Ja!! Die bedoel ik !!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
vrouwtje-theelepel.
Foto's van de kinderkamers deel 15
Zullen we een keertje samen gaan prutsen? Laat maar eens zien dat je al die crea-nominaties waard bentquote:Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x, zelf maken! Is volgens mij best te doen
Rieten wagentje is leuk he? Heb ik voor mijn 2e verjaardag gekregenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Deliedje, wat een geweldig rieten wagentjeMag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je dat leuke olifantje gekocht hebt? Naast het delfsblauwe beertje, zeg maar.
Anders turqoise én oranje?quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Webkim het volgende:
Pffff. Turqoise of oranje. Turqoise of oranje. Turqoise of oranje.![]()
Er moeten hoognodig knoppen worden doorgahkt want volgende week krijgen we de sleutel van het nieuwe huis.
En dat fotobehang bij Kai is![]()
Ik zie hier sowieso zoveel jaloersmakends moois langskomen. Ik heb niet zo'n oog voor zelf een geheel bij elkaar shoppen dus dat wordt nog wat...
Dat zijn de accesoires die ik al heb inderdaad. Maar ik wil maar 1 muur verven, anders wordt het zo hysterisch.quote:
Dan de ene helft van die muur oranje, de andere turqoise. Of oranje-turqoise gestreept. Of oranje met turqoise stippen. Etcquote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat zijn de accesoires die ik al heb inderdaad. Maar ik wil maar 1 muur verven, anders wordt het zo hysterisch.
Dat felblauwe van Deliedjes kamertje neigt naar de kleuren van de mandjes e.d. die ik gekocht heb. En ik heb wat al oranje beddegoedjes. Lekker vrolijk lijkt me dat. De bestelde meubeltjes zijn wit.
Ik dacht vannacht ineens " Eureka. een muur oranje. Een muur zand."quote:Op maandag 10 december 2007 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Grijs. Staat prachtig met zowel oranje als turqoise.
quote:Op maandag 10 december 2007 23:17 schreef bixister het volgende:
lief & ziet er lekker fris uit ardenlyn! maar welke kleur heeft dat rolgordijn nou, rood of groen? (lijkt op 2 foto's heel verschillend).
Ja, alleen hebben wij hem wit geschilderd. Uhm, mijn schoonmoeder heeft hem wit gemaaktquote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje allemaal
Heb jij die commode ook Pruk?
Ook mooi! Wij zagen hem in de winkel gewoon blank en een witte.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben wij hem wit geschilderd. Uhm, mijn schoonmoeder heeft hem wit gemaaktNiet whitewash, maar echt wit
Wat voor soort sticker zoek je? misschien kan ik helpen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht ineens " Eureka. een muur oranje. Een muur zand."
Eens zien of ik daar volgende week nog zo over denk.
Ik moet elke keer mijn plannen bijstellen, want behangen gaat niet omdat de muur de grof is (en ik had HET mooiste behang al gekozen) en de met de bestelling van muurstickers voor op een mdf ding is iets misgelopen en ze moeten uit de VS komen dus die kunnen er niet meer op tijd zijn.![]()
En ik HEB helemaal geen aanpassingsvermogen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Wat voor soort sticker zoek je? misschien kan ik helpen.
Oh wat geweldig, waar heb je die besteld? (Ook al zijn ze te laat dan...)quote:
Kwijl .......quote:
Deze is al iets beter, alleen is niet goed vast te leggen wat voor zacht licht hij eigenlijk geeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
oeps....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef melonovy het volgende:
[..]jouw oog valt wel vaker op leuke lampen he?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Vicky het volgende:
mooie kast Kim!
Ik heb heeeeele leuke stickers gezien op www.kleefenco.nl
Opa ligt nog altijd in het ziekenhuis en gaat vast ERG opkijken van een eerste foto van miniKim met het ijsberenshirt. Hij kan niet gelijk naar ons toekomen, dus krijgt -ie deze persoonlijke noot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Lishe het volgende:
Kim, wat leuk!! Vrolijk! En ik geloof dat wij nu niet meer zonder een opa Tim kunnen, als die zo cool zijn.
en ik ben ook nieuwsgierig naar de rest van je huis. topic in K&W? hint hint.
Maar zo'n kinderkamer is er toch in eerste instantie voor jezelf, zodat jij prettig je kind kunt voeden, wassen en verschonen? Onze kinderkamer is ook niet overdadig kinderkamer. Het is een lekker rustige plek om te zijn, en rustig voor Lucie om te slapen. Spelen doet ze gezellig in de woonkamer.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Moonah het volgende:
Ik ben benieuwd Kim, hoe het gaat worden. Ik vind het nu nog zo weinig 'kinderkamer'.
De basis is mooi, de kast is mooi (al lijkt het me heel onhandig op de kinderkamer!)....
Die tuimelaars (ze klingelen als ze wiebelen) heb ik bij Tata gekocht. Die zitten hier in Den Bosch (net als nog wat andere heel leuke baby/kinderwinkels) en ze hebben ook een webshop.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:47 schreef Madelieve het volgende:
Webkim, wat een gezellig fleurig kamertje!Vraagje: waar heb je die schattige poppetjes vandaag die op de kast staan? Ik heb ze geloof ik ook al bij DeLiedje of Vrouwtje Theelepel gezien dacht ik....
Top, dank je wel! Gelijk op hun site gekeken maar in de webshop zie ik alleen de kleine uitvoering staan... maare.... ik heb ernstig met mezelf afgesproken dat ik voorlopig nog niets mag kopen dus ik moet mezelf nog even beheersenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die tuimelaars (ze klingelen als ze wiebelen) heb ik bij Tata gekocht. Die zitten hier in Den Bosch (net als nog wat andere heel leuke baby/kinderwinkels) en ze hebben ook een webshop.
bij Petit Zsa-Zsa in Gendt (Belgie) hebben ze ze ook. (of hoe schrijf je 't ook weer BassMiss?)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Top, dank je wel! Gelijk op hun site gekeken maar in de webshop zie ik alleen de kleine uitvoering staan... maare.... ik heb ernstig met mezelf afgesproken dat ik voorlopig nog niets mag kopen dus ik moet mezelf nog even beheersen.
Lucie heeft de kleine, in het rood. Na anderhalf jaar gebruik heeft die een fikse scheur in het achterhoofdquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die tuimelaars (ze klingelen als ze wiebelen) heb ik bij Tata gekocht. Die zitten hier in Den Bosch (net als nog wat andere heel leuke baby/kinderwinkels) en ze hebben ook een webshop.
Ja, ze zijn echt niet goed van kwaliteit. Wij hebben er de konijntjes van, en ze zijn ook beiden al kapot.quote:Op zondag 30 december 2007 16:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Lucie heeft de kleine, in het rood. Na anderhalf jaar gebruik heeft die een fikse scheur in het achterhoofd
Vroeger was alles beter... In ieder geval die konijntjes, want precies dezelfde hebben mijn zus en ik gehad om mee te spelen (een groene en een rode). Ze zijn nog heel, na eenenveertig jaar. (Zelfs het elastiek in de oren doet het nog.)quote:Op zondag 30 december 2007 17:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, ze zijn echt niet goed van kwaliteit. Wij hebben er de konijntjes van, en ze zijn ook beiden al kapot.
Zeer leuk als decoratie dus, maar echt niet om mee te spelen...
Ja, ik heb nog zo een kip liggen en die is ook nog steeds heel, en een pak massiever dan dat dunne breekbare plastiek van die konijntjes.quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter... In ieder geval die konijntjes, want precies dezelfde hebben mijn zus en ik gehad om mee te spelen (een groene en een rode). Ze zijn nog heel, na eenenveertig jaar. (Zelfs het elastiek in de oren doet het nog.)
Bij de praxis hadden ze ze laatst in de uitverkoop...Ook Jetske's kamer is versiert met Raffiquote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef E.T. het volgende:
Raffi-bloemen![]()
(ik ben druk op zoek naar bloemen-stickers voor Saskia d'r nieuwe kamer.. maar ben er nog niet echt uit. MAg ik vragen waar je deze vandaan hebt? )
Ja inderdaad...toen had ik ze helaas al in huis maar ze hadden ze wel in de uitverkoop. Ik heb ze online besteld met direct die opbergbak erbij (links bovenin de kast) en een bijpassende lamp.quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef sjak het volgende:
[..]
Bij de praxis hadden ze ze laatst in de uitverkoop...Ook Jetske's kamer is versiert met Raffi![]()
Oh, een kinderkamer hoeft ook niet overdadig te zijn. Wat mij betreft liever niet zelfs. Maar ik persoonlijk vind het wel leuk als een kinderkamer qua sfeer ook echt een kinderkamer is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar zo'n kinderkamer is er toch in eerste instantie voor jezelf, zodat jij prettig je kind kunt voeden, wassen en verschonen? Onze kinderkamer is ook niet overdadig kinderkamer. Het is een lekker rustige plek om te zijn, en rustig voor Lucie om te slapen. Spelen doet ze gezellig in de woonkamer.
De k-i-m-derkamer lijkt mij een fijne plek om te zijn. (En die siamees maakt het helemaal af)
Ze zijn dus toch nog gekomen begrijp ik? Ik vind ze echt superquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:07 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Men neme een plaat mdf, een pot hoogglans en de coolste muurtickers ever. En voila, Project Boven Het Ledikantje is voltooid.
[ afbeelding ]
Konijnenklok met zwiepend staartje
[ afbeelding ]
De Lamp
[ afbeelding ]
En aan!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:20 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ze zijn dus toch nog gekomen begrijp ik? Ik vind ze echt super
Ja, dat was best goed te doen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef mrien het volgende:
Ik vind die schaapjesstickers ook zo ontzettend lief!
Viel het mee om ze op te plakken webkim?
Praxis. 60 Euro geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef Smirre het volgende:
Webkim, waar komt je lampvandaan, als ik zo vrij mag zijn?
thx ja ik hoop ook echt maar dat ze het geslacht goed gezien hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef Poppejans het volgende:
Zeer leuk donna! Mooie kleurencombinatie
Die klamboe is echt geweldig!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx ja ik hoop ook echt maar dat ze het geslacht goed gezien hebben![]()
ja lief he die klamboe , die heb ik van mn zus dr dochterje gekocht op de rommelmarktze is helemaal trots dat ie er hangt
Die sesamstraatpoppen zijn schattig ja, maar die ' Ugly-Dolls'quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Er is al één stukje naar mijn zin, en dat is bij de commode. Oja, let niet op het vuil wat in het badje gestort is
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu moet er nog een kleed in, en ik moet nog iets verzinnen om met de 2 kratten met knuffels te doen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Beaker het volgende:
K_I_M, waar heb je die schilderijtjes vandaan? Die zijn leuk zeg
loods 5 heeft echt hele leuke spullenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
. Loods 5
. En ze zijn echt geschilderd, dat vond ik juist zo tof. Er zijn een stuk of 12 verschillende te koop geloof ik, met andere kleurtjes ook.
Donna; wat een gave meubels! Ik vind die randjes en golfjes.
.
. (want wat is het lastig om een beetje aparte meubels te vinden
. )
ik ga altijd alleen. mijn vent wil daar niet eens naar binnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat dat heel verschillend is trouwens. Natuurlijk hebben ze wel heel veel permanente dure spullen, maar die schilderijtjes bijvoorbeeld waren ook helemaal niet zo duur. Je moet alleen wel de tijd nemen en goed graven in alle rommel. Dus geen man meenemen die overal zo voorbij loopt.
Ik heb ook al drie keer mijn oude jurkjes klaargelegdquote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat jurkje is trouwens van mezelf geweest en tis ondertussen al 3 keer klaargehangen. Misschien kunnen we het dit keer eens gebruiken
Wij hebben een grote luie stoel (leolux) op de slaapkamer van Isa. Die wordt dagelijks gebruikt, papa leest altijd voor met Isa op schoot. En daarna doen we nog even in het donker 'vertellen' in de stoel. Ik zou niet meer zonder willenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, erg leuk!
En de schommelstoel tip speelt hier nog steeds door mijn hoofd. Maar de vraag is, hoe vaak zou je daar werkelijk gebruik van maken...
Nou, het was 4 x heel duidelijk een meisje, maargoed, het blijft toch nog een beetje spannendquote:Op zondag 6 april 2008 16:14 schreef pinquit het volgende:
oeh lewella ik hoop echt heeel erg voor je dat het echt een meisje is![]()
een heel leuk kamertjezo lieflijk allemaal! echt baby
Idd zelf bekleedquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef pinquit het volgende:
heb je de achterwand van de commode en de panelen van het ledikantje zelf bekleed met bloemetjes?? of zit dat daar al op? nee toch?
Wij zijn er ook nog steeds erg blij mee.quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Lois het volgende:
Apart dat oranje Stiemie! Ik zou dat zelf nooit zo snel kiezen maar nu ik het zie vind ik het wel heel erg mooi!
Dank jullie wel allemaal!!quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Lois het volgende:
KD ik vind Demi's kamer heel fris (en zo netjes) wat heeft ze voor gedicht/tekst boven haar bedje hangen?
Ha, die had ik voor de bevalling al eens opgeslagen.. niets meer van gekomen door nesteldrang enzoquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Weet niet of het echt hier hoort, maar ik kwam tijdens het surfen zoiets leuks tegen voor op de kinderkamertjes![]()
Je hebt er patronen voor slaapzakjes, aankleedkussenhoezen, boxkleden en zelfs voor hoeslakentjes. En je kunt ook alles naar wens bestellen. Zo kan je alles aan je kamertje aanpassen.
Dankjewel!!! Das denk wel erg bruikbaar voor me!!!quote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Weet niet of het echt hier hoort, maar ik kwam tijdens het surfen zoiets leuks tegen voor op de kinderkamertjes![]()
Je hebt er patronen voor slaapzakjes, aankleedkussenhoezen, boxkleden en zelfs voor hoeslakentjes. En je kunt ook alles naar wens bestellen. Zo kan je alles aan je kamertje aanpassen.
ik ben ook al zeer tevreden met het resultaat en ik ben zoo blij met een handige vent.. Hij heeft alles zelf gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:54 schreef KD-fotografie het volgende:
wat leuk zeg die radiatorombouw!
Begin het haast jammer te vinden dat we luchtverwarming hebben.
kloptquote:Op zondag 11 mei 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, wat leuk zeg!![]()
Stinkie zegt hier naast me 'ze is altijd al van de sterren geweest'.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |