Ik weet niet welke ze bedoelde.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad. Maar er staat me iets van bij dat ze geen schoenen had om daarheen te gaan en toen schoenen van Selene mocht lenen.
Ehm......quote:
Die wipnmeus heeft echt totaal geen gevoel voor muziek,kan geen wijs houden,dat die man dat niet tegen haar zegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Zangleraar vind het niet tegenvallen! Die is natuurlijk allang blij dat hij niet meer naar het gekweel van Dennix hoeft te luisteren
Ik krijg toch het idee dat Selene de nieuwe miljonair is, kan toch bijna niet anders? Alles wijst in die richting.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ze bedoelde.
Ze had nieuwe schoenen op de lijst gezet maar wilde niet van ze profiteren.
dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat Selene de nieuwe miljonair is, kan toch bijna niet anders? Alles wijst in die richting.
Ze is 15 december jarig.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
Waarom moet er een feest voor Amanda geregeld worden? Brian vraagt aan Tilly hoe het moet, en zij zegt dat er al aan gewerkt wordt. Ik mis iets.
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
Waarom moet er een feest voor Amanda geregeld worden? Brian vraagt aan Tilly hoe het moet, en zij zegt dat er al aan gewerkt wordt. Ik mis iets.
Uitermate lullig inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.
Ik volgde het toen nog niet zo, was hij een van de eerste die jarig was in dat hok?quote:
Dat was dan zo lowkey dat ik het zelfs gemist heb iddquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze 15 december jarig is.En dan word er natuurlijk flink uitgepakt.Huub zijn verjaardag was de verschrikkelijkste in de kooi.Hij kreeg een drankje en dat was alles.
Ja, verschil moet er zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Palma staat het zweet op d'r voorhoofd, want ze heeft de vaatwasser ingeruimd
Dat zou wel het een en ander verklaren.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:39 schreef bloodymary het volgende:
Misschien zijn die jurken wel voor carnavalDat is al over anderhalve maand (en een bietje).
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Is Jaap weer boos op het hokje?
Japio voegt bijna niets meer toe, zijn grootste productie per dag is poep in de pot. Laat maar vertrekken ....quote:Op woensdag 5 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Is Jaap weer boos op het hokje?
Hij kan toch bij z'n oom, Piet Agoras, gaan wonen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.
Jaap krijgt ook bijna niks.Alles is voor de dames,uitjes zijn niet voor hem.Enige wat hij heeft is trainen met Nando.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio voegt bijna niets meer toe, zijn grootste productie per dag is poep in de pot. Laat maar vertrekken ....
Waarom, hij zit toch in dat hok? Of zou hij weten dat hij binnen 3 maanden thuis zit?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is toch zijn huis uit gezet door zijn moeder.Nu moet hij van alles regelen.
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap krijgt ook bijna niks.Alles is voor de dames,uitjes zijn niet voor hem.Enige wat hij heeft is trainen met Nando.
Maar dan heeft ze gisteren toch wel mooi even 10 minuten ruimte gekregen van Huubquote:Op woensdag 5 december 2007 14:48 schreef blomst het volgende:
Ik vind Lieke top,ook hoe ze haar gevoel naar Huub uit, echt geweldig dat ze van haar hart geen moordkuil maakt, maar lekker tegen hem aan emmert, Ik zou het ook niet nemen als mijn man zou zeggen dat hij nog een halfuurtje in de jacuzzi zou blijven en het dan rekt naar 40 minuten, terwijl ik om mijn huid niet de jacuzzi in kan.Nee helemaal top hoe Lieke haar gevoel uit.
Toen Lieke net in de kooi kwam dacht ik nog heel erg negatief over haar, mijn gevoel hé, maar nu ben ik helemaal bijgedraaid.
Of was het nou anders om
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.quote:
En ook daar maak je geen tv mee, jaap lift mee op verhaallijnen van anderen en die zijn er nu niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef 2live het volgende:
[..]
En ook daar maak je geen tv mee, jaap lift mee op verhaallijnen van anderen en die zijn er nu niet.
Misschien is een vriendin van Flens een vriendin van Palmaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.
Ik zet het net aan; is haar microfoon kapot?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook zangles aanvragen net als Selene.
Net alsof dat leuk is, als Jaap iets krijgt moet hij er voor afvallen. Nou hoera..... wat een pret.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Het zal dat overdreven sociaal wenselijke zijn....quote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat José de laatste tijd zo pro Lieke is en ik heb geen idee waarom. Ze kon vanaf de eerste minuut haar bloed wel drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |