Smartassquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Smartass
Brad is mario 64 aan het spelen en ik speel de meest ranzige RPG tot nu toe.
Zelfs ik raakte al lichtelijk in paniek toen ik 'zij' lasquote:Op zondag 9 december 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat micha een "hij" is?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat micha een "hij" is?
Kijk even onder "auteur"quote:Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik ben in serieuze verwarring betreffende de mersoon Micha. Niet of het een hij of zij is, maar meer wie het is
.
Ahá! Nee, dan dacht ik het dus toch gewoon goedquote:Op zondag 9 december 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kijk even onder "auteur"
Ik wijt het gewoon aan je hoofdpijn, goed?
Welke versie?quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
Wij hebben net Tristan en Isolde gekeken
Ja heuj, zet jij thuis je pc ook nog aan?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef Stroekie het volgende:
het staat er voor, dus pak maar
quote:Op maandag 10 december 2007 09:39 schreef NanKing het volgende:
Maedel ben jij trouwens nog gestopt met roken?
Ik was laat vandaag.. was er pas om kwart over zevenquote:Op maandag 10 december 2007 07:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja heuj, zet jij thuis je pc ook nog aan?
Ik zit al op het werk... En jij?
en die vriendin heeft haar zus even onder handen genomen ?quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel(de) me vandaag echt beledigd. Een vriendin van mij had thuis surprise gevierd en haar zus had een gedicht geschreven voor haar. Staat er iets in in de trant van "en die homovriend kan jou vast wel van je snackbarvrees afhelpen".
Nou, ik ben het in ieder geval nietquote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
ovc85...
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
ovc85...
Euh, nee, ik ken geen otto.quote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ken je iemand die Otto van Ceulen heet?
Dan is diehet ws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |