ga je ook je pm's nog eens lezen?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
Als niemand op mijn verkapte "ik had een natte droom" reageert, hoeft het voor mij ook niet meer
Neu, ik hoefde geen droge pyjama aan te trekkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon jaloers op JB he
ik liet die eer aan de anderen, aangezien ik hier natuurlijk al een bedenkelijke reputatie bezitquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
Als niemand op mijn verkapte "ik had een natte droom" reageert, hoeft het voor mij ook niet meer
Oh, in de oneven weken ben ik op die incourante tijdstippen hartstikke vrij 's middags.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat doe jij hier op zo'n oncourant tijdstip ?![]()
![]()
zo snel genoeg?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
EN... Stroek is ook weer blauw! Jawel! Welkom Stroek!
Oh, ik had 'm wle gelezen en tegen mezelf gezegd "zo nog even reageren", maar dat "zo nog even reageren" is in mijn vergeetstukje in mijn hersenen belandquote:
het lijkt me dat homoforums daar zeker niet mogen ontbrekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mocht er ooit behoefte zijn aan een apart forum om dingen te bespreken als tommies onder elkaar, dan kan dat natuurlijk op Micha's forum, dan maak ik een apart forum plus gebruikersgroep aan zodat niemand kan meelezen.
maar van alcohol wordt je in het algemeen toch eerder rustiger en ontspannen in plaats van hyperquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef wonderer het volgende:
Witte port heeft toch geen kleurstof?
Hoi dromer
Ik kijk eerst wel even wie er allemaal lid wordtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het lijkt me dat homoforums daar zeker niet mogen ontbreken
wat zei ik nou... knuffelig. You say poteetoo, I say potaatoo... zoietsquote:
Nee, niet knuffelig... puur lichamelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zei ik nou... knuffelig. You say poteetoo, I say potaatoo... zoiets
die houden niet van Jingle bells ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
Oh... ik word pas ontspannen als ik nog meer ga drinken.. dit is de hoeveelheid dat ik op stap lekker uit mijn dak durf te gaan
Ik heb deze staat ook als ik heel veel koffie drink op een dag... vandaar dat ik 's middags overstap op thee. Stel je voor dat ik op mijn werk zo zou doen... Arme collega's
Dazeggik.. knuffelig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet knuffelig... puur lichamelijk.
Die houden sowieso niet van mijn zangkunsten...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die houden niet van Jingle bells ?
Lamaarquote:
Ja vooral als de algemeen directeur (van het onderdeel waar 1500 mensen werken) die kerstborrel dus een toespraak houdt en "toevallig" die dag erna in Eindhoven een afspraak heeft met mijn business unit manager en tegen de middag aan mij vraagt of ik de kerstborrel erg leuk gevonden hadquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Schattig wel.
ja en die meneer bedoelde het goed met zijn "meneer wakker worden, we zijn er, u kunt naar huis toe"quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
Ach stroek.. bekijk het van de positieve kant... Je werd iig wakker gemaakt door de conducteur
ik riep iets van dat dit toch echt wel de leukste kerstborrel uit mijn carriere was,quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
*LOL*
en hoe reageerde je? "oh, dank u wel!" ?
Ehhh, tja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht om half vier nog (ja, zolang duurde het voor ik in slaap was gevallen), laat ik de wekker zetten op half tien, anders slaap ik de hele middag door. Niet gedaan natuurlijk, te lui, maar raad es hoe laat ik wakker werd?
Overigens weet ik nu in detail hoe het voelt om een man met mond en twee vingers te plezier zonder dat ooit IRL gedaan te hebben. Soms vraag ik me af hoe realistisch dromen kunnen worden...Arthur vermaakte zich in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |