Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke is wel een heel zwak poppetje, als ik het zo lees.
Exceem, oorontsteking, spieren ontstoken, verkouden.......... direct breekt ze nog!
Een burn out in combinatie met SAD, lekker naar huis met Lieke........quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zweefteef Nancy is er weer. We worden weer verwend vandaag.
hier het verhaal plus de voor en na foto's...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
Is deze mevrouw ook onder behandeling geweest bij HOB?
http://www.telegraaf.nl/p(...)islukt__.html?p=24,1
Yep, toch nog hogere sfeeren vandaag.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?
Holy Mozes.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier het verhaal plus de voor en na foto's...
Zit daar maar niet overin, dat kan Lieke niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:31 schreef schatje het volgende:
Eens kijken of Lieke toegeeft dat ze fout zat door te zeggen dat Huub niets voor haar doet. Misschien heeft ze een keer voor de verandering een helder moment tot inzicht gekregen dat hij een zondag haar beste vriendin en moeder had uitgenodigd.
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:25 schreef Prospera het volgende:
Huub: kunnen we overleggen hoe we het verdelen met de paarden?
Lieke wil niet met hem praten want ze heeft slecht geslapen.
Huub: dat je chagrijnig bent of moe bent dan moet je niet de paarden tekort doen, die kunnen er niets aan doen.
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat ze al weken erg onredelijk is en continue loopt te drammen. En het niet zo lekker voelen valt ook wel mee hoor. Tegen de anderen kan ze over het algemeen heel opgewekt doen en zodra ze weer alleen met Huub is, is alles weer mis.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Jij gaat wel voor ventjes die niets laten zien en een monotone stem met zich meeslepen?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Prospera het volgende:
TU![]()
Ik vind het wel leuk dat Luc erweer is![]()
[ afbeelding ]
Nee, Huub is altijd een engeltje geweest en heeft het haar nooit moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al weken erg onredelijk is en continue loopt te drammen. En het niet zo lekker voelen valt ook wel mee hoor. Tegen de anderen kan ze over het algemeen heel opgewekt doen en zodra ze weer alleen met Huub is, is alles weer mis.
Precies wat Lieke een tijdje terug deed. Huub verwijten dat ie niet voor de paarden zorgde terwijl ie niet helemaal lekker in zijn vel zat.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en ze is ook erg zuur en kan alleen maar zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!
Tja, jij hebt jouw mening, ik de mijne, dit gaat een beetje op een welles-nietes-ping-pong diskussie lijken, ik vind dat men een beetje rekening kan houden met Liekes gezondheid.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!
Bij de joga dame is Lieke ineens weer fris en fruitig?
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 10:45 schreef Kaleddis het volgende:
Zou zomaar kunnen dat het vandaag weer uit gaat
Als het dan maar uit blijftquote:
Ze vermeld aan iedereen die het maar horen wil dat ze zich zo goed voelt, misschien voelt zij zich pas goed als ze kan zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt, en ze is ook erg zuur en kan alleen maar zeiken.
Wow, hij lijkt wel bezeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Prospera het volgende:
Jee, da ga nie goed met hem![]()
[ afbeelding ]
Zo zou ik hem niet willen omschrijvenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef kit2u het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor ventjes die niets laten zien en een monotone stem met zich meeslepen?
Ook dennis fan?
hoezo rekening houden met liekes gezondheid, als ze met selene is of een uitje kan krijgen heeft ze ook niets, en als ze iedere keer zo ziek is gaat ze toch lekker naar huis, wordt doodmoe van die zeurmutsquote:Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, jij hebt jouw mening, ik de mijne, dit gaat een beetje op een welles-nietes-ping-pong diskussie lijken, ik vind dat men een beetje rekening kan houden met Liekes gezondheid.
Dat jij het daar niet mee eens bent is me nu duidelijk.
Al zijn energie is er uit gezogen door Lieke.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Prospera het volgende:
Jee, da ga nie goed met hem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
Huub moet gewoon met Jaap gaan praten om zure Lieke naar huis te sturen.
Huub met Jaap als duo tegen Amanda en Brian.
5 dagen maarquote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef Prospera het volgende:
Madame heeft een 5 dagen retraitre gedaan; 5 dagen niet praten, maar wel mediteren.
[ afbeelding ]
Lijkt mij een ideale finale! Eindelijk die twee lowlives aanpakken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:34 schreef Guuskeee het volgende:
lieke vertelt alleen haar zielige verhaal tegen mensen waarvan ze vantevoren weet dat die haar gelijk gaan geven
Ook duidelijk, waarvan akte.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:49 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hoezo rekening houden met liekes gezondheid, als ze met selene is of een uitje kan krijgen heeft ze ook niets, en als ze iedere keer zo ziek is gaat ze toch lekker naar huis, wordt doodmoe van die zeurmuts
Andersom ook, ze maken elkaar gek. uirt met die relatie.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Al zijn energie is er uit gezogen door Lieke.
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:56 schreef maril het volgende:
[..]
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.
Ik denk dat als Lieke Huub laat vallen, ze daarmee haar eigen doodvonnis in de kooi tekent.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:56 schreef maril het volgende:
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.
Inderdaad, als het niet meer leuk is en je het slechte in elkaar naar boven haalt dan is het beter om er mee te kappen, in goed overleg zonder ruzie het liefst, ze zitten tenslotte nog wel op elkaars lip daar.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.
Omdat ze dan niemand heeft om tegenaan te zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.
En allemaal in de down facing dog positie!quote:
dat denkt ie dat het morgen weer goed is...laat hem maar in die waan...het is zo af en toe net een klein kind ...wat naar alles en iedereen zit te mokken omdat hij niet krijgt wat hij wil...Huub is een schaduw van zichzelf gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
Palma - Waarom stop je er niet mee?
Huub - Vrouwen kunnen zo onredelijk zijn, maar morgen is het toch weer goed.
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En allemaal in de down facing dog positie!
Een aanamequote:Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
dat denkt ie dat het morgen weer goed is...laat hem maar in die waan...het is zo af en toe net een klein kind ...wat naar alles en iedereen zit te mokken omdat hij niet krijgt wat hij wil...Huub is een schaduw van zichzelf geworden
ik denk dat hij die 8 uur zo nodig heeft....niet om de mensen want zijn familie ziet hij best wel in die villa...maar echt om helemaal los te gaan....
vanaf het eerste uur zal hij zich al voldrinken en de rest van die 8 uur vraag ik me af of hij de werkelijk wel mee zal maken...
Wat een onzin. als iemand het verdient dan is Huub het wel omdat hij de afgelopen maanden meer dan 100% gegeven heeft. Zichzelf altijd in de wind gezet heeft en andere allemaal achter zijn rug dekking hebben gezocht. Nu Huub zelf een beetje de achtergrond opzoekt begint men te zeiken.quote:tja...als dat dan je vrienden missen is...het is meer een probleem van je vrijheid missen en alles kunnen doen waar je zin in hebt zonder met iemand rekening hoeven te houden...dat is wat hem parten speelt...
de mogelijkheid om het spel echt te winnen geeft hij weg..als vrijheid en drank belangrijker zijn voor hem dan echt eens hard doorzetten en vechten voor iets dan kan je ook echt maar beter die poort uitlopen ja...dan ben je het ook niet waard om het spel te winnen
ja, dat zou de oplossing zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
Andersom ook, ze maken elkaar gek. uirt met die relatie.
Lieke zou dat alleen maar als een bevestiging zienquote:Op woensdag 5 december 2007 11:27 schreef schatje het volgende:
Huub: "Als er iemand onredelijk is ben ik het wel".
Zo, dat zal je Lieke niet horen zeggen.
En ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zou dat alleen maar als een bevestiging zien
Ik ben het zo met je eens.......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Waar ik ook ziek van wordt is dat er altijd maar over het gevoel van lieke wordt gesproken maar nooi over hoe huub zich voelt in deze relatie. Zou het niet kunnen zijn dat hij het net zo moeilijk heeft als Lieke?
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Huub trekt het echt niet meer, zo'n goeden kooi gaat echt aan je vreten , heb altijd gedacht dat het tussen Jaap, Brain en Huub zou gaan, maar zowel Huub als Brain maken een labielen indruk.
De veranderingen van de regels helpen ook niet echt in hun voordeel...om moedeloos van te worden als je daar al ff zit. Het is gewoon het verhaal van 5+1...ze waren een tijd terug erg blij dat ze hun tegenstanders in de ogen konden kijken en wisten tegen wie ze speelde.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......
het is geen kleinigheid, zolang opgesloten zitten.... ook al is het in luxe
.... whahaha.. zo is het iddquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
Het vervolg van de ruzie kun je ook wel voorspellen, 1.Huub straks naar Lieke toe om het goed te maken, Lieke wil nog niet praten, Huub weer chagrijnig daar door.2. Huub gaat piano spelen of schaken met Jaap, Lieke komt naar Huub om te praten, Huub zegt ik kom zo, Lieke weer kwaad omdat Huub niet alla minuut achter haar aan komt.
Fase 1 kan vaker voor komen voor dat fase 2 begint.
Helemaal mee eens , het is soap geworden ipv een spel.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
De veranderingen van de regels helpen ook niet echt in hun voordeel...om moedeloos van te worden als je daar al ff zit. Het is gewoon het verhaal van 5+1...ze waren een tijd terug erg blij dat ze hun tegenstanders in de ogen konden kijken en wisten tegen wie ze speelde.
Maar nu komt er na verandering van de regels straks weer een nieuwe in.
Ik denk zelf dat Jaap wel te vertrouwen is, als volledige back-up voor Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
Jezus, hoe lang zit die Selene in DGK> Ze heeft nu al de meest compromitterende foto van al de dames veroorzaakt.
Ze doet zo lief, schattig en zo maar ligt wel gelijk met Luc te vozen en dan die foto er ook nog bij.
Ik lig in een deuk![]()
Lieke is niet te vertrouwen maar jaap ook niet. Huub heeft een probleem.
Ik zie Lieke zo aanhaken bij Amanda en brian. Dat doet ze nu ook al. Over Huub klagen bij zijn vijanden.![]()
en van Jaap weten we dat je op hem niet kunt bouwen.
Zij zijn ook degenen die toewerken naar het doel; het winnen van de villa. Dus veranderen van regels, steeds nieuwe bewoners erin dwarsboomt hun plannen en doelen en daarom hebben ze het er extra moeilijk mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......
het is geen kleinigheid, zolang opgesloten zitten.... ook al is het in luxe
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef diedirk het volgende:
Verwacht met het alcohol gebruik van Huub wel dat de boel snel zal ontploffen en stoppen
Als Lieke bij Brian en Amanda aanschuift is de enige kans op overleven voor Jaap inderdaad Huub's backup.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Jaap wel te vertrouwen is, als volledige back-up voor Huub.
Die tankt hem als een malle.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?
Hij heeft net zoveel indruk gemaakt als tijdens zijn eerste gastoptreden; ongeveer nul. Alleen nu korter.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Rot Luc weer op....MOOI!
Om straks weer terug te komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Rot Luc weer op....MOOI!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Luc wil regelen of hij wat langer kan blijven en gaat nu naar de productie om het te vragen/regelen.
Misschien willen ze zo Lieke bij haar weg houden. Want die toonde toch echt wel meer dan vriendinnen-belangstelling volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wil ik niet. Wat heb je aan een liefdesverhaallijn tussen twee gastspelers? Maakt het alleen maar nog meer boring.
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:15 schreef diedirk het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom de radactie/ FEBO zo laf en zwak is geweest om weer toe te staan dat Huub weer mag drinken..
Je ziet gelijk de Huub waar ik echt om moet kotsen, jammer voor mij zite r nu echt helemaal niks boeiends meer in het programma.
Als de familie van huub of de redactie nog iets wilt redden verbieden ze per direct het drinken van huub.
Hoeveel fouten willen ze nog maken daarover, hoelang moet het weer duren voor hij weer in de fout gaat?
Vond gisterenavond al dat hij te lang doorging met het lastigvallen van Lieke
Hij heeft zich absoluut niet de afgelopen maanden 100% gegeven...zeer zeker niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef marky het volgende:
Wat een onzin. als iemand het verdient dan is Huub het wel omdat hij de afgelopen maanden meer dan 100% gegeven heeft. Zichzelf altijd in de wind gezet heeft en andere allemaal achter zijn rug dekking hebben gezocht. Nu Huub zelf een beetje de achtergrond opzoekt begint men te zeiken.
Lieke is de geen met het probleem.die wil van Huub iemand maken die hij niet is. Ze weigert vervolgens ook nog om dat in te zien en die pogingen te stoppen.
Waar ik ook ziek van wordt is dat er altijd maar over het gevoel van lieke wordt gesproken maar nooi over hoe huub zich voelt in deze relatie. Zou het niet kunnen zijn dat hij het net zo moeilijk heeft als Lieke?
Amanda is in de kapsalon volgens mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:16 schreef grazygirl het volgende:
waar zijn del en rat?
Moet als ik Selene zie steeds aan dit nummer denken:quote:
Ik wou het net zeggen. Nog een barbie in da housequote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef Sonique het volgende:
Die lichtblauwe is afzichtelijk!
Nee, gisteren een paar drankjes in de Jacuzzi maar dat was de aanleiding niet voor de ruzie, Lieke vond dat hij haar te lang alleen liet.En in haar onredelijkheid haalde ze die paar drankjes erbij.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?
Waarom passen ze die jurken?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef Sonique het volgende:
Die lichtblauwe is afzichtelijk! Ze ziet er uit als een bruidsmeisje uit zo'n Amerikaanse tienerfilm
Het is ook wel tijd dat ze hem laat zuipen dan is ie zo de poort uitquote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, gisteren een paar drankjes in de Jacuzzi maar dat was de aanleiding niet voor de ruzie, Lieke vond dat hij haar te lang alleen liet.En in haar onredelijkheid haalde ze die paar drankjes erbij.
En Huub ook niet... ze botsen zo enorm omdat ze elkaar CONSTANT corrigeren, maar beide de visie van een ander niet willen inzien/de visie van zichzelf aan de ander willen opdringen.. Ik word er echt krankjorem vanquote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Zit daar maar niet overin, dat kan Lieke niet.
Thnx!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van Selene aanstaande vrijdag.
Als huub verstandig is negeert hij Lieke een poosje.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En Huub ook niet... ze botsen zo enorm omdat ze elkaar CONSTANT corrigeren, maar beide de visie van een ander niet willen inzien/de visie van zichzelf aan de ander willen opdringen.. Ik word er echt krankjorem van
Echte liefde...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef rooie3 het volgende:
Die jurkenmevrouw zegt tegen Lieke dat Huub een mooie voor haar heeft uitgezocht.Huub kan me wat zegt Lieke heel chagerijnig.
Stuk verdriet zeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef rooie3 het volgende:
Die jurkenmevrouw zegt tegen Lieke dat Huub een mooie voor haar heeft uitgezocht.Huub kan me wat zegt Lieke heel chagerijnig.
Daar word ik inderdaad ook zo moe van. Fotoshoots, kappers, visagisten, jurken passen. Het is ook allemaal zo vreselijk boring om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:36 schreef rooie3 het volgende:
Wanneer worden er eens leuke dingen voor de mannen gedaan.Het is alleen maar jurkjes passen,nageltjes,make up en andere beauty zooi.
Het maakt zelfs de mooiste vrouw lelijk dat getrek aan de bovenkant van zo'n jurkquote:Op woensdag 5 december 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Ik heb een hekel aan strapless jurken!
Vrouwen lopen dan altijd aan de bovenrand te hijsen, ziet er dom uit
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadiaquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zo lachen om Madama Marriage met haar "Nadiamaat", m.a.w. groot.
Dat weet ik wel maar ook zo'n rug?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadia
90%???quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef Sporti het volgende:
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadia
Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet latenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
90%???
Ik ben een minderheid.
Maar hebben al die vrouwen ook zo'n buiten proportioneel brede rug en platte reet?
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet laten
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.
Dan kijken we zeker naar een ander programma. als je dat al niet wil toegeven dan zijn we redelijk snel uitgeluldquote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft zich absoluut niet de afgelopen maanden 100% gegeven...zeer zeker niet.
Komop zeg om een relatie met elkaar te hebben heb je twee mensen nodig. Eerder schreef je dat Lieke zo'n sterk karakter heeft als zij dan zgn iedere keer weer in de mooie praatjes van huub zou trappen dan is ze niet een sterk karakter. Ze wil het zelf ook gewoon en gebruikt Huub ook. Het komt echt allemaal niet van een kant. Ze zijn hier beide gewoon schuldig.quote:Huub is steeds weer degene die de relatie opnieuw begint...met allerlei mooie verhalen aankomen over hoeveel respekt hij wel niet voor haar heeft...waarom zegt iemand dat als hij daar niet naar handelt?...Alleen om iets gedaan te krijgen?
Hij zeurt erover door en door.....
Beste is uitmaken en het daarbij laten....
Huub weet ook dat Lieke in het spel sterk is....waarschijnlijk weet hij ook dat hij op deze manier wat betreft haar energie haar aan het uitmelken is....misschien is zijn bedoeling wel niet zo oprecht als hij doet voorkomen.
Ja, heerlijk vind ik dat!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vrouwen branden hier vooral vrouwen af
Oh ja, dat is waar ook. Geen dommer statement om te maken voor iemand die gezegend is met het lelijkste lijf ever in een rls. En dan ook nog claimen dat zij het enige Holland's Next Top Model is dat er rondlooptquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.
Gelukkig heb ik een lomp karakter en een mooi figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.
En over elke man hebben we ook wat te zeuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat!![]()
Al moet ik zeggen dat de mannen er ook niet vies van waren.
Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeftquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
[..]
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.
Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeft
Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaanquote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaan
Ga heen zeg, ze heeft de kuiten, benen, schouders en buik van een getrained voetballerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur
Da's echt geen Cquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur
Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dito, terug naar de modezooi. Hoe zien ze eruit?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten
Ik doe ook even met met vrouwen afkrakenquote:
sssssttttquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.
Ja sorry, da's waar. Wat ziet Amanda er weer uit als een propjequote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
ssssstttt![]()
Ga jij even slapende honden wakker maken. We hebben het nu over Lieke's tieten, figuur en Amanda haar jurken.
Net op gegravenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe ook even met met vrouwen afkraken![]()
Wat een afgeragde kop!
Je bent zeker niet de enige, ik vind ook dat Lieke een mooi lichaam heeft, al geloof ik niet dat ze cup C heeft, maar dat is ook niet nodig. Je hoeft niet minstens C te hebben om een goed figuur te hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondIk coach zelf topsportsters dus ik ben wat bevooroordeeld wat dat betreft maar ik vind het lichaam van Lieke ook gewoon mooi hoor
Ze kan zo mee doen aan die clip van Michael Jackson: Thrillerquote:
165 ofzo toch? das toch niet zo groot...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Amanda is huge in die groene jurk.
Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streamsquote:Op woensdag 5 december 2007 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom hier op COS om te lezen wat er gebeurd in DGK tijdens mijn werk en lees non-stop gezeik over Lieke.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
165 ofzo toch? das toch niet zo groot...
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!
Ja, ik vind haar idd wel een lekker lichaam hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!
Heeeeelemaal mee eens! Dat blauw heeft iets goedkoops.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Ik vind blauwe jurken eigenlijk altijd lelijk. Sowieso houd ik niet van blauwe kleren bij vrouwen. Zeker dat harde blauwe niet, zacht blauw vind ik eigenlijk ook niks. Jeetje, 't is wat maar het is wel ontopic.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streams
Over die verlepte kop kan je altijd een vuilniszak trekken.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaatquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
True! Kan het gewoon niet hebben als Lieke non-stop wordt afgezeken
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaat't Is misschien een beetje veel, maar het mag wel, dat afgeven op Lieke
Actie-reactie, zou onze filosoof Brian zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach ja... favorieten komen en gaan. Ikzelf heb haar nooit zo geweldig gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was me duidelijk... Zocht alleen een geweldig slecht excuus om te verbloemen dat het gezeik door mijn mede-fokkertjes op Lieke me raakt
Meneer Le Marriage.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:07 schreef bloodymary het volgende:
Wiesda?
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft een barslechte smaakquote:Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind die rozerode jurk juist lelijk, Lieke.
Ja he. Valt mij ook op.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft een barslechte smaak![]()
Brian / Amanda / Selene / Jaap.... het is me om het evenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?
Brian en Amanda komen gewoon nauwelijks over. Zitten die 2 ratten er nog dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian word gewoon uit de picture gehouden.Hij mag een beetje wippen,pingelen op zijn gitaar en een keer in de zoveel tijd mag hij wat met glas gooien.Verder heeft hij vakantie.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zich aan het inhouden waarschijnlijk, dagelijks kost voor hem.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?
Ik zeg: alle ballen los op Brian!!! Wat is die minkukel aan het doen?
OMG, waar gaat dit over?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Kappen maar Selene, je hebt geen volume.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het enige vrouwelijke dat er aan Lieke zit is dat ze heel goed kan zeiken en daarna gaat liggen janken. Dat figuur ziet er echt niet uit. Kop is ook veel te mannelijk. Vrouwelijke bodybuilders: jakkie.
Nu ik toch bezig ben, Amanda is trailertrash met neptieten. Selene is daarom veruit het aantrekkelijkst van wat er daar rondloopt. Maar ook haar figuur is niet geweldig. Te veel vet op de heupen en de paar keer dat ik haar stem heb gehoord werd ik ook niet echt vrolijk. Lijkt een beetje Arnhems en dat is echt het ergste wat Nederland aan accenten te bieden heeft.
(zelf ben ik uitzonderlijk mooi, knap en aardig dus ik heb recht van spreken)
Ik irriteer me nog mateloos aan het feit dat Jensen nog steeds niet is vertoond aan de bewoners.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?
Ik zeg: alle ballen los op Brian!!! Wat is die minkukel aan het doen?
Die houden zich erg gedeist de laatste dagen en kleffen nog meer aan elkaar dan andersquote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda komen gewoon nauwelijks over. Zitten die 2 ratten er nog dan?
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het enige vrouwelijke dat er aan Lieke zit is dat ze heel goed kan zeiken en daarna gaat liggen janken.
Misschien moeten we hier op Fok Brian meer in de picture zetten dan, vooral veel aandacht aan heb besteden. Zo werkte het bij Naad en Dennis ook, ze waren zo nietszeggend, maar de COSsen gingen bijna alleen over hen en ze waren het meest op stream.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon uit de picture gehouden.Hij mag een beetje wippen,pingelen op zijn gitaar en een keer in de zoveel tijd mag hij wat met glas gooien.Verder heeft hij vakantie.
Ja, want ze voelen zich in de minderheid nu, dus moeten ze op hun tellen passen. Ach, zal wel snel verandering in komen met de nieuwe bewoners die vanzelfsprekend voor A&B zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die houden zich erg gedeist de laatste dagen en kleffen nog meer aan elkaar dan anders
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
Ik irriteer me nog mateloos aan het feit dat Jensen nog steeds niet is vertoond aan de bewoners.
Die 2 lijken daar al maanden voor spek en bonen te zitten of zo. Begrijp daar helemaal niets van. Dat kan die stinkredactie niet makenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier op Fok Brian meer in de picture zetten dan, vooral veel aandacht aan heb besteden. Zo werkte het bij Naad en Dennis ook, ze waren zo nietszeggend, maar de COSsen gingen bijna alleen over hen en ze waren het meest op stream.
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Wanneer gaat Selene eigenlijk weer naar huis? Ik vind haar nu Naad weg is niets meer toevoegen in de Kooi.
Zeer opvallende misser van die kut-redactie, jaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.
Ik krijg ook al de indruk dat het even testen is of ze niet gewoon van gastspeelster tot nieuwe bewoonster gepromoveerd gaat wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.
Is écht geen misser hoor, dat doen ze welbewustquote:Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer opvallende misser van die kut-redactie, ja![]()
![]()
De schoenen die ze aan Amanda had geleend voor de show van Jan(ice)?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.
Ik hoorde Naad laatst wel zeggen dat Dennix binnenkort op de bank komt bij Jensen, spannend.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
"WAAR BLIJFT DE UITZENDING VAN JENSEN??"
En ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand weet of Naad en Dennis niet eens langs moeten bij Jensen en wanneer dat eventueel dan plaats zou mogen gaan vinden. Iemand?
Daarom juist, een misser.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is écht geen misser hoor, dat doen ze welbewust
Zou me niets verbazen als Naida en Dennis vanwege nuttelosheid van al hun contractuele verplichtingen worden ontslagen en dus niet meer op promotietoer hoeven bij Jensen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef heksehiel het volgende:
En ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand weet of Naad en Dennis niet eens langs moeten bij Jensen en wanneer dat eventueel dan plaats zou mogen gaan vinden. Iemand?
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg ook al de indruk dat het even testen is of ze niet gewoon van gastspeelster tot nieuwe bewoonster gepromoveerd gaat worden
Daar droeg Amanda toch die vreselijke Barbieschoenen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De schoenen die ze aan Amanda had geleend voor de show van Jan(ice)?
Wat in het geval van Nadia natuurlijk een ramp is, di wíl graag wel op tv, moet toch de nodige aandacht scoren nietwaar?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Naida en Dennis vanwege nuttelosheid van al hun contractuele verplichtingen worden ontslagen en dus niet meer op promotietoer hoeven bij Jensen.
Het zijn volgens mij de jurken die aan de deur in de MB hangen, de groene voor Amanda en de blauwe voor Selene, caps staan op pag. 2 en 3 van deze COS.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef kahaarin het volgende:
Zijn er ook caps van de jurken die het uiteindelijk zijn geworden?
Ik ben zeer benieuwd.
Klopt, inderdaad. Maar er staat me iets van bij dat ze geen schoenen had om daarheen te gaan en toen schoenen van Selene mocht lenen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Daar droeg Amanda toch die vreselijke Barbieschoenen?
Een soort Disneyjurk, vreselijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij de jurken die aan de deur in de MB hangen, de groene voor Amanda en de blauwe voor Selene, caps staan op pag. 2 en 3 van deze COS.
Ik vind die blauwe van Selene vreselijk
Ik weet niet welke ze bedoelde.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad. Maar er staat me iets van bij dat ze geen schoenen had om daarheen te gaan en toen schoenen van Selene mocht lenen.
Ehm......quote:
Die wipnmeus heeft echt totaal geen gevoel voor muziek,kan geen wijs houden,dat die man dat niet tegen haar zegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Zangleraar vind het niet tegenvallen! Die is natuurlijk allang blij dat hij niet meer naar het gekweel van Dennix hoeft te luisteren
Ik krijg toch het idee dat Selene de nieuwe miljonair is, kan toch bijna niet anders? Alles wijst in die richting.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ze bedoelde.
Ze had nieuwe schoenen op de lijst gezet maar wilde niet van ze profiteren.
dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat Selene de nieuwe miljonair is, kan toch bijna niet anders? Alles wijst in die richting.
Ze is 15 december jarig.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
Waarom moet er een feest voor Amanda geregeld worden? Brian vraagt aan Tilly hoe het moet, en zij zegt dat er al aan gewerkt wordt. Ik mis iets.
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
Waarom moet er een feest voor Amanda geregeld worden? Brian vraagt aan Tilly hoe het moet, en zij zegt dat er al aan gewerkt wordt. Ik mis iets.
Uitermate lullig inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.
Ik volgde het toen nog niet zo, was hij een van de eerste die jarig was in dat hok?quote:
Dat was dan zo lowkey dat ik het zelfs gemist heb iddquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.
Ja, verschil moet er zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Palma staat het zweet op d'r voorhoofd, want ze heeft de vaatwasser ingeruimd
Dat zou wel het een en ander verklaren.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:39 schreef bloodymary het volgende:
Misschien zijn die jurken wel voor carnavalDat is al over anderhalve maand (en een bietje).
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Is Jaap weer boos op het hokje?
Japio voegt bijna niets meer toe, zijn grootste productie per dag is poep in de pot. Laat maar vertrekken ....quote:Op woensdag 5 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Is Jaap weer boos op het hokje?
Hij kan toch bij z'n oom, Piet Agoras, gaan wonen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.
Jaap krijgt ook bijna niks.Alles is voor de dames,uitjes zijn niet voor hem.Enige wat hij heeft is trainen met Nando.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio voegt bijna niets meer toe, zijn grootste productie per dag is poep in de pot. Laat maar vertrekken ....
Waarom, hij zit toch in dat hok? Of zou hij weten dat hij binnen 3 maanden thuis zit?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap krijgt ook bijna niks.Alles is voor de dames,uitjes zijn niet voor hem.Enige wat hij heeft is trainen met Nando.
Maar dan heeft ze gisteren toch wel mooi even 10 minuten ruimte gekregen van Huubquote:Op woensdag 5 december 2007 14:48 schreef blomst het volgende:
Ik vind Lieke top,ook hoe ze haar gevoel naar Huub uit, echt geweldig dat ze van haar hart geen moordkuil maakt, maar lekker tegen hem aan emmert, Ik zou het ook niet nemen als mijn man zou zeggen dat hij nog een halfuurtje in de jacuzzi zou blijven en het dan rekt naar 40 minuten, terwijl ik om mijn huid niet de jacuzzi in kan.Nee helemaal top hoe Lieke haar gevoel uit.
Toen Lieke net in de kooi kwam dacht ik nog heel erg negatief over haar, mijn gevoel hé, maar nu ben ik helemaal bijgedraaid.
Of was het nou anders om
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.quote:
En ook daar maak je geen tv mee, jaap lift mee op verhaallijnen van anderen en die zijn er nu niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef 2live het volgende:
[..]
En ook daar maak je geen tv mee, jaap lift mee op verhaallijnen van anderen en die zijn er nu niet.
Misschien is een vriendin van Flens een vriendin van Palmaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.
Ik zet het net aan; is haar microfoon kapot?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.
Net alsof dat leuk is, als Jaap iets krijgt moet hij er voor afvallen. Nou hoera..... wat een pret.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Het zal dat overdreven sociaal wenselijke zijn....quote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.
Jaap en Huub zijn gewoon de leukste uit de kooi (mijn mening)quote:Op woensdag 5 december 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Net alsof dat leuk is, als Jaap iets krijgt moet hij er voor afvallen. Nou hoera..... wat een pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |