Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet latenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
90%???
Ik ben een minderheid.
Maar hebben al die vrouwen ook zo'n buiten proportioneel brede rug en platte reet?

Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet laten

En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.

Dan kijken we zeker naar een ander programma. als je dat al niet wil toegeven dan zijn we redelijk snel uitgeluldquote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft zich absoluut niet de afgelopen maanden 100% gegeven...zeer zeker niet.
Komop zeg om een relatie met elkaar te hebben heb je twee mensen nodig. Eerder schreef je dat Lieke zo'n sterk karakter heeft als zij dan zgn iedere keer weer in de mooie praatjes van huub zou trappen dan is ze niet een sterk karakter. Ze wil het zelf ook gewoon en gebruikt Huub ook. Het komt echt allemaal niet van een kant. Ze zijn hier beide gewoon schuldig.quote:Huub is steeds weer degene die de relatie opnieuw begint...met allerlei mooie verhalen aankomen over hoeveel respekt hij wel niet voor haar heeft...waarom zegt iemand dat als hij daar niet naar handelt?...Alleen om iets gedaan te krijgen?
Hij zeurt erover door en door.....
Beste is uitmaken en het daarbij laten....
Huub weet ook dat Lieke in het spel sterk is....waarschijnlijk weet hij ook dat hij op deze manier wat betreft haar energie haar aan het uitmelken is....misschien is zijn bedoeling wel niet zo oprecht als hij doet voorkomen.

Ja, heerlijk vind ik dat!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vrouwen branden hier vooral vrouwen af

Oh ja, dat is waar ook. Geen dommer statement om te maken voor iemand die gezegend is met het lelijkste lijf ever in een rls. En dan ook nog claimen dat zij het enige Holland's Next Top Model is dat er rondlooptquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.
 .
 .

Gelukkig heb ik een lomp karakter en een mooi figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.

En over elke man hebben we ook wat te zeuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat!
Al moet ik zeggen dat de mannen er ook niet vies van waren.

Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeftquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
[..]
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.

Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeft

Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaanquote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.

Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaan

Ga heen zeg, ze heeft de kuiten, benen, schouders en buik van een getrained voetballerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur

Da's echt geen Cquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur

Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]

Dito, terug naar de modezooi. Hoe zien ze eruit?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten

Ik doe ook even met met vrouwen afkrakenquote:

sssssttttquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten

Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.
 Ik coach zelf topsportsters dus ik ben wat bevooroordeeld wat dat betreft maar ik vind het lichaam van Lieke ook gewoon mooi hoor
 Ik coach zelf topsportsters dus ik ben wat bevooroordeeld wat dat betreft maar ik vind het lichaam van Lieke ook gewoon mooi hoor

Ja sorry, da's waar. Wat ziet Amanda er weer uit als een propjequote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
ssssstttt
Ga jij even slapende honden wakker maken. We hebben het nu over Lieke's tieten, figuur en Amanda haar jurken.

Net op gegravenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe ook even met met vrouwen afkraken
Wat een afgeragde kop!

Je bent zeker niet de enige, ik vind ook dat Lieke een mooi lichaam heeft, al geloof ik niet dat ze cup C heeft, maar dat is ook niet nodig. Je hoeft niet minstens C te hebben om een goed figuur te hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondIk coach zelf topsportsters dus ik ben wat bevooroordeeld wat dat betreft maar ik vind het lichaam van Lieke ook gewoon mooi hoor

Ze kan zo mee doen aan die clip van Michael Jackson: Thrillerquote:

165 ofzo toch? das toch niet zo groot...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Amanda is huge in die groene jurk.

Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streamsquote:Op woensdag 5 december 2007 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom hier op COS om te lezen wat er gebeurd in DGK tijdens mijn werk en lees non-stop gezeik over Lieke.

quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
165 ofzo toch? das toch niet zo groot...
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!

Ja, ik vind haar idd wel een lekker lichaam hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!

Heeeeelemaal mee eens! Dat blauw heeft iets goedkoops.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Ik vind blauwe jurken eigenlijk altijd lelijk. Sowieso houd ik niet van blauwe kleren bij vrouwen. Zeker dat harde blauwe niet, zacht blauw vind ik eigenlijk ook niks. Jeetje, 't is wat maar het is wel ontopic.

quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streams

Over die verlepte kop kan je altijd een vuilniszak trekken.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]

Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaatquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
True! Kan het gewoon niet hebben als Lieke non-stop wordt afgezeken
 't Is misschien een beetje veel, maar het mag wel, dat afgeven op Lieke
  't Is misschien een beetje veel, maar het mag wel, dat afgeven op Lieke   

quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
 Ik ook niet.
 Ik ook niet.

quote:Op woensdag 5 december 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaat't Is misschien een beetje veel, maar het mag wel, dat afgeven op Lieke

Actie-reactie, zou onze filosoof Brian zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |