Wij zijn er ook nog steeds erg blij mee.quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Lois het volgende:
Apart dat oranje Stiemie! Ik zou dat zelf nooit zo snel kiezen maar nu ik het zie vind ik het wel heel erg mooi!
Dank jullie wel allemaal!!quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Lois het volgende:
KD ik vind Demi's kamer heel fris (en zo netjes) wat heeft ze voor gedicht/tekst boven haar bedje hangen?
Ha, die had ik voor de bevalling al eens opgeslagen.. niets meer van gekomen door nesteldrang enzoquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Weet niet of het echt hier hoort, maar ik kwam tijdens het surfen zoiets leuks tegen voor op de kinderkamertjes![]()
Je hebt er patronen voor slaapzakjes, aankleedkussenhoezen, boxkleden en zelfs voor hoeslakentjes. En je kunt ook alles naar wens bestellen. Zo kan je alles aan je kamertje aanpassen.
Dankjewel!!! Das denk wel erg bruikbaar voor me!!!quote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Weet niet of het echt hier hoort, maar ik kwam tijdens het surfen zoiets leuks tegen voor op de kinderkamertjes![]()
Je hebt er patronen voor slaapzakjes, aankleedkussenhoezen, boxkleden en zelfs voor hoeslakentjes. En je kunt ook alles naar wens bestellen. Zo kan je alles aan je kamertje aanpassen.
ik ben ook al zeer tevreden met het resultaat en ik ben zoo blij met een handige vent.. Hij heeft alles zelf gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:54 schreef KD-fotografie het volgende:
wat leuk zeg die radiatorombouw!
Begin het haast jammer te vinden dat we luchtverwarming hebben.
kloptquote:Op zondag 11 mei 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, wat leuk zeg!![]()
Stinkie zegt hier naast me 'ze is altijd al van de sterren geweest'.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |