http://www.michameinderts.nl/forum/index.php?wwwquote:Op donderdag 6 december 2007 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat gewoon.
daar had ik nog heul geen tijd voorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en dat is van dit topic? Of zit je weer in M, S&G?
Och, ik heb 't ook niet helemaal uitgelezenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus toch!
Ik niet, zolang ik te beroerd ben om iets te lezen, vind ik niet dat ik het recht heb om daar iets te doen.
Er is ook een ouwehoer forum hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus toch!
Ik niet, zolang ik te beroerd ben om iets te lezen, vind ik niet dat ik het recht heb om daar iets te doen.
al ideetjes wat je wil/kan gaan doen?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga douchen, en dan zo naar bed denk ik.. Al zit ik eigenlijk nog steeds te wachten op Ang3l... we moeten nog een afdelingsuitje regelen..
boordevol ideeën, maar we moeten het zelf betalen... en er zitten er een paar tussen die niet veel willen spenderen, dus daar gaat het gros van de ideeën..quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al ideetjes wat je wil/kan gaan doen?
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
boordevol ideeën, maar we moeten het zelf betalen... en er zitten er een paar tussen die niet veel willen spenderen, dus daar gaat het gros van de ideeën..![]()
maar ik heb lang genoeg gewacht nu, ik ga naar bed. Tot morgen!
zo ga jij in de nachtploegquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat mijn tweede kop koffie bij het eten geen decaf was
*site-updateje gedaan*
Voor wie nu eindelijk es wil weten wat ik de hele dag uitspook achter de pc, moet even bij "hoe het begon" kijken.
ja ik kon mij namelijk niet heugen dat ik u eerder zo vroeg op de ochtend hier op mijn werkplek al was tegen gekomenquote:
gaan dat gewoon als randvoorwaarde stellen voor het posten in dit topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:10 schreef wonderer het volgende:
De batterij van mijn laptop is bijna leeg, ik ga maar weer naar bed.
JB, wordt nou lid, ik vraag het niet nog een keer![]()
en die had je nog niet op de nachtstand gezet die thermosstaat ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:12 schreef wonderer het volgende:
Echt stom, het is 's nachts veel warmer in huis, lijkt wel/ Ik zit in mijn ochtendjas en pyjamabroek en ik heb het helemaal niet koud
Nou ja, ik zit nu ook op 30 cm afstand van de verwarming die regelmatig aanslaat, misschien ligt het daaraan
Dat ding heeft geen nachtstand, het is zo'n ronde analogequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die had je nog niet op de nachtstand gezet die thermosstaat ?
Dan heb je mooi tijd om mijn site helemaal door te lezen en lid te wordenquote:
Maar ik moet wel op bezoekquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je mooi tijd om mijn site helemaal door te lezen en lid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |