Deze is al iets beter, alleen is niet goed vast te leggen wat voor zacht licht hij eigenlijk geeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
oeps....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef melonovy het volgende:
[..]jouw oog valt wel vaker op leuke lampen he?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Vicky het volgende:
mooie kast Kim!
Ik heb heeeeele leuke stickers gezien op www.kleefenco.nl
Opa ligt nog altijd in het ziekenhuis en gaat vast ERG opkijken van een eerste foto van miniKim met het ijsberenshirt. Hij kan niet gelijk naar ons toekomen, dus krijgt -ie deze persoonlijke noot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Lishe het volgende:
Kim, wat leuk!! Vrolijk! En ik geloof dat wij nu niet meer zonder een opa Tim kunnen, als die zo cool zijn.
en ik ben ook nieuwsgierig naar de rest van je huis. topic in K&W? hint hint.
Maar zo'n kinderkamer is er toch in eerste instantie voor jezelf, zodat jij prettig je kind kunt voeden, wassen en verschonen? Onze kinderkamer is ook niet overdadig kinderkamer. Het is een lekker rustige plek om te zijn, en rustig voor Lucie om te slapen. Spelen doet ze gezellig in de woonkamer.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Moonah het volgende:
Ik ben benieuwd Kim, hoe het gaat worden. Ik vind het nu nog zo weinig 'kinderkamer'.
De basis is mooi, de kast is mooi (al lijkt het me heel onhandig op de kinderkamer!)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |