Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet latenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
90%???
Ik ben een minderheid.
Maar hebben al die vrouwen ook zo'n buiten proportioneel brede rug en platte reet?
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
Ach ik zou de gemiddelde fokker wel is willen zien, overigens behoor ikzelf ook tot die minderheid maar ben ik daarom een beter mens? Vrouwen branden hier vooral vrouwen af en dat stoort mij enorm vandaar mijn reaktie, sorry soms kan ik het ff niet laten
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.
Dan kijken we zeker naar een ander programma. als je dat al niet wil toegeven dan zijn we redelijk snel uitgeluldquote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft zich absoluut niet de afgelopen maanden 100% gegeven...zeer zeker niet.
Komop zeg om een relatie met elkaar te hebben heb je twee mensen nodig. Eerder schreef je dat Lieke zo'n sterk karakter heeft als zij dan zgn iedere keer weer in de mooie praatjes van huub zou trappen dan is ze niet een sterk karakter. Ze wil het zelf ook gewoon en gebruikt Huub ook. Het komt echt allemaal niet van een kant. Ze zijn hier beide gewoon schuldig.quote:Huub is steeds weer degene die de relatie opnieuw begint...met allerlei mooie verhalen aankomen over hoeveel respekt hij wel niet voor haar heeft...waarom zegt iemand dat als hij daar niet naar handelt?...Alleen om iets gedaan te krijgen?
Hij zeurt erover door en door.....
Beste is uitmaken en het daarbij laten....
Huub weet ook dat Lieke in het spel sterk is....waarschijnlijk weet hij ook dat hij op deze manier wat betreft haar energie haar aan het uitmelken is....misschien is zijn bedoeling wel niet zo oprecht als hij doet voorkomen.
Ja, heerlijk vind ik dat!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vrouwen branden hier vooral vrouwen af
Oh ja, dat is waar ook. Geen dommer statement om te maken voor iemand die gezegend is met het lelijkste lijf ever in een rls. En dan ook nog claimen dat zij het enige Holland's Next Top Model is dat er rondlooptquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.
Gelukkig heb ik een lomp karakter en een mooi figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadia zo zou zijn afgebrand als ze naast dat lompe figuur wél een mooi karakter had. Maar helaas zullen we dat nooit met zekerheid weten. En weten we nu enkel dat Nadia geschift en zeker geen goed mens is. Tenminste niet zoals ze zich in de kooi profileerde.
En over elke man hebben we ook wat te zeuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat!![]()
Al moet ik zeggen dat de mannen er ook niet vies van waren.
Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeftquote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
[..]
En daarbij kwam dat ze Lieke beschuldigde van een mannenfiguur.
Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat Lieke natuurlijk wel net zo goed heeft
Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaanquote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Je zult er als man maar zo uitzien, dan zul je wel naar je hoofd krijgen dat je verwijfd bent.
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuurquote:Op woensdag 5 december 2007 13:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Lieke juist heel gemakkelijk als man door het leven zou kunnen gaan
Ga heen zeg, ze heeft de kuiten, benen, schouders en buik van een getrained voetballerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur
Da's echt geen Cquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |