Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke is wel een heel zwak poppetje, als ik het zo lees.
Exceem, oorontsteking, spieren ontstoken, verkouden.......... direct breekt ze nog!
Een burn out in combinatie met SAD, lekker naar huis met Lieke........quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zweefteef Nancy is er weer. We worden weer verwend vandaag.
hier het verhaal plus de voor en na foto's...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
Is deze mevrouw ook onder behandeling geweest bij HOB?
http://www.telegraaf.nl/p(...)islukt__.html?p=24,1
Yep, toch nog hogere sfeeren vandaag.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?
Holy Mozes.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier het verhaal plus de voor en na foto's...
Zit daar maar niet overin, dat kan Lieke niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:31 schreef schatje het volgende:
Eens kijken of Lieke toegeeft dat ze fout zat door te zeggen dat Huub niets voor haar doet. Misschien heeft ze een keer voor de verandering een helder moment tot inzicht gekregen dat hij een zondag haar beste vriendin en moeder had uitgenodigd.
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:25 schreef Prospera het volgende:
Huub: kunnen we overleggen hoe we het verdelen met de paarden?
Lieke wil niet met hem praten want ze heeft slecht geslapen.
Huub: dat je chagrijnig bent of moe bent dan moet je niet de paarden tekort doen, die kunnen er niets aan doen.
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat ze al weken erg onredelijk is en continue loopt te drammen. En het niet zo lekker voelen valt ook wel mee hoor. Tegen de anderen kan ze over het algemeen heel opgewekt doen en zodra ze weer alleen met Huub is, is alles weer mis.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Jij gaat wel voor ventjes die niets laten zien en een monotone stem met zich meeslepen?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Prospera het volgende:
TU![]()
Ik vind het wel leuk dat Luc erweer is![]()
[ afbeelding ]
Nee, Huub is altijd een engeltje geweest en heeft het haar nooit moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al weken erg onredelijk is en continue loopt te drammen. En het niet zo lekker voelen valt ook wel mee hoor. Tegen de anderen kan ze over het algemeen heel opgewekt doen en zodra ze weer alleen met Huub is, is alles weer mis.
Precies wat Lieke een tijdje terug deed. Huub verwijten dat ie niet voor de paarden zorgde terwijl ie niet helemaal lekker in zijn vel zat.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en ze is ook erg zuur en kan alleen maar zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!
Tja, jij hebt jouw mening, ik de mijne, dit gaat een beetje op een welles-nietes-ping-pong diskussie lijken, ik vind dat men een beetje rekening kan houden met Liekes gezondheid.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!
Bij de joga dame is Lieke ineens weer fris en fruitig?
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 10:45 schreef Kaleddis het volgende:
Zou zomaar kunnen dat het vandaag weer uit gaat
Als het dan maar uit blijftquote:
Ze vermeld aan iedereen die het maar horen wil dat ze zich zo goed voelt, misschien voelt zij zich pas goed als ze kan zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt, en ze is ook erg zuur en kan alleen maar zeiken.
Wow, hij lijkt wel bezeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Prospera het volgende:
Jee, da ga nie goed met hem![]()
[ afbeelding ]
Zo zou ik hem niet willen omschrijvenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef kit2u het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor ventjes die niets laten zien en een monotone stem met zich meeslepen?
Ook dennis fan?
hoezo rekening houden met liekes gezondheid, als ze met selene is of een uitje kan krijgen heeft ze ook niets, en als ze iedere keer zo ziek is gaat ze toch lekker naar huis, wordt doodmoe van die zeurmutsquote:Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, jij hebt jouw mening, ik de mijne, dit gaat een beetje op een welles-nietes-ping-pong diskussie lijken, ik vind dat men een beetje rekening kan houden met Liekes gezondheid.
Dat jij het daar niet mee eens bent is me nu duidelijk.
Al zijn energie is er uit gezogen door Lieke.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Prospera het volgende:
Jee, da ga nie goed met hem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
Huub moet gewoon met Jaap gaan praten om zure Lieke naar huis te sturen.
Huub met Jaap als duo tegen Amanda en Brian.
5 dagen maarquote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef Prospera het volgende:
Madame heeft een 5 dagen retraitre gedaan; 5 dagen niet praten, maar wel mediteren.
[ afbeelding ]
Lijkt mij een ideale finale! Eindelijk die twee lowlives aanpakken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef schatje het volgende:
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:34 schreef Guuskeee het volgende:
lieke vertelt alleen haar zielige verhaal tegen mensen waarvan ze vantevoren weet dat die haar gelijk gaan geven
Ook duidelijk, waarvan akte.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:49 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hoezo rekening houden met liekes gezondheid, als ze met selene is of een uitje kan krijgen heeft ze ook niets, en als ze iedere keer zo ziek is gaat ze toch lekker naar huis, wordt doodmoe van die zeurmuts
Andersom ook, ze maken elkaar gek. uirt met die relatie.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Al zijn energie is er uit gezogen door Lieke.
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:56 schreef maril het volgende:
[..]
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.
Ik denk dat als Lieke Huub laat vallen, ze daarmee haar eigen doodvonnis in de kooi tekent.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:56 schreef maril het volgende:
T wordt tijd dat Lieke Huub laat vallen en een andere optie voor het spel neemt.
Inderdaad, als het niet meer leuk is en je het slechte in elkaar naar boven haalt dan is het beter om er mee te kappen, in goed overleg zonder ruzie het liefst, ze zitten tenslotte nog wel op elkaars lip daar.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.
Omdat ze dan niemand heeft om tegenaan te zeiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet dat ze er geen dikke punt achter zet.
En allemaal in de down facing dog positie!quote:
dat denkt ie dat het morgen weer goed is...laat hem maar in die waan...het is zo af en toe net een klein kind ...wat naar alles en iedereen zit te mokken omdat hij niet krijgt wat hij wil...Huub is een schaduw van zichzelf gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:52 schreef Dark het volgende:
Palma - Waarom stop je er niet mee?
Huub - Vrouwen kunnen zo onredelijk zijn, maar morgen is het toch weer goed.
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En allemaal in de down facing dog positie!
Een aanamequote:Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
dat denkt ie dat het morgen weer goed is...laat hem maar in die waan...het is zo af en toe net een klein kind ...wat naar alles en iedereen zit te mokken omdat hij niet krijgt wat hij wil...Huub is een schaduw van zichzelf geworden
ik denk dat hij die 8 uur zo nodig heeft....niet om de mensen want zijn familie ziet hij best wel in die villa...maar echt om helemaal los te gaan....
vanaf het eerste uur zal hij zich al voldrinken en de rest van die 8 uur vraag ik me af of hij de werkelijk wel mee zal maken...
Wat een onzin. als iemand het verdient dan is Huub het wel omdat hij de afgelopen maanden meer dan 100% gegeven heeft. Zichzelf altijd in de wind gezet heeft en andere allemaal achter zijn rug dekking hebben gezocht. Nu Huub zelf een beetje de achtergrond opzoekt begint men te zeiken.quote:tja...als dat dan je vrienden missen is...het is meer een probleem van je vrijheid missen en alles kunnen doen waar je zin in hebt zonder met iemand rekening hoeven te houden...dat is wat hem parten speelt...
de mogelijkheid om het spel echt te winnen geeft hij weg..als vrijheid en drank belangrijker zijn voor hem dan echt eens hard doorzetten en vechten voor iets dan kan je ook echt maar beter die poort uitlopen ja...dan ben je het ook niet waard om het spel te winnen
ja, dat zou de oplossing zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
Andersom ook, ze maken elkaar gek. uirt met die relatie.
Lieke zou dat alleen maar als een bevestiging zienquote:Op woensdag 5 december 2007 11:27 schreef schatje het volgende:
Huub: "Als er iemand onredelijk is ben ik het wel".
Zo, dat zal je Lieke niet horen zeggen.
En ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zou dat alleen maar als een bevestiging zien
Ik ben het zo met je eens.......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Waar ik ook ziek van wordt is dat er altijd maar over het gevoel van lieke wordt gesproken maar nooi over hoe huub zich voelt in deze relatie. Zou het niet kunnen zijn dat hij het net zo moeilijk heeft als Lieke?
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Huub trekt het echt niet meer, zo'n goeden kooi gaat echt aan je vreten , heb altijd gedacht dat het tussen Jaap, Brain en Huub zou gaan, maar zowel Huub als Brain maken een labielen indruk.
De veranderingen van de regels helpen ook niet echt in hun voordeel...om moedeloos van te worden als je daar al ff zit. Het is gewoon het verhaal van 5+1...ze waren een tijd terug erg blij dat ze hun tegenstanders in de ogen konden kijken en wisten tegen wie ze speelde.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......
het is geen kleinigheid, zolang opgesloten zitten.... ook al is het in luxe
.... whahaha.. zo is het iddquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
Het vervolg van de ruzie kun je ook wel voorspellen, 1.Huub straks naar Lieke toe om het goed te maken, Lieke wil nog niet praten, Huub weer chagrijnig daar door.2. Huub gaat piano spelen of schaken met Jaap, Lieke komt naar Huub om te praten, Huub zegt ik kom zo, Lieke weer kwaad omdat Huub niet alla minuut achter haar aan komt.
Fase 1 kan vaker voor komen voor dat fase 2 begint.
Helemaal mee eens , het is soap geworden ipv een spel.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
De veranderingen van de regels helpen ook niet echt in hun voordeel...om moedeloos van te worden als je daar al ff zit. Het is gewoon het verhaal van 5+1...ze waren een tijd terug erg blij dat ze hun tegenstanders in de ogen konden kijken en wisten tegen wie ze speelde.
Maar nu komt er na verandering van de regels straks weer een nieuwe in.
Ik denk zelf dat Jaap wel te vertrouwen is, als volledige back-up voor Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
Jezus, hoe lang zit die Selene in DGK> Ze heeft nu al de meest compromitterende foto van al de dames veroorzaakt.
Ze doet zo lief, schattig en zo maar ligt wel gelijk met Luc te vozen en dan die foto er ook nog bij.
Ik lig in een deuk![]()
Lieke is niet te vertrouwen maar jaap ook niet. Huub heeft een probleem.
Ik zie Lieke zo aanhaken bij Amanda en brian. Dat doet ze nu ook al. Over Huub klagen bij zijn vijanden.![]()
en van Jaap weten we dat je op hem niet kunt bouwen.
Zij zijn ook degenen die toewerken naar het doel; het winnen van de villa. Dus veranderen van regels, steeds nieuwe bewoners erin dwarsboomt hun plannen en doelen en daarom hebben ze het er extra moeilijk mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Die zitten er ook het langste..... kan me er wel wat bij voorstellen......
het is geen kleinigheid, zolang opgesloten zitten.... ook al is het in luxe
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef diedirk het volgende:
Verwacht met het alcohol gebruik van Huub wel dat de boel snel zal ontploffen en stoppen
Als Lieke bij Brian en Amanda aanschuift is de enige kans op overleven voor Jaap inderdaad Huub's backup.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Jaap wel te vertrouwen is, als volledige back-up voor Huub.
Die tankt hem als een malle.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Huub dan weer zoveel aan het drinken?
Hij heeft net zoveel indruk gemaakt als tijdens zijn eerste gastoptreden; ongeveer nul. Alleen nu korter.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Rot Luc weer op....MOOI!
Om straks weer terug te komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Rot Luc weer op....MOOI!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Luc wil regelen of hij wat langer kan blijven en gaat nu naar de productie om het te vragen/regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |