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer eens een van mijn zelfmedelijden-buien. En een vakantie naar ergens waar ik niet hier ben zou een welkome verrassing zijn.
Je weet wat ze zeggen over een slechte generale hè? En soms zijn luisterende oren dichterbij dan je denkt Erik.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is deze week komen opzetten. Ik denk dat het komt door een slecht tentamen, een slechte rijles vlak voor mijn tussentijdse toets en mensen om mij heen die relaties hebben/krijgen en het afwezig zijn van iemand waar ik het gevoel bij heb dat ik er bij terecht kan voor emotionele dingetjes.
Ja, zo kijk jij tegen de rest aan. Heb je je ooit afgevraagd hoe ze jou zien (en niet door je eigen ogen kijken nu, maar door die van de buitenwereld), en hoe zij zich van binnen voelen?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het vertrouwen komt vanzelf... dat zegt men, maar ik zou er graag nu wel wat van hebben. Ik vraag me af of ik de enige ben die zo'n moeite heeft met zichzelf. Iedereen lijkt tevreden en lijkt wel succes te hebben met het leven.
slaap lekkerquote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenmiddag is het vast beter.
Thnx.
je verhuist naar de afdeling transploft ?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef maedel het volgende:
goeiemoggel![]()
Zo, da's meteen de laatste keer dat ik dat ga zeggen
was jij niet stout geweest, en in een zak door een oude man met baard meegenomen richting Spanje ?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goeie smorgens!
En, is het al beter?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenmiddag is het vast beter.
Thnx.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij niet stout geweest, en in een zak door een oude man met baard meegenomen richting Spanje ?
en je had nog wel het boek en/of blad van Heleen gevraagd ???quote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestHelaas bevind ik mij gewoon in Leiden...en ik doe zó mijn best om stout te zijn, en nóóit nemen ze me mee naar Spanje...
En jij? Heb jij een roe gehad?
Pff...Heleen is niets vergeleken met mijquote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je had nog wel het boek en/of blad van Heleen gevraagd ???
en nee mijn huisje is gisteravond over geslagen
ik heb mijn hoop maar op komend weekend gevestigd
en ik haal ook elke keer roe en roede door elkaar![]()
neuh, gewoon braaf zaterdag avond bij paps en mams met broer en zus plus aanhang, dus nee niks kinkysquote:Op donderdag 6 december 2007 10:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Pff...Heleen is niets vergeleken met mij![]()
Nou ja goed, een roede komt ook wel hard aan hoor...Hoop dat je dit weekend geen van beide krijgt, als die ene Piet die te laat weer terug naar Spanje gaat bij je langs komt.
Gezelligquote:Op donderdag 6 december 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neuh, gewoon braaf zaterdag avond bij paps en mams met broer en zus plus aanhang, dus nee niks kinkys
Maar met een fles port en wat wijn vind ik het overal wel gezelligquote:Op donderdag 6 december 2007 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
GezelligIk zat gisteren ook lekker bij moe en kroost (ze heeft een 'tweede gezin'...)
Maar lieverd, wat is er loos met jouw avatar???quote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En, is het al beter?
Ik hoop het wel
Mijn eigen vertrouwde Brownie deed het ineens niet meer en toen was ik boosquote:Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar lieverd, wat is er loos met jouw avatar???
Oh gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2007 14:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eigen vertrouwde Brownie deed het ineens niet meer en toen was ik boos
Zoek morgen ofzo wdl een nieuwe brownie
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe muis gekregen van Sinterklaas
Een veil/rasp annex beitel en drie gatenboren, heel nuttigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga geen flauwe opmerking maken..
En wat had de Sint voor Brad bedacht?
Daar was ik al langs geweest voordat ik hier kwam...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een veil/rasp annex beitel en drie gatenboren, heel nuttig
Even spammen trouwens: www.michameinderts.nl
Weet ik, maar de rest nog nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar was ik al langs geweest voordat ik hier kwam...
Ik had er ook niet aan getwijfeld dat jij dat al wistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |