thx ja ik hoop ook echt maar dat ze het geslacht goed gezien hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef Poppejans het volgende:
Zeer leuk donna! Mooie kleurencombinatie
Die klamboe is echt geweldig!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx ja ik hoop ook echt maar dat ze het geslacht goed gezien hebben![]()
ja lief he die klamboe , die heb ik van mn zus dr dochterje gekocht op de rommelmarktze is helemaal trots dat ie er hangt
Die sesamstraatpoppen zijn schattig ja, maar die ' Ugly-Dolls'quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Er is al één stukje naar mijn zin, en dat is bij de commode. Oja, let niet op het vuil wat in het badje gestort is
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu moet er nog een kleed in, en ik moet nog iets verzinnen om met de 2 kratten met knuffels te doen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Beaker het volgende:
K_I_M, waar heb je die schilderijtjes vandaan? Die zijn leuk zeg
loods 5 heeft echt hele leuke spullenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
. Loods 5
. En ze zijn echt geschilderd, dat vond ik juist zo tof. Er zijn een stuk of 12 verschillende te koop geloof ik, met andere kleurtjes ook.
Donna; wat een gave meubels! Ik vind die randjes en golfjes.
.
. (want wat is het lastig om een beetje aparte meubels te vinden
. )
ik ga altijd alleen. mijn vent wil daar niet eens naar binnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat dat heel verschillend is trouwens. Natuurlijk hebben ze wel heel veel permanente dure spullen, maar die schilderijtjes bijvoorbeeld waren ook helemaal niet zo duur. Je moet alleen wel de tijd nemen en goed graven in alle rommel. Dus geen man meenemen die overal zo voorbij loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |