Ach ja... favorieten komen en gaan. Ikzelf heb haar nooit zo geweldig gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was me duidelijk... Zocht alleen een geweldig slecht excuus om te verbloemen dat het gezeik door mijn mede-fokkertjes op Lieke me raakt
Meneer Le Marriage.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:07 schreef bloodymary het volgende:
Wiesda?
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
True! Kan het gewoon niet hebben als Lieke non-stop wordt afgezeken
Ik ook, ze heeft een barslechte smaakquote:Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind die rozerode jurk juist lelijk, Lieke.
Ja he. Valt mij ook op.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft een barslechte smaak![]()
Brian / Amanda / Selene / Jaap.... het is me om het evenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
Komt misschien mede omdat Nadia en Dennis weg zijn, moet er even een ander pispaaltje gezocht worden. Ik stel voor dat we Brian eens pakken ipv Lieke, er zijn toch ook wel minpuntjes aan hem? Of mag dat niet omdat hij een kindje van God is?
Brian en Amanda komen gewoon nauwelijks over. Zitten die 2 ratten er nog dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian word gewoon uit de picture gehouden.Hij mag een beetje wippen,pingelen op zijn gitaar en een keer in de zoveel tijd mag hij wat met glas gooien.Verder heeft hij vakantie.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zich aan het inhouden waarschijnlijk, dagelijks kost voor hem.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?
Ik zeg: alle ballen los op Brian!!! Wat is die minkukel aan het doen?
OMG, waar gaat dit over?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Kappen maar Selene, je hebt geen volume.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het enige vrouwelijke dat er aan Lieke zit is dat ze heel goed kan zeiken en daarna gaat liggen janken. Dat figuur ziet er echt niet uit. Kop is ook veel te mannelijk. Vrouwelijke bodybuilders: jakkie.
Nu ik toch bezig ben, Amanda is trailertrash met neptieten. Selene is daarom veruit het aantrekkelijkst van wat er daar rondloopt. Maar ook haar figuur is niet geweldig. Te veel vet op de heupen en de paar keer dat ik haar stem heb gehoord werd ik ook niet echt vrolijk. Lijkt een beetje Arnhems en dat is echt het ergste wat Nederland aan accenten te bieden heeft.
(zelf ben ik uitzonderlijk mooi, knap en aardig dus ik heb recht van spreken)
Ik irriteer me nog mateloos aan het feit dat Jensen nog steeds niet is vertoond aan de bewoners.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is DGK op FOK! ook al in handen van de productie?
Ik zeg: alle ballen los op Brian!!! Wat is die minkukel aan het doen?
Die houden zich erg gedeist de laatste dagen en kleffen nog meer aan elkaar dan andersquote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda komen gewoon nauwelijks over. Zitten die 2 ratten er nog dan?
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het enige vrouwelijke dat er aan Lieke zit is dat ze heel goed kan zeiken en daarna gaat liggen janken.
Misschien moeten we hier op Fok Brian meer in de picture zetten dan, vooral veel aandacht aan heb besteden. Zo werkte het bij Naad en Dennis ook, ze waren zo nietszeggend, maar de COSsen gingen bijna alleen over hen en ze waren het meest op stream.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon uit de picture gehouden.Hij mag een beetje wippen,pingelen op zijn gitaar en een keer in de zoveel tijd mag hij wat met glas gooien.Verder heeft hij vakantie.
Ja, want ze voelen zich in de minderheid nu, dus moeten ze op hun tellen passen. Ach, zal wel snel verandering in komen met de nieuwe bewoners die vanzelfsprekend voor A&B zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die houden zich erg gedeist de laatste dagen en kleffen nog meer aan elkaar dan anders
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
Ik irriteer me nog mateloos aan het feit dat Jensen nog steeds niet is vertoond aan de bewoners.
Die 2 lijken daar al maanden voor spek en bonen te zitten of zo. Begrijp daar helemaal niets van. Dat kan die stinkredactie niet makenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier op Fok Brian meer in de picture zetten dan, vooral veel aandacht aan heb besteden. Zo werkte het bij Naad en Dennis ook, ze waren zo nietszeggend, maar de COSsen gingen bijna alleen over hen en ze waren het meest op stream.
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Wanneer gaat Selene eigenlijk weer naar huis? Ik vind haar nu Naad weg is niets meer toevoegen in de Kooi.
Zeer opvallende misser van die kut-redactie, jaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat he? Normaal mogen ze het altijd zien, maar omdat Brian voor lul stond vergeten we deze uitzending maar en hopen ze dat niemand erom vraagt.
Ik krijg ook al de indruk dat het even testen is of ze niet gewoon van gastspeelster tot nieuwe bewoonster gepromoveerd gaat wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.
Is écht geen misser hoor, dat doen ze welbewustquote:Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer opvallende misser van die kut-redactie, ja![]()
![]()
De schoenen die ze aan Amanda had geleend voor de show van Jan(ice)?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me meer af of ze daar blijft wonen. Haar schoenen zijn kapot en ze zet nieuwe schoenen op de lijst. Ook krijgt ze nu zangles, ze krijgt een jurk voor haar verjaardag. Ik weet het niet hoor.
Ik hoorde Naad laatst wel zeggen dat Dennix binnenkort op de bank komt bij Jensen, spannend.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
"WAAR BLIJFT DE UITZENDING VAN JENSEN??"
En ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand weet of Naad en Dennis niet eens langs moeten bij Jensen en wanneer dat eventueel dan plaats zou mogen gaan vinden. Iemand?
Daarom juist, een misser.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is écht geen misser hoor, dat doen ze welbewust
Zou me niets verbazen als Naida en Dennis vanwege nuttelosheid van al hun contractuele verplichtingen worden ontslagen en dus niet meer op promotietoer hoeven bij Jensen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef heksehiel het volgende:
En ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand weet of Naad en Dennis niet eens langs moeten bij Jensen en wanneer dat eventueel dan plaats zou mogen gaan vinden. Iemand?
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg ook al de indruk dat het even testen is of ze niet gewoon van gastspeelster tot nieuwe bewoonster gepromoveerd gaat worden
Daar droeg Amanda toch die vreselijke Barbieschoenen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De schoenen die ze aan Amanda had geleend voor de show van Jan(ice)?
Wat in het geval van Nadia natuurlijk een ramp is, di wíl graag wel op tv, moet toch de nodige aandacht scoren nietwaar?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Naida en Dennis vanwege nuttelosheid van al hun contractuele verplichtingen worden ontslagen en dus niet meer op promotietoer hoeven bij Jensen.
Het zijn volgens mij de jurken die aan de deur in de MB hangen, de groene voor Amanda en de blauwe voor Selene, caps staan op pag. 2 en 3 van deze COS.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef kahaarin het volgende:
Zijn er ook caps van de jurken die het uiteindelijk zijn geworden?
Ik ben zeer benieuwd.
Klopt, inderdaad. Maar er staat me iets van bij dat ze geen schoenen had om daarheen te gaan en toen schoenen van Selene mocht lenen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Daar droeg Amanda toch die vreselijke Barbieschoenen?
Een soort Disneyjurk, vreselijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij de jurken die aan de deur in de MB hangen, de groene voor Amanda en de blauwe voor Selene, caps staan op pag. 2 en 3 van deze COS.
Ik vind die blauwe van Selene vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |