tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Anders mag ik volgend jaar niet met je gaan eten
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ehhh, tja.
Ik zat hier met vriend op de bank toen ik die post zag en heb maar heel gauw weggescrolled...
Anders mag ik volgend jaar niet met je gaan eten
wheheheeh.. dat wordt hier ook steeds erger. engeltjes, strikjes, egeltjes, sneeumannen, hertjes (daar word je dit jaar mee doodgegooid)... Je kunt het bijna zo gek niet meer bedenken. Al heb ik nog geen filmkarakters gezien gelukkigquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Je zou hier moeten komen wonenZijn er nog speciale kerstornamenten die je graag wil, dan haal ik ze. Je kunt hier kerst"ballen" kopen in ELKE gewenste vorm. Muziekinstrumenten, dieren, filmkarakters... alles.
Ik heb er niet eens op gewacht om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij snapte het gedeelte "om een MAN" niet?
alsof dat volgende week niet ook gewoon kanquote:Op zondag 9 december 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
wij hebben gisteren de voortuin winterklaar gemaakt en heel gezellig twee kerstboompjes met lampjes geplant bij de voordeur. Echt heel pittoresk, idyllisch ende gezellig
Als ik het op kan brengen vandaag de boom. Maar eigenlijk ben ik nog helemaal gaar van gisteren.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat volgende week niet ook gewoon kan
wat is dat toch met iedereen dat direct nadat de goed heiligman zijn hielen gelicht heeft, iedereen ook direct de volgende dag alles in kerstsfeer moet omtoveren
Het is inderdaad wel blijmakend - als je om zes uur in het donker naar huis fietst /rijdt/ loopt dat er dan overal van die vrolijke lichtjes branden enzo...quote:Op zondag 9 december 2007 12:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriend is nu aan het kijken of ie ergens een boom kan vinden
Hij gaat op vakantie en ik krijg dat alleen niet voor elkaar, dus moet het voor zijn vakantie, anders staat ie niet voor Kerst ben ik bang...
Anders had het me niet zoveel uitgemaakt moet ik zeggen, al vind ik het er wel altijd gezellig uitzien.
Hier in de straat heeft iemand al een hele week kerstversiering, als het niet langer is, ziet er wel gezellig uit hoor
en die expats klagen ook niet over black people climbing down the chimney ?quote:Op zondag 9 december 2007 12:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mensen houden van feestjes...ofzo...ik wacht ook lekker tot volgende week. Mijn Britse en Frans-Amerikaanse huisgenoten zijn er nog niet eens over begonnen. Goed ingeburgerd he?
jawel maar alles op zijn tijd vind ikquote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel blijmakend - als je om zes uur in het donker naar huis fietst /rijdt/ loopt dat er dan overal van die vrolijke lichtjes branden enzo...
Jawel...maar toen ben ik zo ongelooflijk pissig geworden dat ze daar nu wijselijk hun mond over houden...quote:Op zondag 9 december 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die expats klagen ook niet over black people climbing down the chimney ?
kunnen ze iets van nederlands volgen?quote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jawel...maar toen ben ik zo ongelooflijk pissig geworden dat ze daar nu wijselijk hun mond over houden...
Ja, zakje is geniaalquote:Op zondag 9 december 2007 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen ze iets van nederlands volgen?
zijn ze een beetje op de hoogte van onze gebruiken?
heb je ze b.v. ook over ons wijzende vingertje verteld ?
dan kunnen ze vast heel hard om dit lachen
http://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o
Heheh, Brad kon er ook om lachen jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, zakje is geniaalDat ik er nog nooit aan heb gedacht om ze dat te laten zien!
*neemt een kijkje*quote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef NanKing het volgende:
Ik heb trouwens een SC geopend op je forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |