quote:Op maandag 10 december 2007 23:17 schreef bixister het volgende:
lief & ziet er lekker fris uit ardenlyn! maar welke kleur heeft dat rolgordijn nou, rood of groen? (lijkt op 2 foto's heel verschillend).
Ja, alleen hebben wij hem wit geschilderd. Uhm, mijn schoonmoeder heeft hem wit gemaaktquote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje allemaal
Heb jij die commode ook Pruk?
Ook mooi! Wij zagen hem in de winkel gewoon blank en een witte.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:21 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben wij hem wit geschilderd. Uhm, mijn schoonmoeder heeft hem wit gemaaktNiet whitewash, maar echt wit
Wat voor soort sticker zoek je? misschien kan ik helpen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht ineens " Eureka. een muur oranje. Een muur zand."
Eens zien of ik daar volgende week nog zo over denk.
Ik moet elke keer mijn plannen bijstellen, want behangen gaat niet omdat de muur de grof is (en ik had HET mooiste behang al gekozen) en de met de bestelling van muurstickers voor op een mdf ding is iets misgelopen en ze moeten uit de VS komen dus die kunnen er niet meer op tijd zijn.![]()
En ik HEB helemaal geen aanpassingsvermogen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Wat voor soort sticker zoek je? misschien kan ik helpen.
Oh wat geweldig, waar heb je die besteld? (Ook al zijn ze te laat dan...)quote:
Kwijl .......quote:
Deze is al iets beter, alleen is niet goed vast te leggen wat voor zacht licht hij eigenlijk geeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
k_i_m heb je ook een goede foto van die plafondlamp?
die ziet er wel heel mooi uit.
(en waar heb je m vandaan?)
oeps....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef melonovy het volgende:
[..]jouw oog valt wel vaker op leuke lampen he?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Vicky het volgende:
mooie kast Kim!
Ik heb heeeeele leuke stickers gezien op www.kleefenco.nl
Opa ligt nog altijd in het ziekenhuis en gaat vast ERG opkijken van een eerste foto van miniKim met het ijsberenshirt. Hij kan niet gelijk naar ons toekomen, dus krijgt -ie deze persoonlijke noot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Lishe het volgende:
Kim, wat leuk!! Vrolijk! En ik geloof dat wij nu niet meer zonder een opa Tim kunnen, als die zo cool zijn.
en ik ben ook nieuwsgierig naar de rest van je huis. topic in K&W? hint hint.
Maar zo'n kinderkamer is er toch in eerste instantie voor jezelf, zodat jij prettig je kind kunt voeden, wassen en verschonen? Onze kinderkamer is ook niet overdadig kinderkamer. Het is een lekker rustige plek om te zijn, en rustig voor Lucie om te slapen. Spelen doet ze gezellig in de woonkamer.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Moonah het volgende:
Ik ben benieuwd Kim, hoe het gaat worden. Ik vind het nu nog zo weinig 'kinderkamer'.
De basis is mooi, de kast is mooi (al lijkt het me heel onhandig op de kinderkamer!)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |