Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet met haar cup C en een goede taille. Ze heeft gewoon een goed figuur
Dito, terug naar de modezooi. Hoe zien ze eruit?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten
Ik doe ook even met met vrouwen afkrakenquote:
sssssttttquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het eindeloze gezever over Huub vs Lieke hier ongeveer nog vervelender dan Huub en Lieke die er zelf over praten
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lieke ziet er heel goed uit met haar getrainde lichaam, alle proporties goed, geen opgeblazen borsten, gewoon mooi! Iemand die daar iets mannelijks in ziet is mijns inziens aan een brilletje toe. Maar goed, smaken verschillen.
Ja sorry, da's waar. Wat ziet Amanda er weer uit als een propjequote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
ssssstttt![]()
Ga jij even slapende honden wakker maken. We hebben het nu over Lieke's tieten, figuur en Amanda haar jurken.
Net op gegravenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe ook even met met vrouwen afkraken![]()
Wat een afgeragde kop!
Je bent zeker niet de enige, ik vind ook dat Lieke een mooi lichaam heeft, al geloof ik niet dat ze cup C heeft, maar dat is ook niet nodig. Je hoeft niet minstens C te hebben om een goed figuur te hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat overdreven gezeik over het vermeende mannelijke lichaam onzinnnig vondIk coach zelf topsportsters dus ik ben wat bevooroordeeld wat dat betreft maar ik vind het lichaam van Lieke ook gewoon mooi hoor
Ze kan zo mee doen aan die clip van Michael Jackson: Thrillerquote:
165 ofzo toch? das toch niet zo groot...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Amanda is huge in die groene jurk.
Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streamsquote:Op woensdag 5 december 2007 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom hier op COS om te lezen wat er gebeurd in DGK tijdens mijn werk en lees non-stop gezeik over Lieke.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
165 ofzo toch? das toch niet zo groot...
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!
Ja, ik vind haar idd wel een lekker lichaam hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijkend naar het figuurtje is Amanda aardig in proportie. Goeie kont, goeie voorgevel...k'hou der van!
Heeeeelemaal mee eens! Dat blauw heeft iets goedkoops.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Ik vind blauwe jurken eigenlijk altijd lelijk. Sowieso houd ik niet van blauwe kleren bij vrouwen. Zeker dat harde blauwe niet, zacht blauw vind ik eigenlijk ook niks. Jeetje, 't is wat maar het is wel ontopic.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar... dit is commentaren op de streams, geen verslagen van de streams
Over die verlepte kop kan je altijd een vuilniszak trekken.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaatquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
True! Kan het gewoon niet hebben als Lieke non-stop wordt afgezeken
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er commentaar gegeven mag worden, dat 't niet om het verslaan van de streams per se gaat't Is misschien een beetje veel, maar het mag wel, dat afgeven op Lieke
Actie-reactie, zou onze filosoof Brian zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |