Misschien willen ze zo Lieke bij haar weg houden. Want die toonde toch echt wel meer dan vriendinnen-belangstelling volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wil ik niet. Wat heb je aan een liefdesverhaallijn tussen twee gastspelers? Maakt het alleen maar nog meer boring.
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:15 schreef diedirk het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom de radactie/ FEBO zo laf en zwak is geweest om weer toe te staan dat Huub weer mag drinken..
Je ziet gelijk de Huub waar ik echt om moet kotsen, jammer voor mij zite r nu echt helemaal niks boeiends meer in het programma.
Als de familie van huub of de redactie nog iets wilt redden verbieden ze per direct het drinken van huub.
Hoeveel fouten willen ze nog maken daarover, hoelang moet het weer duren voor hij weer in de fout gaat?
Vond gisterenavond al dat hij te lang doorging met het lastigvallen van Lieke
Hij heeft zich absoluut niet de afgelopen maanden 100% gegeven...zeer zeker niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef marky het volgende:
Wat een onzin. als iemand het verdient dan is Huub het wel omdat hij de afgelopen maanden meer dan 100% gegeven heeft. Zichzelf altijd in de wind gezet heeft en andere allemaal achter zijn rug dekking hebben gezocht. Nu Huub zelf een beetje de achtergrond opzoekt begint men te zeiken.
Lieke is de geen met het probleem.die wil van Huub iemand maken die hij niet is. Ze weigert vervolgens ook nog om dat in te zien en die pogingen te stoppen.
Waar ik ook ziek van wordt is dat er altijd maar over het gevoel van lieke wordt gesproken maar nooi over hoe huub zich voelt in deze relatie. Zou het niet kunnen zijn dat hij het net zo moeilijk heeft als Lieke?
Amanda is in de kapsalon volgens mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:16 schreef grazygirl het volgende:
waar zijn del en rat?
Moet als ik Selene zie steeds aan dit nummer denken:quote:
Ik wou het net zeggen. Nog een barbie in da housequote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef Sonique het volgende:
Die lichtblauwe is afzichtelijk!
Nee, gisteren een paar drankjes in de Jacuzzi maar dat was de aanleiding niet voor de ruzie, Lieke vond dat hij haar te lang alleen liet.En in haar onredelijkheid haalde ze die paar drankjes erbij.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?
Waarom passen ze die jurken?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef Sonique het volgende:
Die lichtblauwe is afzichtelijk! Ze ziet er uit als een bruidsmeisje uit zo'n Amerikaanse tienerfilm
Het is ook wel tijd dat ze hem laat zuipen dan is ie zo de poort uitquote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, gisteren een paar drankjes in de Jacuzzi maar dat was de aanleiding niet voor de ruzie, Lieke vond dat hij haar te lang alleen liet.En in haar onredelijkheid haalde ze die paar drankjes erbij.
En Huub ook niet... ze botsen zo enorm omdat ze elkaar CONSTANT corrigeren, maar beide de visie van een ander niet willen inzien/de visie van zichzelf aan de ander willen opdringen.. Ik word er echt krankjorem vanquote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Zit daar maar niet overin, dat kan Lieke niet.
Thnx!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van Selene aanstaande vrijdag.
Als huub verstandig is negeert hij Lieke een poosje.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En Huub ook niet... ze botsen zo enorm omdat ze elkaar CONSTANT corrigeren, maar beide de visie van een ander niet willen inzien/de visie van zichzelf aan de ander willen opdringen.. Ik word er echt krankjorem van
Echte liefde...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef rooie3 het volgende:
Die jurkenmevrouw zegt tegen Lieke dat Huub een mooie voor haar heeft uitgezocht.Huub kan me wat zegt Lieke heel chagerijnig.
Stuk verdriet zeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef rooie3 het volgende:
Die jurkenmevrouw zegt tegen Lieke dat Huub een mooie voor haar heeft uitgezocht.Huub kan me wat zegt Lieke heel chagerijnig.
Daar word ik inderdaad ook zo moe van. Fotoshoots, kappers, visagisten, jurken passen. Het is ook allemaal zo vreselijk boring om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:36 schreef rooie3 het volgende:
Wanneer worden er eens leuke dingen voor de mannen gedaan.Het is alleen maar jurkjes passen,nageltjes,make up en andere beauty zooi.
Het maakt zelfs de mooiste vrouw lelijk dat getrek aan de bovenkant van zo'n jurkquote:Op woensdag 5 december 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Ik heb een hekel aan strapless jurken!
Vrouwen lopen dan altijd aan de bovenrand te hijsen, ziet er dom uit
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadiaquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zo lachen om Madama Marriage met haar "Nadiamaat", m.a.w. groot.
Dat weet ik wel maar ook zo'n rug?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadia
90%???quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef Sporti het volgende:
Achterlijk gelul 90 % van de vrouwen heeft 40 of meer das echt niet alleen Nadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |