abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53836103
Die kamertjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:01:21 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_53836613
M@x, heel sfeervol. Die vakkenzak heb ik ook!
pi_53838265
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:55 schreef Ticootje het volgende:
M@x, zie ik fotobehang??
neejoh, dat is gewoon het uitzicht uit zijn kamerbrede raam!
  Jubileum moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:09 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53845028
Ik vind het er geweldig uitzien m@x, wat een gezellig kamertje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53853370
@ de liedje: onwijs leuk word dat bij je!
Hier de foto's van ons kamertje, erg moeilijk om alles in beeld te krijgen. De plinten moeten nog afgemaakt worden, de cv kast moet nog afgetimmerd worden en de verwarming moet nog opgehangen worden.

pi_53855392
wow, vrouwtje theelepel! Wat een geweldig kamertje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53855769
Echt superleuke kamertjes. Dat Hollandse is leuk. Maar dat totale andere van BE ook. En Kai op zijn kamer is ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53855799
Vrouwtje theelepel, dat is echt een supermooi kamertje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:08:18 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53856119
Vrouwtje Theelepel ik vind het helemaal geweldig! Die klamboe , de lamp is super en de huisjes op de muur! Heb je die zelf geverfd? Ik vind het ook zo knus staan, de quilt die klaar hangt over de rand van de wieg,heerlijk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53857055
@Lois : die huisjes hebben we niet geverfd, dat zijn interieurstickers. Dat plakken was nog een heel werk, daar hebben we met z'n tweeen ongeveer 4 uur vloekend over gedaan
pi_53857186
Oh vrouwtje theelepel wat mooi!! Wat een mooie meubels en vloer heb je!
En die lamp!!

En ik zie hier en daar wat dingetjes die ik ook heb staan, die beertjes bijvoorbeeld, en die badcape van MAUD kregen we van schoonmama en schoonzusje van de week!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:09:02 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53857312
Wauw, wat onwijs gaaf vrouwtje theelepel!
pi_53857332
Vrouwtje theelepel wat een mooie kamer! Dat wiegje ziet er ook beeldig uit. Ondakns de kleine dingetjes die er nog moeten gebeuren ziet het er al helemaal af uit!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53857510
Dank jullie wel
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 oktober 2007 @ 10:24:06 #65
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53857668
Wow vrouwtje-theelepel, wat gaat jouw beebje een knus kamertje krijgen zeg! Echt heeeel mooi

En BE! Je hebt gewoon een echte babykamer! Dat wiegje
pi_53857771
Ik vind de klamboe van Be zo gewaagd!! Ik zag namelijk dat er ook een kat in huis woont. Ik kan echt geen klamboe ophangen...

Dat vind ik wel jammer want het is een superleuk gezicht.
pi_53857787
Wat een leuk kamertje m@x
vrouwtje-theelepel, ook al zo'n schattig kamertje

* miss_sly denkt eens aan de puinhoop die het aanstaande babykamertje nog is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53857812
Vrouwtje theelepel, ik kan je niet terug vinden in het Z&G topic... hoelang moet je nog?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:41:04 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53858069
Wat een leuke kamertjes! Die hangwieg van BE Dat rompertje bij DeLiedje Het fotobehang van Kai! Hoe tegenstrijdig onze smaken ook zijn M@x, op het eindresultaat ben ik helegaar verliefd! Die hanglamp én slaapzak van Vrouwtje-theelepel

We hebben voor Suus een nieuw bed besteld! Kan niet wachten tot het er is en zij ook niet. Ze is een kleuter en wilt nu een kleuterbedje
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:45:38 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53858195
Leuk bedje Ireth!

Ticootje, de katten mogen ook eig. niet op de kamer komen hoor.
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar ik kan hem altijd nog inkorte zoals de suggestie in het klus-topic was. Voorlopig blijft hij nog even lang, want dat vind ik wel zo mooi.
pi_53860196
@ de liedje: Ik ben nu 18 weken, het kamertje staat vanaf 12 weken zo. Ik ben een vrij ongeduldig mens . Ik heb alle meubeltjes en accesoires het afgelopen jaar al bij elkaar gespaard.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:06:46 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53860358
Vrouwtje -theelepel; jij hebt toch wel een van de leukste kamertjes die ik hier gezien heb, super!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53860819
vrouwtje T, prachtig!!
pi_53861100
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ de liedje: Ik ben nu 18 weken, het kamertje staat vanaf 12 weken zo. Ik ben een vrij ongeduldig mens . Ik heb alle meubeltjes en accesoires het afgelopen jaar al bij elkaar gespaard.
Wow, wat ben je snel! Ik ben bijna 33 weken, en nog niet eens zo ver als jij

Heb net het matrasje voor de wieg opgehaald, en nog wat kleine dingetjes gekocht...
pi_53864116
Vrouwtje theelepel, wat een geweldig kamertje!!!! Het is echt helemaal af! Zo ontzettend leuk!!

Ik ben niet tevreden over Amber haar kamertje Het is nog lang iet af qua aankleding. Wie heeft er leuke (low-budget ) tips??

Nu is het zo:

Meubels staan inmiddels wel anders, maar worden als het nodig is zo weer verhuisd
pi_53864178
Misschien kan je het bedje nog wit schilderen LadyS? Ik moet zeggen dat ik persoonlijk het behang wel erg druk vind.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53864199
Misschien de kastdeuren opfleuren met die speciale stickers?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 oktober 2007 @ 15:23:43 #78
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53864287
Ik zou het bedje wit schilderen en misschien het poppenbedje ook wel, om het iets meer één geheel te maken. En misschien iets van witte vitrage ofzo, vind dat vaak wat meer af staan bij een raam dan alleen een rolgordijn.
pi_53864290
Ja, daar heb ik inderdaad ook aangedacht, snoopy, om het bedje wit te schilderen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het behang erg leuk vind, maar dat het me qua drukte ook wat tegenvalt. Op zo'n rol bij de Praxis (dus niet de behangrol, maar die rollen om de behangen te showen), zie je wel een flink stuk, maar blijkbaar gaf dat niet de goede indruk.

Anitra, stickers op de kasten is wel een idee! Op het stuk hout, zeg maar, naast de deuren komt nog wel een prikbord te hangen. Zodat we haar werkjes kunnen showen.
pi_53864314
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
Ik zou het bedje wit schilderen en misschien het poppenbedje ook wel, om het iets meer één geheel te maken. En misschien iets van witte vitrage ofzo, vind dat vaak wat meer af staan bij een raam dan alleen een rolgordijn.
Ja, gordijnen lagen ook nog in de planning
pi_53864352
Ik zou iets met die witte kast doen! Het is zo'n grote witte vlakte. Kun je niet zelf iets tekenen / schilderen m.b.v projectie?

Bij het raam zou ik nog een paar roze gordijnen hangen.
pi_53864353
Het behang is vrij druk, maar ik vind het wel leuk. Het lijkt me alleen niet zo geslaagd om nog meer aan de wanden te hangen.

Misschien kan je inderdaad het bedje wit verven en ik weet niet of je nog behang over hebt. Anders kan je misschien kijken of je die medaillons van het roze behang een beetje mooi uit kan knippen en die op de kastdeuren plakken. Om die een beetje op te fleuren en het toch in dezelfde stijl te houden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53864621
LadyS, geen vitrage, maar van die voile gordijnen. Wit zou ik doen ivm niet nog drukker maken. Ik vind het behang juist erg leuk! Op die witte kasten zou ik niet te veel poespas doen, hoogstens een vlak met schoolbordverf beschilderen. En wellicht een plant op dat 'trap'kastje? Ik vind kamers/huizen zonder planten altijd iets missen.

Vrouwtje Theelepel... Leuk hoor! Vooral een mooie kast en commode!

En M@x, wat is het léuk geworden voor Kai!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_53865058
Vrouwtje theelepel wat een prachtige zo ontzettende heerlijk kamertje, ik ga er spontaan van rammelen

Even een vraagje voor deliedje, dat zeil he kun je dat ook op keukenkastjes plakken? en zoja met wat voor een lijm?
pi_53865088
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jeetje, dat is echt vroeg

Ik zou het niet eens kunnen, ons huis is nog een bouwput. Ik hoop dat we in januari over kunnen, dan kan ik meteen aan het kamertje beginnen als we verhuisd zijn, maar dan ben ik inmiddels ook al een week of 24 al alles goed gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53865989
Vrouwtje Theelepel wat een prachtig kamertje!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:44:57 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53867146
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:40 schreef Moonah het volgende:
LadyS, geen vitrage, maar van die voile gordijnen. Wit zou ik doen ivm niet nog drukker maken. Ik vind het behang juist erg leuk! Op die witte kasten zou ik niet te veel poespas doen, hoogstens een vlak met schoolbordverf beschilderen. En wellicht een plant op dat 'trap'kastje? Ik vind kamers/huizen zonder planten altijd iets missen.

Vrouwtje Theelepel... Leuk hoor! Vooral een mooie kast en commode!

En M@x, wat is het léuk geworden voor Kai!
En je kan schoolbordverf tegenwoordig op kleur laten mengen! Dus je zou voor roze kunnen kiezen om niet ineens zo'n zwart vlak te hebben.
pi_53867379
* LadyS noteert:
schoolbordver is een goed idee En voile gordijnen ook Plant op het trapkastje is ook een goed idee. En ik zit nu net te denken dat er geen vesnterbank is. Als die er is, kunnen daar ook nog wat dingetjes op!

De witte wand is nog vrij leeg, dat is op deze fotos niet te zien, maar ik vind het inderdaad lastig om daar iets bij te vinden, bij dat behang.
pi_53867404
Wát een mooie kamertjes zeg!

Ik word er helemaal nerveus van. Ben nu bijna 22 weken en we hebben behalve het bestellen van de meubels nog niks gedaan. We zijn namelijk druk op huizenjacht en met een beetje geluk zitten we net voor of even na de bevalling ergens anders. Ook zonde om dan nu hier al duur behang tegen de muur te plakken enzo...
Hardloper.
IG @webkim
pi_53867612
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:15 schreef LadyS het volgende:
Vrouwtje theelepel, wat een geweldig kamertje!!!! Het is echt helemaal af! Zo ontzettend leuk!!

Ik ben niet tevreden over Amber haar kamertje Het is nog lang iet af qua aankleding. Wie heeft er leuke (low-budget ) tips??

Nu is het zo:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meubels staan inmiddels wel anders, maar worden als het nodig is zo weer verhuisd

Een soort schilderij idee met daarin een memo of schoolbord?

Bijvoorbeeld een memo bord of een schoolbord (zelf een plank verven) en dan met purschuim (of hoe heet dat spul) een rand maken en goudverven? Of bij de xenox een gouden schilderijlijst halen en die eromheen hangen? (of zilver kan ook natuurlijk, of zelfs roze!)
pi_53867727
oeh, bloemetje!! Dat is wel een goed idee voor het prikbord wat ik op wil hangen!!!!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:35:06 #92
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53872048
@LadyS: misschien een leuk bloemetje op de ramen plakken?

http://www.waiwurrie.nl/files/assortiment.asp?srt=&grp=3&sub=24
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_53878748
@ LadyS en Amber
En een mooie (witte) klamboe om het bedje heen? Bedje zou ik inderdaad ook wit of rose verven.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_53886505
Ik vind het wel mooi ladyS! Ik zou inderdaad het bedje roze (of wit) verven, en misschien wat bloem muurstickers voor op die witte kasten, ook in t roze? zoiets? (ik hou van druk )
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:59 schreef _Bar_ het volgende:
Even een vraagje voor deliedje, dat zeil he kun je dat ook op keukenkastjes plakken? en zoja met wat voor een lijm?
Goeie vraag Bar het laat los namelijk... Ik moet dus opzoek naar een andere oplossing...

Heb ondertussen wel ons saaie witte rolgordijn in stijl aangepast, en het nu het matrasje er is het bedje vast even opgemaakt natuurlijk!
Ik ga gauw 'rode-ruitjes' en 'rood met witte stippen' lakentjes naaien, voor wat hollands kleur in het wiegje!

† In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:34:31 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53887253
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:56 schreef DeLiedje het volgende:
Ik vind het wel mooi ladyS! Ik zou inderdaad het bedje roze (of wit) verven, en misschien wat bloem muurstickers voor op die witte kasten, ook in t roze? zoiets? (ik hou van druk )
[..]

Goeie vraag Bar het laat los namelijk... Ik moet dus opzoek naar een andere oplossing...

Heb ondertussen wel ons saaie witte rolgordijn in stijl aangepast, en het nu het matrasje er is het bedje vast even opgemaakt natuurlijk!
Ik ga gauw 'rode-ruitjes' en 'rood met witte stippen' lakentjes naaien, voor wat hollands kleur in het wiegje!

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
waar heb je het nu mee geplakt dan?
heb je bison-tix al geprobeerd?
pi_53888013
bison-tix.... nee, werkt dat goed?

Ik had nu spuitlijm van bison... Maar dat blijft dus niet zitten helaas...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:34:36 #97
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53888508
Bedankt voor alle complimentjes. Ik ben ook wel trots op het eindresultaat.

Wow Vrouwtje Theelepel, wat een prachtig kamertje zeg.

Ik denk dat je met gordijnen, versieren van de kastdeuren, witschilderen van het bedje en een plantje al een heel eind komt LadyS. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Je kan ook plakfolie kopen Bar. Misschien blijft dat beter zitten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53903509
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:34 schreef m@x het volgende:

Je kan ook plakfolie kopen Bar. Misschien blijft dat beter zitten.
Hmmm kan ik ook wel eens naar gaan kijken, tis nu allemaal bruin zeg maar en word er nogal depri van als ik er maar lang genoeg naar kijk
pi_53903617
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:27 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hmmm kan ik ook wel eens naar gaan kijken, tis nu allemaal bruin zeg maar en word er nogal depri van als ik er maar lang genoeg naar kijk
Misschien kun je hier eens kijken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53903702
Plakplastic blijft heel goed zitten op keukenkastjes, Bar. Mijn moeder heeft ook de witte tegeltjes zwart-wit geblokt gemaakt en dat zit er al jaren op zonder viezig of lelijk te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')