je had 'm al klaarstaan?quote:
sterker nog... ik had hem al geopend voordat de andere vol wsquote:
wat mij betreft welquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, dacht dat je al weg was..
Ik ga zo wel afsluiten, mijn plicht van de dag zit er weer op... Morgen weer een nieuwe?
en lukt het morgen niet, dan is er altijd overmorgen nogquote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik zal mijn best doen wat meer aanwezig te zijn.
maar af en toe een nieuwe bijdrage aan je Blog vinden we ook goedquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal ook mijn best doen om meer aanwezig te zijn.
En zo geschieddequote:
ik was opgesloten in een trein boven de A2quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef maedel het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Koffie anyone?![]()
Waar is Stroek? Er is nog geen koffie namelijk
nee de rem kon er juist niet meer vanaf gehaald wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Je zou verwachten dat ie dan juist niets op zou houden maar gewoon doorreed...
Die doen we gewoon voor de volgende keer, toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
(hoewel ik wel een beetje gekwetst ben dat het niet girl-on-girl action is geworden)
Ik denk dat ik het zonder ook wel overleefquote:Op donderdag 29 november 2007 10:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Die doen we gewoon voor de volgende keer, toch?
Zodat jullie me lekker van mijn werk af blijven houden, omdat we topics vol moeten blijven posten omdat er teveel leuke topictitels zijn... Het is een complot, ik zeg het je. Jullie willen gewoon geen nieuw medicijn tegen cardiovasculaire aandoeningenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef Stroekie het volgende:
die koffie is gewoon service en nazorg zodat jullie elke ochtend hier weer terugkomen en dan heel de dag wel wat blijven hangen
het een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zodat jullie me lekker van mijn werk af blijven houden, omdat we topics vol moeten blijven posten omdat er teveel leuke topictitels zijn... Het is een complot, ik zeg het je. Jullie willen gewoon geen nieuw medicijn tegen cardiovasculaire aandoeningen
Is ook hoor. Ik zit gewoon een beetje te zeikwijfen. De enige die mij afleidt ben ikquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten
ik tracht het namelijk toch te combineren, en heb het gevoel dat ik mijn klantjes toch niet benadeel door af en toe te posten, maar het tempo van gistermiddag was wel iets te hoog om het goed te kunnen volgen
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een Pietje van muffin met chocolade op!
naast pepernoten liggen er hier nu ook alweer paaseitjes in de snoeppotquote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, was lekker..
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast pepernoten liggen er hier nu ook alweer paaseitjes in de snoeppot
Hihi, gelukkig stel jij geen enkele feestdag achter. Wat een tolerantie... De Kerstman, de Paashaas en Sinterklaas kunnen trots op je zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar om het toch geloofwaardig te houden ligger er ook chocolade kerstklokjes bij
Oja, eten! Dat was ik vandaag helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef maedel het volgende:
wij hebben hier helemaal geen snoeppot![]()
Maar ik eet wél een soepje!
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik ben altijd pro-eten! Wil jij een lekkere Twents donker volkoren boterhammetje met jong belegen beemsterkaas?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb al genoeg gegeten voor de hele dag
Okeequote:Op donderdag 29 november 2007 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ik zit best wel vol
En ik ben heel tevreden over mezelf
Dat zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 13:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Fijn weer om binnen te zitten
dus een snoepende potquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef maedel het volgende:
wij hebben hier helemaal geen snoeppot![]()
Maar ik eet wél een soepje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |