Ja!! Die bedoel ik !!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
vrouwtje-theelepel.
Foto's van de kinderkamers deel 15
Zullen we een keertje samen gaan prutsen? Laat maar eens zien dat je al die crea-nominaties waard bentquote:Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x, zelf maken! Is volgens mij best te doen
Rieten wagentje is leuk he? Heb ik voor mijn 2e verjaardag gekregenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Deliedje, wat een geweldig rieten wagentjeMag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je dat leuke olifantje gekocht hebt? Naast het delfsblauwe beertje, zeg maar.
Anders turqoise én oranje?quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Webkim het volgende:
Pffff. Turqoise of oranje. Turqoise of oranje. Turqoise of oranje.![]()
Er moeten hoognodig knoppen worden doorgahkt want volgende week krijgen we de sleutel van het nieuwe huis.
En dat fotobehang bij Kai is![]()
Ik zie hier sowieso zoveel jaloersmakends moois langskomen. Ik heb niet zo'n oog voor zelf een geheel bij elkaar shoppen dus dat wordt nog wat...
Dat zijn de accesoires die ik al heb inderdaad. Maar ik wil maar 1 muur verven, anders wordt het zo hysterisch.quote:
Dan de ene helft van die muur oranje, de andere turqoise. Of oranje-turqoise gestreept. Of oranje met turqoise stippen. Etcquote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat zijn de accesoires die ik al heb inderdaad. Maar ik wil maar 1 muur verven, anders wordt het zo hysterisch.
Dat felblauwe van Deliedjes kamertje neigt naar de kleuren van de mandjes e.d. die ik gekocht heb. En ik heb wat al oranje beddegoedjes. Lekker vrolijk lijkt me dat. De bestelde meubeltjes zijn wit.
Ik dacht vannacht ineens " Eureka. een muur oranje. Een muur zand."quote:Op maandag 10 december 2007 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Grijs. Staat prachtig met zowel oranje als turqoise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |